Jouw top 10 videogames allertijden...
Jouw top 10 videogames allertijden...
Simpel zat...
Wat zijn jouw Top 10 games allertijden?
1. Street Fighter 2 (arcade) Capcom
2. Super Mario Brothers 3 (NES) Nintendo
3. Sonic the Hedgehog 2 (Megadrive) SEGA
4. Resident Evil 2 (PS) Capcom
5. Super Mario 64 (N64) Nintendo
6. ShenMue (DC) SEGA Yu Suzuki
7. Winning Eleven 6 Final Evolution (PS2) Konami
8. Metal Gear Solid (PS) Konami
9. Castlevania Symphony of the Night (Saturn) Konami
10. Samurai Spirits 2 (Neo Geo) SNK
Wat zijn jouw Top 10 games allertijden?
1. Street Fighter 2 (arcade) Capcom
2. Super Mario Brothers 3 (NES) Nintendo
3. Sonic the Hedgehog 2 (Megadrive) SEGA
4. Resident Evil 2 (PS) Capcom
5. Super Mario 64 (N64) Nintendo
6. ShenMue (DC) SEGA Yu Suzuki
7. Winning Eleven 6 Final Evolution (PS2) Konami
8. Metal Gear Solid (PS) Konami
9. Castlevania Symphony of the Night (Saturn) Konami
10. Samurai Spirits 2 (Neo Geo) SNK
Zo simpel vind ik dat eigenlijk niet Maar ik zal het toch proberen:
1: Megaman 2 (nes)
2: Metal slug 3 (AES/MVS)
3: super mario bros. (nes)
4: The legend of zelda: A link to the past (snes)
5: Last Blade (AES/MVS)
6: Final Fantasy 7 (PS)
7: Tony hawk's pro skater 2 (PS/DC)
8: Ico (PS2)
9: Final fight (arcade)
10: Killer 7 (GC/PS2)
1: Megaman 2 (nes)
2: Metal slug 3 (AES/MVS)
3: super mario bros. (nes)
4: The legend of zelda: A link to the past (snes)
5: Last Blade (AES/MVS)
6: Final Fantasy 7 (PS)
7: Tony hawk's pro skater 2 (PS/DC)
8: Ico (PS2)
9: Final fight (arcade)
10: Killer 7 (GC/PS2)
Mooie lijsten
Hier die van mij:
1. Streets of Rage 2 (Megadrive)
2. River City Ransom aka. Street Gangs in Europa (NES)
3. Castlevania Symphony of the Night (PSone)
4. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64)
5. Sonic 3 & Knuckles (Megadrive)
6. Super Metroid (SNES)
7. Shining the Holy Ark (Saturn)
8. Final Fantasy 6 (SNES)
9. SpikeOut (Xbox)
10. Fatal Fury 2 (NeoGeo)
Hier die van mij:
1. Streets of Rage 2 (Megadrive)
2. River City Ransom aka. Street Gangs in Europa (NES)
3. Castlevania Symphony of the Night (PSone)
4. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64)
5. Sonic 3 & Knuckles (Megadrive)
6. Super Metroid (SNES)
7. Shining the Holy Ark (Saturn)
8. Final Fantasy 6 (SNES)
9. SpikeOut (Xbox)
10. Fatal Fury 2 (NeoGeo)
Dat is zeker niet simpel!
Anyway, ik probeer het:
1. Super Mario Bros. (NES)
2. Super Mario 64 (N64)
3. Sonic the Hedgehog (Megadrive)
4. Super Mario Bros 3 (NES)
5. Goldeneye (N64)
6. Soul Calibur (DC)
7. Wave Race (N64)
8. Sonic Adventure (DC)
9. Shenmue 2(DC)
10. Super Monkey Ball (GC)
Natuurlijk veranderd zo'n lijst ook op maandbasis maar dit zijn toch wel de games die ik heel veel gespeeld heb.
Anyway, ik probeer het:
1. Super Mario Bros. (NES)
2. Super Mario 64 (N64)
3. Sonic the Hedgehog (Megadrive)
4. Super Mario Bros 3 (NES)
5. Goldeneye (N64)
6. Soul Calibur (DC)
7. Wave Race (N64)
8. Sonic Adventure (DC)
9. Shenmue 2(DC)
10. Super Monkey Ball (GC)
Natuurlijk veranderd zo'n lijst ook op maandbasis maar dit zijn toch wel de games die ik heel veel gespeeld heb.
Last edited by Gameholic on Thu Sep 29, 2005 17:22, edited 1 time in total.
Best moeilijk om er maar 10 te noemen. But here goes:
1 Final Fantasy 6
2 Final Fantasy 7
3 Chrono Trigger
4 Chrono Cross
5 Elevator Action Returns
6 Soukyugurentai
7 Radiant Silvergun
8 Zelda OOT
9 Samurai Showdown series
10 Cosmic Smash
Eigenlijk nog veel meer want games al Panzer Dragoon, Scorcher, Dracula X, etc etc zijn ook te vet.
1 Final Fantasy 6
2 Final Fantasy 7
3 Chrono Trigger
4 Chrono Cross
5 Elevator Action Returns
6 Soukyugurentai
7 Radiant Silvergun
8 Zelda OOT
9 Samurai Showdown series
10 Cosmic Smash
Eigenlijk nog veel meer want games al Panzer Dragoon, Scorcher, Dracula X, etc etc zijn ook te vet.
1. Shenmue II (DC / Xbox)
2. Elder Scrolls III: Morrowind (PC / Xbox)
3. Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64)
3. Knights of the old Republic (Xbox / PC)
4. Goldeneye (N64)
5. Sonic (Megadrive)
6. Jet Set Radio Future (xbox)
7. Shenmue (DC)
8. Virtua Fighter (series)
9. Deus Ex (PC)
10. Max Payne (PC)
2. Elder Scrolls III: Morrowind (PC / Xbox)
3. Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64)
3. Knights of the old Republic (Xbox / PC)
4. Goldeneye (N64)
5. Sonic (Megadrive)
6. Jet Set Radio Future (xbox)
7. Shenmue (DC)
8. Virtua Fighter (series)
9. Deus Ex (PC)
10. Max Payne (PC)
Een top 10. Lijkt een makkie maar niets is minder waar...
1. Halo (Xbox)
2. Metal Gear Solid (PS)
3. Winning Eleven 6 Final Evolution (PS2)
4. Halo 2 (Xbox)
5. Metal Gear Solid 2 : Sons of Liberty (PS2)
6. Devil May Cry (PS2)
7. Capcom vs SNK 2001 (divers)
8. Ace Combat V : The Unsung War (PS2)
9. Super Mario Bros. 3 (NES)
10. Klonoa 2 (PS2)
1. Halo (Xbox)
2. Metal Gear Solid (PS)
3. Winning Eleven 6 Final Evolution (PS2)
4. Halo 2 (Xbox)
5. Metal Gear Solid 2 : Sons of Liberty (PS2)
6. Devil May Cry (PS2)
7. Capcom vs SNK 2001 (divers)
8. Ace Combat V : The Unsung War (PS2)
9. Super Mario Bros. 3 (NES)
10. Klonoa 2 (PS2)
1 - Legend of Zelda Ocarina of time (N64)
2 - Samurai Shodown 2 (Neo Geo CD)
3 - Street fighter 2 serie (snes)
4 - Legend of zelda Link to hte past (gba/snes)
5 - Pacman (lcd handheld)
6 - Battlefield 1942 mod Desert Combat (PC)
7 - Super mario land (snes)
8 - Starwars (sega 32X)
9 - Battlefield 2 (pc)
10 - King of fighters 94 (Neo Geo CD)
2 - Samurai Shodown 2 (Neo Geo CD)
3 - Street fighter 2 serie (snes)
4 - Legend of zelda Link to hte past (gba/snes)
5 - Pacman (lcd handheld)
6 - Battlefield 1942 mod Desert Combat (PC)
7 - Super mario land (snes)
8 - Starwars (sega 32X)
9 - Battlefield 2 (pc)
10 - King of fighters 94 (Neo Geo CD)
2d fighting rules
De tien titels die mijn favorieten zijn in random order, want ik kan niet kiezen tussen deze 10:
1- Super Mario Bros. (NES)
2- Kid Icarus (NES)
3- Killer Instinct (Arcade, maar ook SNES)
4- Mario 64 (N64) (vooral die lake level vond ik erg mooi)
5- Gran Turismo (PS) (Het upgraden van auto's en de vele verschillende mogleijkehden was enorm uniek)
6- Pacman (Atari 2600) (Je kan dit spel uren en uren spelen)
7- Tetris (GB) (Linken met een vriend is geweldig)
8- Soul Calibur ( Het veschtspel dat heeft laten zien wat 3d fighting moest zijn)
9- Newzealandstory (arcade/ Nes) (eerste spel wat ik speelde)
10- Megaman 2 (NES) (lagenge dagen gemaakt met deze game)
1- Super Mario Bros. (NES)
2- Kid Icarus (NES)
3- Killer Instinct (Arcade, maar ook SNES)
4- Mario 64 (N64) (vooral die lake level vond ik erg mooi)
5- Gran Turismo (PS) (Het upgraden van auto's en de vele verschillende mogleijkehden was enorm uniek)
6- Pacman (Atari 2600) (Je kan dit spel uren en uren spelen)
7- Tetris (GB) (Linken met een vriend is geweldig)
8- Soul Calibur ( Het veschtspel dat heeft laten zien wat 3d fighting moest zijn)
9- Newzealandstory (arcade/ Nes) (eerste spel wat ik speelde)
10- Megaman 2 (NES) (lagenge dagen gemaakt met deze game)
Keep on Dreaming
1. Dune 2 (PC)
2. Unreal Tournament (PC)
3. Final Fantasy IX (Sony PlayStation)
4. Grand Prix 2 (PC)
5. Gran Turismo 2 (Sony PlayStation)
6. Project Gotham Racing 2 (Microsoft Xbox)
7. Grand Theft Auto 3 (Sony PlayStation 2)
8. Tetris (Nintendo Game Boy)
9. Virtua Tennis (Arcade)
10. Double Dragon (Arcade)
2. Unreal Tournament (PC)
3. Final Fantasy IX (Sony PlayStation)
4. Grand Prix 2 (PC)
5. Gran Turismo 2 (Sony PlayStation)
6. Project Gotham Racing 2 (Microsoft Xbox)
7. Grand Theft Auto 3 (Sony PlayStation 2)
8. Tetris (Nintendo Game Boy)
9. Virtua Tennis (Arcade)
10. Double Dragon (Arcade)
Poe, dat is wel even denken, volgens mij is dit het zo'n beetje:
1. Super Mario 64 (N64)
2. Pokemon Red
3. Mario Kart Double Dash!!
4. Pokemon Ruby
5. Mario Power Tennis (NGC)
6. Tales of Symphonia
7. Super Mario Sunshine
8. Pokemon Snap
9. Super Mario Bros 3. (NES)
10. Advance Wars: Black Hole Raising
Het lijstje heb ik opgesteld qua de speeltijd die ik erin heb gestoken.
1. Super Mario 64 (N64)
2. Pokemon Red
3. Mario Kart Double Dash!!
4. Pokemon Ruby
5. Mario Power Tennis (NGC)
6. Tales of Symphonia
7. Super Mario Sunshine
8. Pokemon Snap
9. Super Mario Bros 3. (NES)
10. Advance Wars: Black Hole Raising
Het lijstje heb ik opgesteld qua de speeltijd die ik erin heb gestoken.
Sjoerd wrote:Het lijstje heb ik opgesteld qua de speeltijd die ik erin heb gestoken.
Dat heb ik dus ook gedaan. De spellen die ik het meest gespeeld heb staan in mijn lijst. Daarom ontbreken ook grote titels. Ook heb ik maar 1 deel van een serie gepakt. Anders zou mijn lijst volstaan met FF en GT spellen
Ok hier mijn top 10:
1. Resident Evil 4 (NGC)
2. The Legend of Zelda Ocarina of Time (N64)
3. The Legend of Zelda the Minish Cap (GBA)
4. Metroid Prime (NGC)
5. Banjo Tooie (N64)
6. Super Mario 64 (N64)
7. Goldeneye (N64)
8. Super Smash Bros. (NGC)
9. Golden Sun the Lost Age (GBA)
10. Naruto: Gekitou Ninja Taisen! 3 (NGC)
1. Resident Evil 4 (NGC)
2. The Legend of Zelda Ocarina of Time (N64)
3. The Legend of Zelda the Minish Cap (GBA)
4. Metroid Prime (NGC)
5. Banjo Tooie (N64)
6. Super Mario 64 (N64)
7. Goldeneye (N64)
8. Super Smash Bros. (NGC)
9. Golden Sun the Lost Age (GBA)
10. Naruto: Gekitou Ninja Taisen! 3 (NGC)
GoldenEye 007 / Rare [Nintendo 64]
Beste game ooit?
Leuk moment: Remote mines leggen onder scientists, de real-time eind filmpjes verstoren, hele nachten niet slapen door multiplayer, het spel 100% uitspelen terwijl je 2 jaar daarvoor nog beweerde dat het onmogelijk was, het spel na 5000 uur nog steeds niet zat zijn.
Super Mario Kart / Nintendo [Super Nintendo]
16-bit Race & Time Trial Perfectie
Leuk moment: Met Donkey Kong/Bowser je eigen trackrecord verbeteren op Rainbow Road.
F355 Challenge - Passione Rossa / SEGA Yu Suzuki [Dreamcast]
Wat nou Gran Turismo met force feedback....
Leuk moment: Oefenen, oefenen en nog eens oefenen, time trialen... en dan langs de tegenstanders scheuren met een primitief Ferrari stuurtje en dan als eerste over de finish gaan.
Street Fighter 2 / Capcom [SNES]
Viva la revolution!
Leuk moment: Eerst de game gehuurd te hebben voor aanschaf (ja ik kon toen nog niet veel veroorloven)! Geen flauw benul van 50/60Hz en toch jaren lang plezier
Samba De Amigo V.2000 / SEGA Sonic Team [Dreamcast]
Vrouwen vinden somminge goede games dus ook best leuk?!
Leuk moment: Love Love mode
Advance Wars 2: Black Hole Rising / Nintendo Intelligent Systems[Gameboy Advance]
De enige portable game die je ooit hoeft aan te schaffen?
Leuk moment: Na 100e uren nog steeds niet klaar te zijn met alles en zodoende de DS versie nog niet te hebben kunnen aanschaffen.. momenten als.. nou nog een zetje dan en dan stop ik ... 2 uur later heb je dan heel de map veroverd en kan doe je met slaperige oogjes de GBA uit.
The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time / Nintendo [Nintendo 64]
Een van de wereldwonderen over 1000 jaar!
Leuk moment: jaren naar de game toeleven en het moment dat je de game dan eingelijk in handen hebt. Betreden van Hyrule Field, je ogen uitkijken van de graphics in de grot bij Zora's domain, de boss battles, de ocarina songs die ik nog steeds kan fluiten, een emotioneel moment als je dan de game voltooid hebt en de kerkklok hoort luiden en je weet dat je het grootste meesterwerk van de 20e eeuw tot een eind is gekomen en je weer uit je roes moet ontwaken...
Super Mario World / Nintendo [Super Nintendo]
Beste platformer ever! maar Super Metroid & Castlevania SOTN zijn ook niet slecht
Leuk moment: Yoshi!
Shenmue 1 & 2 / SEGA Yu Suzuki [Dreamcast]
Lekker sfeertje... je wordt gewoon opgezogen in een andere wereld.
Leuk moment: Shenmue voor het eerst in de DC stoppen, Dou Niu (die dikke gast van Shenmue 2) dollen in dat gebouw, where do sailors hang out?
Resident Evil 4 / Capcom [Gamecube]
Favourite adventure game van deze generatie
Leuk moment: Ashlee is echt cute!
Beste game ooit?
Leuk moment: Remote mines leggen onder scientists, de real-time eind filmpjes verstoren, hele nachten niet slapen door multiplayer, het spel 100% uitspelen terwijl je 2 jaar daarvoor nog beweerde dat het onmogelijk was, het spel na 5000 uur nog steeds niet zat zijn.
Super Mario Kart / Nintendo [Super Nintendo]
16-bit Race & Time Trial Perfectie
Leuk moment: Met Donkey Kong/Bowser je eigen trackrecord verbeteren op Rainbow Road.
F355 Challenge - Passione Rossa / SEGA Yu Suzuki [Dreamcast]
Wat nou Gran Turismo met force feedback....
Leuk moment: Oefenen, oefenen en nog eens oefenen, time trialen... en dan langs de tegenstanders scheuren met een primitief Ferrari stuurtje en dan als eerste over de finish gaan.
Street Fighter 2 / Capcom [SNES]
Viva la revolution!
Leuk moment: Eerst de game gehuurd te hebben voor aanschaf (ja ik kon toen nog niet veel veroorloven)! Geen flauw benul van 50/60Hz en toch jaren lang plezier
Samba De Amigo V.2000 / SEGA Sonic Team [Dreamcast]
Vrouwen vinden somminge goede games dus ook best leuk?!
Leuk moment: Love Love mode
Advance Wars 2: Black Hole Rising / Nintendo Intelligent Systems[Gameboy Advance]
De enige portable game die je ooit hoeft aan te schaffen?
Leuk moment: Na 100e uren nog steeds niet klaar te zijn met alles en zodoende de DS versie nog niet te hebben kunnen aanschaffen.. momenten als.. nou nog een zetje dan en dan stop ik ... 2 uur later heb je dan heel de map veroverd en kan doe je met slaperige oogjes de GBA uit.
The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time / Nintendo [Nintendo 64]
Een van de wereldwonderen over 1000 jaar!
Leuk moment: jaren naar de game toeleven en het moment dat je de game dan eingelijk in handen hebt. Betreden van Hyrule Field, je ogen uitkijken van de graphics in de grot bij Zora's domain, de boss battles, de ocarina songs die ik nog steeds kan fluiten, een emotioneel moment als je dan de game voltooid hebt en de kerkklok hoort luiden en je weet dat je het grootste meesterwerk van de 20e eeuw tot een eind is gekomen en je weer uit je roes moet ontwaken...
Super Mario World / Nintendo [Super Nintendo]
Beste platformer ever! maar Super Metroid & Castlevania SOTN zijn ook niet slecht
Leuk moment: Yoshi!
Shenmue 1 & 2 / SEGA Yu Suzuki [Dreamcast]
Lekker sfeertje... je wordt gewoon opgezogen in een andere wereld.
Leuk moment: Shenmue voor het eerst in de DC stoppen, Dou Niu (die dikke gast van Shenmue 2) dollen in dat gebouw, where do sailors hang out?
Resident Evil 4 / Capcom [Gamecube]
Favourite adventure game van deze generatie
Leuk moment: Ashlee is echt cute!
-
- Active Level:
- Posts: 11
- Joined: Wed May 06, 2015 21:44
Re: Jouw top 10 videogames allertijden...
oud topic maar leuk!
1. Tetris (arcade versie tengen/atari)
2. Arkanoid (arcade)
3. Magician Lord (neogeo)
4. Zelda a link to the past (snes)
5. Revenge of Shinibi (megadrive)
6. Galaga 88 (arcade)
7. Son Son II (pc engine)
8. Ghouls n Ghosts (supergrafx , arcade)
9. Twin Cobra (arcade)
10. Golden Axe (arcade, megadrive)
1. Tetris (arcade versie tengen/atari)
2. Arkanoid (arcade)
3. Magician Lord (neogeo)
4. Zelda a link to the past (snes)
5. Revenge of Shinibi (megadrive)
6. Galaga 88 (arcade)
7. Son Son II (pc engine)
8. Ghouls n Ghosts (supergrafx , arcade)
9. Twin Cobra (arcade)
10. Golden Axe (arcade, megadrive)
Re: Jouw top 10 videogames allertijden...
Wauw, dit is pas threadnomancy.
Anyway, mijn top 10 na lang nadenken:
1. ÅŒkami (PS2).
2. Guwange (arcade).
3. Akumajou Dracula X: Chi no Rondo (PC Engine).
4. Splatterhouse (arcade).
5. Ketsui ~Kizuna Jigoku Tachi~ (arcade).
6. Street Fighter II' - Champion Edition (arcade).
7. Vampire: The Night Warriors (arcade).
8. Metal Gear Solid (PS1).
9. Waku Waku 7 (Neo Geo).
10. Biohazard/ Resident Evil (PS1).
Anyway, mijn top 10 na lang nadenken:
1. ÅŒkami (PS2).
2. Guwange (arcade).
3. Akumajou Dracula X: Chi no Rondo (PC Engine).
4. Splatterhouse (arcade).
5. Ketsui ~Kizuna Jigoku Tachi~ (arcade).
6. Street Fighter II' - Champion Edition (arcade).
7. Vampire: The Night Warriors (arcade).
8. Metal Gear Solid (PS1).
9. Waku Waku 7 (Neo Geo).
10. Biohazard/ Resident Evil (PS1).
- Marcosan30
- Active Level:
- Posts: 1254
- Joined: Sat Apr 28, 2012 17:52
- Location: Steenwijk (Nederland)
Re: Jouw top 10 videogames allertijden...
blijft een leuk topic
Heb er ongeveer 3 uur over gedaan
1. Shenmue (dreamcast)
2. Street fighter 2 the world warrior (arcade)
3. Shinobi (arcade)
4. Ninja gaiden (Xbox)
5. Final fantasy 7 (playstation)
6. Yakuza 5 (ps3)
7. Conker's bad fur day (N64) de humor is zo goed!!!!
8. Final fight (arcade)
9. Batman (snes)
10. Soul reaver (pc)
Heb er ongeveer 3 uur over gedaan
1. Shenmue (dreamcast)
2. Street fighter 2 the world warrior (arcade)
3. Shinobi (arcade)
4. Ninja gaiden (Xbox)
5. Final fantasy 7 (playstation)
6. Yakuza 5 (ps3)
7. Conker's bad fur day (N64) de humor is zo goed!!!!
8. Final fight (arcade)
9. Batman (snes)
10. Soul reaver (pc)
Re: Jouw top 10 videogames allertijden...
1 Legend of Zelda - Twilight Princess (Wii)
2. Super Mario World (Snes)
3. Donkey Kong Country 2 (Snes)
4. Street Fighter 2 (Snes)
5. Killer Instinct 2 (Arcade)
6. Nemesis (MSX)
7. Super Monkey Ball (N64)
8. Tomb Raider (PC) 2013 versie
9. Super Mario Galaxy 2 (Wii)
10. Metal Gear Solid (PC)
2. Super Mario World (Snes)
3. Donkey Kong Country 2 (Snes)
4. Street Fighter 2 (Snes)
5. Killer Instinct 2 (Arcade)
6. Nemesis (MSX)
7. Super Monkey Ball (N64)
8. Tomb Raider (PC) 2013 versie
9. Super Mario Galaxy 2 (Wii)
10. Metal Gear Solid (PC)
Re: Jouw top 10 videogames allertijden...
1. Dark Souls (Xbox 360)
2. The Maze of Galious (MSX)
3. Final Fight (arcade)
4. Ninja Gaiden (Black) (Xbox)
5. Mega Man (NES)
6. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64)
7. Earthbound (SNES)
8. Super Mario Kart (SNES)
9. Silent Hill 2 (PS2)
10. God Hand (PS2)
2. The Maze of Galious (MSX)
3. Final Fight (arcade)
4. Ninja Gaiden (Black) (Xbox)
5. Mega Man (NES)
6. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64)
7. Earthbound (SNES)
8. Super Mario Kart (SNES)
9. Silent Hill 2 (PS2)
10. God Hand (PS2)
- Dr Doggystyle
- Active Level:
- Posts: 532
- Joined: Sat May 12, 2012 21:29
- Location: Netherrealms
Re: Jouw top 10 videogames allertijden...
toevallig komt een top 10 nu heel goed uit
alleen ff sorteren met de leukste / beste bovenaan
1. Mortal Kombat 2
2. Mortal Kombat 9
3. Mortal Kombat X
4. Ultimate Mortal Kombat 3
5. Mortal Kombat 1
6. Mortal Kombat 3
7. Mortal Kombat Deadly Alliance
8. Mortal Kombat Deception
9. Mortal Kombat Armageddon
10. Mortal Kombat 4
alleen ff sorteren met de leukste / beste bovenaan
1. Mortal Kombat 2
2. Mortal Kombat 9
3. Mortal Kombat X
4. Ultimate Mortal Kombat 3
5. Mortal Kombat 1
6. Mortal Kombat 3
7. Mortal Kombat Deadly Alliance
8. Mortal Kombat Deception
9. Mortal Kombat Armageddon
10. Mortal Kombat 4