HAHA! PS3 uitgesteld tot maart 2007

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Rano
Active Level:
Active Level:

HAHA! PS3 uitgesteld tot maart 2007

Post by Rano » Wed Sep 06, 2006 09:27

Wat een sukkels @ Sony. Voor de zoveelste keer een grote bek en voor de zoveelste keer onderuit. Hier in Europa zal de PS3 op zijn vroegst pas in maart 2007 lanceren. Japan en US krijgen het ding wel gewoon in november.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Wed Sep 06, 2006 10:11

:lol:
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Whitevillage

Post by Whitevillage » Wed Sep 06, 2006 10:26

Had het wel verwacht... Anders hadden ze nog grotere tekorten gehad.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Wed Sep 06, 2006 10:40

Whitevillage wrote:Had het wel verwacht... Anders hadden ze nog grotere tekorten gehad.

Oh en nu het allerleukste:

11 november krijgt Japan maar liefst 100,000 consoles!

17 november krijgt Amerika maar liefst 400,000 consoles!

In totaal zijn er dus 500,000 consoles beschikbaar :lol:

Wat een losers, stel dan die hele launch uit tot maart.
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Post by Mildoe » Wed Sep 06, 2006 11:36

denk dat ze toch wel heel erg wanhopig die holiday season erbij willen nemen
niet onlogisch, maar Europa is weer het haasje.

Maar ach, misschien weten ze bij Sony dat Nederlanders gierig zijn :lol:
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Sep 06, 2006 12:41

Surprise Surpriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise, wie serieus dacht dat de Europese launch rond dezelfde tijd als de Japanse en Amerikaanse zou zijn is echt ignorent.
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Sep 06, 2006 16:05

Hahha dit is ook zo weer typisch Sony met hun fokking arrogantie. M.a.w de PS3 verkoopt toch wel in Europa. Serieus, ik hoop nu dat er echt veel cash in de zakken van MS en Nintendo gaat want ze kunnen wat mij betreft een dikke vinger krijgen.

Maar goed, nu wil ik Nintendo het kunstje nog wel eens zien flikken.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Wed Sep 06, 2006 17:34

Fijn nu kan ik weer voor teveel geld een usa machine gaan importeren :(
R-Type

Post by R-Type » Wed Sep 06, 2006 18:26

Ken wrote:Surprise Surpriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise, wie serieus dacht dat de Europese launch rond dezelfde tijd als de Japanse en Amerikaanse zou zijn is echt ignorent.

Wie dacht dat ze zo wel ff 4 miljoen geprepareerd hadden is echt ignorant :D

Baki: importeer er als de kippen meteen 3, veil er 2.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Thu Sep 07, 2006 09:35

In de hele US zijn er tot en met 31 december slechts 400.000 consoles beschikbaar. No way jose dat een Europeaan er eentje kan bemachtigen (of je moet lappen natuurlijk).
R-Type

Post by R-Type » Thu Sep 07, 2006 10:29

Nee, ik neem aan dat het Eigen Volk Eerst is. Het is ook anders dan bij de Xbox, toen was ie wel gewoon op tijd in Europa, maar in beperkte oplage.

Toch blijf ik die sukkels die dan een dubbel bedrag neerleggen niet snappen. Alsof zo'n console eeuwige tekorten heeft en je doodgaat als hem niet snel hebt (wat voor boeiende shit is er nu altijd bij launch?).
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Sep 07, 2006 10:32

Dit zal de eerste keer zijn dat ik een console niet op launchday koop, of ik moet em gewoon tegen de normale prijs tegenkomen maar dat zal met 100.000 stuks in Japan onmogelijk zijn. Ik weiger weer de hoofdprijs te betalen, het is een regelrechte schande, niets meer, niets minder. Hoe bedoel je 'in je zak gescheten', maar Europa accepteerd het weer vrolijk. BOYCOT! zeg ik dan....
Whitevillage

Post by Whitevillage » Thu Sep 07, 2006 11:10

Ik was sowieso niet van plan om meteen de PS3 op de launch te halen. Sony kennende is er qua software weinig boeiends en zitten er hier en daar genoeg mankementen aan. Pas anderhalf jaar later zal het boeiender worden. Dit had ik zelf tenminste bij de PS2.

En verder altijd lachen die fanboys die het steeds weer goed proberen te praten. :]
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Thu Sep 07, 2006 11:16

Whitevillage wrote:Ik was sowieso niet van plan om meteen de PS3 op de launch te halen. Sony kennende is er qua software weinig boeiends en zitten er hier en daar genoeg mankementen aan. Pas anderhalf jaar later zal het boeiender worden. Dit had ik zelf tenminste bij de PS2.

En verder altijd lachen die fanboys die het steeds weer goed proberen te praten. :]

Precies. Dat heb ik dus ook met de Xbox 360. Straks komt eindelijk dan Gears of War. Ik denk dat ik tegen kerst een Xbox 360 haal. Daar zijn nu wel een aantal vette games voor te krijgen. De PS3 haal ik ergens in 2007 wel. Als MGS4, VT3, VF5, GTHD of DMC4 uit is.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Thu Sep 07, 2006 17:42

Rano wrote:In de hele US zijn er tot en met 31 december slechts 400.000 consoles beschikbaar. No way jose dat een Europeaan er eentje kan bemachtigen (of je moet lappen natuurlijk).

Ik kan er zo aan komen. Ik ken iemand in de usa ;) Maar ik heb er nog even over nagedacht en nog even met een goede vriend besproken en ik zie er maar vanaf. Hij vroeg me nml welke game ik perse moest hebben bij de launch en omdat ik daar geen antwoord op had heb ik dat kreng helemaal niet nodig. Ik heb hier ook een 360 staan en de enige game die me tot nu toe echt bevalt is cod2 en dan vooral online. De rest is aardig maar niet meer dan dat. De meeste games die ik nu op de ps2 heb (heb een usa en jp machine) zijn vooral shmups, fighters, racegames en van die wazige games waar niemand iets om geeft in het mainstream circus. Daarom doe ik er voorlopig verstandig eerst maar een af te wachten wat er allemaal voor games komen voordat ik er 1 aanschaf. Ik stop mijn geld voorlopig in games waar ik om geef en dat zijn retro games. Dit maal koop ik een console maar eens niet bij de release om die alleen maar te hebben ;)
R-Type

Post by R-Type » Thu Sep 14, 2006 09:25

Rano wrote:
Whitevillage wrote:Ik was sowieso niet van plan om meteen de PS3 op de launch te halen. Sony kennende is er qua software weinig boeiends en zitten er hier en daar genoeg mankementen aan. Pas anderhalf jaar later zal het boeiender worden. Dit had ik zelf tenminste bij de PS2.

Precies. Dat heb ik dus ook met de Xbox 360. Straks komt eindelijk dan Gears of War. Ik denk dat ik tegen kerst een Xbox 360 haal. Daar zijn nu wel een aantal vette games voor te krijgen. De PS3 haal ik ergens in 2007 wel. Als MGS4, VT3, VF5, GTHD of DMC4 uit is.

Dat is ook een beetje mijn redenering maar: MGS4 zal vooral voor Europa wel 2008 worden, VT3 = xbox360 met XBL, VF5 is wel een goede reden, GTHD = GT4 port en dus niet boeiend, DMC4 = wel cool maar ik heb het gevoel dat ie ook naar 360 gaat, DMC verkoopt beter in het westen, en sinds DR zo goed loopt wijst veel erop. Kobayashi heeft al eens gezegd dat de game niet zozeer ps3 exclusive is.

Eigenlijk wil ik alleen VF5, FFXIII (2009?), MGS4 en opzich wel DMC4. 2006 en 2007 zijn dus vrij doelloze jaren om een PS3 te halen. De Ps2 haalde ik ook pas in 2003, dik 2 jaar na dato.
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Sep 14, 2006 10:03

Achja het is allemaal wat met die musthaves van de PS3.

Ikzelf ben meer dan tevreden met het huidige en toekomstige aanbod mbt de 360 en dadelijk de Wii. En dan maar te zwijgen over al die toppers die ik tot op heden nog niet heb kunnen ervaren... Ik krijg de laatste tijd ook steeds meer trek om die Cube toppers en andere PS2 toppers eens te kopen die ik altijd heb laten liggen.

Kortom, de PS3 komt voor mij voorlopig toch niet gelegen... en ook in maart moet ik de balans opmaken. Want ook dan kan ik misschien nog wel even een jaartje wachten.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Thu Sep 14, 2006 17:27

Zag gisteren een CL wedstrijd en de PS3 reclame stond al op de boards langs de lijn...
Elf

Post by Elf » Thu Sep 14, 2006 18:15

Als ze nouw van het geld voor reclame gewoon zorgen dat ze meer lasers kunnen produceren...
Dem.

Post by Dem. » Thu Sep 14, 2006 20:22

Gameholic wrote:Achja het is allemaal wat met die musthaves van de PS3.

Ikzelf ben meer dan tevreden met het huidige en toekomstige aanbod mbt de 360 en dadelijk de Wii. En dan maar te zwijgen over al die toppers die ik tot op heden nog niet heb kunnen ervaren... Ik krijg de laatste tijd ook steeds meer trek om die Cube toppers en andere PS2 toppers eens te kopen die ik altijd heb laten liggen.

Kortom, de PS3 komt voor mij voorlopig toch niet gelegen... en ook in maart moet ik de balans opmaken. Want ook dan kan ik misschien nog wel even een jaartje wachten.

Precies hetzelfde eigenlijk. Sides dat ik geen PS2 heb.

Heb niet echt behoeft aan de PS3. Komen paar games waarvan ik het wel zonde vind dat ik ze zal missen, maar op dit moment heb ik het nodige geld niet voor over. Misschien maart, das toch pas ergens lang van nu :wink:
360 en Wii vermaak ik me iig wel mee.
GeNoMe

Post by GeNoMe » Wed Nov 08, 2006 14:05

Ps3...jippie ka yee :/

Er is voor mij echt helemaal niets (Behalve MGS4) die mij warm laat lopen voor die machine.

Needles to say dat ik ook helemaal niet teleurgesteld (lees: verbaasd) was toen ik hoorde dat ie vertraagd werd, zowiezo wist ik al met een 95% certanty dat ie niet op tijd gelanceerd zal worden.

Nee, sony heeft wel wat meer nodig om mij iig helemaal laaiend te maken, ik hou het voorlopig wel lekker met de wii60 :)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Nov 08, 2006 16:20

Zaterdagochtend om 7 uur gaat AsoBitCity ze al verkopen en om 9.30 worden er bij Sofmap tickets uitgedeeld, die gaan om 11 uur open. Dat wordt lachen. Hopelijk kan ik er eentje scoren. En gelijk doorverkopen, kuch kuch.
legztec
Active Level:
Active Level:

Post by legztec » Thu Nov 09, 2006 16:51

Image
2d fighting rules
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sat Jan 13, 2007 21:29

Heb sinds vandaag mijn jap ps3. Dikke console (letterlijk en figuurlijk) waar ik zeker geen spijt van zal krijgen dat ik em kocht. F1 is echt ziekelijk goed en de snelheid in die game is gewoon bizar. En draaien dat het doet :o RR7 heb ik er ook bij genomen als fan van de serie en ook die is top! Zo en nu VF5 in februari en dan ga ik helemaal los.
almighty

Post by almighty » Sat Jan 13, 2007 21:48

Zal hem ook zeker halen,wacht wel ff op een prijsdaling :wink:
M'n huidige console's kosten me ook de nodige duiten en m'n 360 heeft mij nog genoeg te bieden.
Ga eerst voor de Wii en wacht dat Sony met een snelle prijsdaling komt want ik vind 600 euro nogal veel geld voor een console.
Geduld is een schone zaak :)
Post Reply