shmup sites

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
DAY
Active Level:
Active Level:

shmup sites

Post by DAY » Fri Oct 27, 2006 14:29

Ik vroeg mij af welke sites er bestaan die over shmups gaan. natuurlijk ken ik Shmups.com, maar die is best outdated. so who can help me out?

http://www.shmups.com
http://www.shmup.com
Keep on Dreaming
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Oct 27, 2006 16:58

tja niet echt geheel over shmups maar er worden wel een groot aantal van deze games behandeld;

http://www.ntsc-uk.com
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Oct 28, 2006 05:11

Hier op Nozomi denk ik ook wel zo'n beetje iedere shooter uitgebreid is gespeeld, dus mocht je info willen over een bepaalde game kan je het hier ook wel vragen. Gisteren Mushihime Futari eindelijk weer in de buurt gezien in Machida Cat's Eye Arcade dus die gaat van de week eens goed onderhanden worden genomen.
addict
Active Level:
Active Level:

Post by addict » Sun Oct 29, 2006 14:43

Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Oct 29, 2006 14:47

Addict waar blijven coole pics en filmpjes van de CAVE stuff die je allemaal in Japan hebt gekocht man? Maak er is een heftige topic over.

Op Killercabs.com zitten ook wel wat liefhebbers van shmups trouwens.

Super Play is een goede site om een goed idee te krijgen wat voor soort shmup het is en hoe je ze kunt masteren.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Mon Oct 30, 2006 08:09

Jullie D, heeft ook heel lang geleden een site gemaakt.
Wel allemaal old-school pre-PS2 shit
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Mon Oct 30, 2006 09:50

Ken wrote:Hier op Nozomi denk ik ook wel zo'n beetje iedere shooter uitgebreid is gespeeld, dus mocht je info willen over een bepaalde game kan je het hier ook wel vragen. Gisteren Mushihime Futari eindelijk weer in de buurt gezien in Machida Cat's Eye Arcade dus die gaat van de week eens goed onderhanden worden genomen.

I know, maar vroeg mij ook weleens gewoon af wat anderen gewoon van een game vinden en om een paar pics van een game te zien.

Zo had general wong laatst een paar nieuwe ps2 releases en de gamestore waar ik meestal kom stocked die spullen nooit, dus wilde toch een manier vinden om up to date te blijven.

@ addict, thx, super play is een zeer goede site.

@ d post even een linkje, ben wel benieuwd.!!!
Keep on Dreaming
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Nov 01, 2006 18:23

Deze topic heeft me op een idee gebracht, check even de announcement in dit forum!!
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Thu Nov 02, 2006 16:13

DAY wrote:
Ken wrote:Hier op Nozomi denk ik ook wel zo'n beetje iedere shooter uitgebreid is gespeeld, dus mocht je info willen over een bepaalde game kan je het hier ook wel vragen. Gisteren Mushihime Futari eindelijk weer in de buurt gezien in Machida Cat's Eye Arcade dus die gaat van de week eens goed onderhanden worden genomen.

I know, maar vroeg mij ook weleens gewoon af wat anderen gewoon van een game vinden en om een paar pics van een game te zien.

Zo had general wong laatst een paar nieuwe ps2 releases en de gamestore waar ik meestal kom stocked die spullen nooit, dus wilde toch een manier vinden om up to date te blijven.

http://turn.to/vertical of druk op me homepage knop. Als je shmup vragen hebt kan je die hier gewoon stellen. Ik heb geen PS2, maar wel veel van daarvoor
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Fri Nov 03, 2006 10:15

d wrote:
DAY wrote:

http://turn.to/vertical of druk op me homepage knop. Als je shmup vragen hebt kan je die hier gewoon stellen. Ik heb geen PS2, maar wel veel van daarvoor

Ik ben een beetje dom :oops:
Keep on Dreaming
Post Reply