Tekken vs. Virtua Fighter?

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Dem.

Tekken vs. Virtua Fighter?

Post by Dem. » Wed Oct 11, 2006 20:01

Gamez.nl wrote:Tekken-producer wil Tekken vs. Virtua Fighter

De 2D fighter-fans mogen al een tijdje smullen van de Capcom vs. SNK-titels. Als het aan de producer van Tekken Katsuhiro Harada ligt, komt er ook een Tekken vs. Virtua Fighter-game.

Blijkbaar had het Tekken-team al langer plannen om met het Virtua Fighter-team iets voor de Dreamcast te doen. Die plannen zijn echter nooit van de grond gekomen.

Blijkbaar zijn de plannen nu al wat verder dan indertijd. Katsuhiro Harada geeft aan dat er al ideeën op tafel liggen en als beide teams tijd hebben, kunnen ze verder brainstormen. Wij zijn benieuwd.

:|

Toen ik het hoorde moest ik eigenlijk heel hard lachen. Maar er zijn ook echt plannen? :|

....:|
R-Type

Post by R-Type » Wed Oct 11, 2006 20:19

Gaat niet werken, want de gameplay zal dan zeer zeker afgesteld op het 'makkelijkere' en mainstream Tekken. Dan krijg je dus gewoon extra Tekken personages die de VF naam en uiterlijk dragen.

Zowiezo word dit minder dan VF5 oid. Want doen ze het op de andere manier, dan moeten ze HEEL VEEL sleutelen.. VF is about perfect frame timing amongst others.. Tekken haalt dat niveau van perfectie nooit. VF kan nooit dalen tot het niveau van Tekken.

Leuk idee, maar niet als echt goede game uit te voeren. SF vs MK was net zo'n utopie, ook te erg verschillende engines.

En eigenlijk.. vraag ik niet echt om Kazuya vs Akira oid.. wat hebben die met elkaar?
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Thu Jan 18, 2007 22:23

Dicktenbasan6 wrote:amazing! ;)
http://huge-cock-inside-carmen-electra. ... astiality/
regards, Dicktenbasan6

thanks Dicktenbasan6 ...

ik was helemaal disappointed de andere dag toen ik na een teveel aan soul calibur tekken 4 in me ps2 stopte.
waarom heb ik dat jaren zo tof gecovonden? trage meuk...
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
R-Type

Post by R-Type » Thu Jan 18, 2007 23:05

Tekken 4 is een oddball game. Gameplay was traag en je kon veel te ver uit elkaar sidesteppen terwijl het bereik van de personages heel kort was. Veel Throws waren ook pleite, je kon een doelloze position change doen.

Toch vond ik de game wel een toffe sfeer hebben, met name de achtergronden waren wel cool. Soms heb ik ook het idee dat de game er beter uitziet dan Tekken 5.
Gungrave

Post by Gungrave » Fri Jan 19, 2007 00:26

Ik heb me jarenlang vermaakt met Tekken 3, geniale game. Misschien toendertijd leuker dan nu, toch blijft het een stukje jeugdsentiment. Tekken is zo slecht nog niet, maar als je voor keiharde en realistische gameplay gaat moet je simpelweg niet bij Tekken zitten. Tekken vind ik meer een game die je even erin doet als wat vrienden langskomen, gewoon 'leuk' een potje vechten.

Overigens denk ik dat Tekken vs. Virtua Fighter niet gaat werken, de gameplay is dermate verschillend dat er teveel aangepast moet worden op elkaar en dat daardoor de kwaliteit van de game achteruit zal gaan. Zoals al eerder gezegd zal het een Tekken + worden, met simpel wat extra VF characters.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Sat Feb 10, 2007 16:03

Over het algemeen vind ik de personages in Tekken er wel vetter uitzien dan die van Virtua Fighter. Tekken is ff wat meer fantasie.
Post Reply