Ik weet het. Ik begeef me op glad ijs door een topic te maken over dit spel. Ik weet het, het is mainstream, het is geen Japanse 2D shump die onmogelijk voor 100 Yen uit te spelen is. Maar deze game trekt mijn aandacht.
De game wordt ontwikkelt door Rockstar Vancouver, bekend van eigenlijk alleen Midnight Club II. Je kruipt in de huid van een nieuwe leerling op een soort van kostschool. Een kostschool met een rector die denkt dat alles koek en ei is. Je hebt natuurlijk van die stoere, blonde, studs (type Face, A-Team) die groentjes hard aanpakken. Als newbee op de school moet je je weg zien te vinden.
Check de "An Introduction to our Glorious Institution" trailer hier.
Kijken er nog meer mensen uit naar deze titel?
Bully AKA Canis Canem Edit
Deze game trekt ook sinds enige tijd al zeker mijn aandacht. Het idee is erg leuk en de trailers op IG waren tot nu toe zeer leuk en aardig om te bekijken. Jammer dat ze de naam veranderden, maar ach... Het gaat om de game uiteindelijk
Rockstar staat bekend om veelal kwaliteit, dus ik heb er wel vertrouwen in.
Overigens is dit een van de laatste titels die ik haal voor de PS2, ik heb het ondertussen even gehad en ben echt klaar voor de volgende generatie. Natuurlijk zal ik games op mn oude, vertrouwde PS2 blijven spelen maar voorlopig kijk ik reikhalzend uit naar enkele laatste titels en de volgende genaratie

Overigens is dit een van de laatste titels die ik haal voor de PS2, ik heb het ondertussen even gehad en ben echt klaar voor de volgende generatie. Natuurlijk zal ik games op mn oude, vertrouwde PS2 blijven spelen maar voorlopig kijk ik reikhalzend uit naar enkele laatste titels en de volgende genaratie