Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
Ken
- Active Level:

-
-
Gameholic
Wederom tof stukje ..
Keep those pics coming

-
Dem.
Leuk!
Op de roltrap staat iedereen links, zodat mensen met haast er rechts langs kunnen.
In 't westen is 't over het algemeen toch rechts aanhouden? In nederland zie je het niet zo heel veel, maar in andere europese landen en vs zie je 't wel.
Deze service blijkt zeer succesvol en complete bibliotheken worden nu ingevoerd zodat de liefhebber kan lezen wat hij of zij wil.
Grappig, leuk idee wel.
Leuk stuk. Weer een klein kijkje in hoe het daar aan toe gaat. Leuke fotos, xbox schappen zien er gaaf uit.
-
Ken
- Active Level:

-
Wel apart dat ze in Kyoto dan weer rechts staan op de roltrap.
In Nederland bestaat deze regel volgens mij niet echt, in ieder geval niet zoals hier.
Hoe vaak ik wel niet op de roltrap achter mensen heb gestaan die ook geen centimeter verroerden, dat zijn nou de kleine dingen waar je je aan zult ergeren als je in Japan bent geweest en weer terug bent.
-
Baki
- Active Level:

In London staat men ook rechts op de roltrap en links kunnen dan die mensen die haast hebben er gewoon langs rennen. Ik was nog geen 10 min terug in NL en ik stond me al te ergeren op onze roltrappen.
-
Gungrave
Lekker stukje zoals altijd Ken, ga zo door

-
Liquid_Snake
Mooi stuk

Kenmerkt weer het verschil tussen daar en hier in Holland

Ik wil naar Japan
Deze service blijkt zeer succesvol en complete bibliotheken worden nu ingevoerd zodat de liefhebber kan lezen wat hij of zij wil.

-
Gungrave
Liquid_Snake wrote:Mooi stuk

Ik wil naar Japan

Elk land heeft zo zijn voor- en nadelen, staar je niet blind op alleen de goede dingen

-
Liquid_Snake
Gungrave wrote:Liquid_Snake wrote:Mooi stuk

Ik wil naar Japan

Elk land heeft zo zijn voor- en nadelen, staar je niet blind op alleen de goede dingen

Laat me nou even in m'n roes

Snap ik, maar ik wil graag de nadelen daar meemaken, in plaats van de nadelen hier

-
Capcom
Club SEGA ligt toch in Shinjuku?? Ik moet daar altdijd aan denken als ik met Densha de Go er langs reed.
Had alleen niet verwacht dat jij een iPod als Mp3 speler zou hebben

-
Ken
- Active Level:

-
Club SEGA zit in Akihabara, Shinjuku, Shibuya en Ikebukuro.
-
Capcom
wow 4 exemplaren? zijn er grote verschillen tussen die vier? en welke is dan het meest de moeite waard? lijkt mij wel een artikeltje waard als je niks meer weet om over te schrijven

-
Ken
- Active Level:

-
Ik vind Club SEGA in Akihabara de beste, omdat het niveau daar het hoogst ligt en het dus ook leuk is om te gaan kijken. Shinjuku heeft vaak de preview versies staan, zoals vorig jaar Virtua Tennis 3 omdat Hey Taito dat al in Akihabara doet. Shibuya is wat kleiner en Ikebukuro geldt hetzelfde voor.
-
Capcom
wordt er in een van de arcade's op hoog niveau F355 Challenge gespeeld?? Dat zou ik wel eens willen zien, omdat ik super veel tijd in dat spel heb gestopt.
-
Ken
- Active Level:

-
F355 Challenge staat allang niet meer in de arcadehal, zelfs Outrun 2 SP is alweer verdwenen.
-
Capcom
Outrun 2 SP ook al weg
Welke cabs laten ze wel staan dan? (alleen 2D spellen ofzo?)
Ik wil wel een van die spellen daar goed kunnen als ik daar was voordat ik daar iets zou gaan spelen, anders wordt het alleen kijken denk ik. Denk niet dat ze tegen nietsnuttige buitenlanders willen spelen. Vinden ze het daar vervelend als je bij iemand anders mee zit te kijken of is dat normaal?
-
Ken
- Active Level:

-
Is heel normaal, er staat genoeg grotere cabinets van Maximum Tune, House of the Dead 4, Virtua Cop 3 etc. maar over het algemeen zijn het alleen de 2D games die blijven staan door de jaren heen. Je kunt in Odaiba alle oude racegames spelen. Check Odaiba pics op de main site.
-
Capcom
Odaiba moet ik ook maar eens noteren, alleen 't is een beetje uitgestorven op die foto's, waren dit speciale omstadigheden of is het daar altijd zo leeg?
En die voetbal shirtjes die ze daar in 2005 verkochten waren al verouderd viel me op. Maar wel leuk dat ze daar Nederlandse shirtjes verkopen.
-
Ken
- Active Level:

-
Het was gewoon een doordeweekse dag 's morgens, in de weekenden is het wel druk daar. Valt me op dat de arcades in bijv. Akiba ook nu doordeweeks drukker zijn dan vroeger. De arcade scene is echt verbeterd door de jaren heen.