ideale Wii setup?

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Post by ZeMMiK » Fri Aug 25, 2006 09:49

Ik zie de Wii als een apparaat wat je te voorschijn haalt als je vrienden langskomen zoals je een bordspel uit de kast trekt. Ik zie mij er niet mee gamen als ik na een dag werken thuiskom....
Met de lineup van de 360 en heel veel goedkope ps2 titels zit ik steeds meer te twijfelen of ik er gelijk met de launch voor ga...
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Fri Aug 25, 2006 17:22

De Wii ga ik zeker wel halen. Zullen zeker originele titels op verschijnen. Verder is een nieuwe Zelda/Mario(kart) voor mij goed genoeg. Ik weet niet welke games je kwaliteit vind op de x360 maar ik zie niks en ook niet veel komen in de nabije toekost.
Ow wacht er komt teminst nog 1 dikke release uit

- SNK Playmore announced they will release Garou Densetsu Special [Fatal Fury Special] for Xbox Live Arcade.
Whitevillage

Post by Whitevillage » Fri Sep 01, 2006 20:34

Ben benieuwd wat de Wii mij zal brengen, ik sta er niet om te trappelen maar ik sla geen poging af om het te proberen.
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Fri Sep 08, 2006 15:11

ZeMMiK wrote:Ik zie de Wii als een apparaat wat je te voorschijn haalt als je vrienden langskomen zoals je een bordspel uit de kast trekt. Ik zie mij er niet mee gamen als ik na een dag werken thuiskom....
Met de lineup van de 360 en heel veel goedkope ps2 titels zit ik steeds meer te twijfelen of ik er gelijk met de launch voor ga...


Prachtig omschreven!
Post Reply