Neo-Geo Pocket Color; SNK vs Capcom.

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
R-Type

Neo-Geo Pocket Color; SNK vs Capcom.

Post by R-Type » Wed Jun 28, 2006 08:28

SNK Vs Capcom Match of the Millenium

Ik heb mijn Pocket Color weer terug gekaapt, omdat ik SvC MotM (geen neppe cart-only buy) heel goedkoop kon krijgen. In de tijd dat ik een NGPC had kon ik dit spel nooit krijgen. Ik ben geen handheld fan, maar dit soort dingen moet ik gewoon hebben.

Image

SvC MoTM had ik dus nog nooit gespeeld, maar hij is echt heel goed, nog steeds! Beter dan alle fighter rommel op de GBA, en gameplay wise beter dan de PSP fighters. De opzet is zelfs beter dan de Capcom Vs SNK DC en AES versies; Je hebt naast de 1vs1 een heuse XvsSF style Tag mode (wat de andere versies helaas niet hebben), leuke minigames en een echt perfecte character lineup, met een Geese + Bison tag als baas, en dan nog Orochi Iori of Evil Ryu. De achtergronden komen bijna allemaal uit diverse fighting series. Zo zie je Krausers FF2 stage terug, Morrigans Castle, Ryu's SF2 stage, en Terry's train stage en nog veel meer. Met ook alle originele muziek, maar dan natuurlijk in crappy handheld kwaliteit... maar wel leuk.

De graphics zijn ook beter dan zowat alle andere NGPC spellen, en de gameplay is dat ook. Ik heb KOFR2, FF: First Contact en Last Blade ook eens gehad en die waren al heel goed, maar deze game is kwalitatief, en qua houdbaarheid, gewoon van hoger niveau. Echt zo'n game die alle andere NGPC fighters waardeloos maakt.

Image

Meer mensen die deze game fantastisch vinden?
Last edited by R-Type on Wed Jun 28, 2006 13:02, edited 1 time in total.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Jun 28, 2006 12:51

Fantastische game, betere playbility dan op de GBA.
Weet nog goed dat we van Tokyo naar Osaka in de Shinkansen dit 3 uur achter elkaar hebben zitten spelen, wat wil je nog meer. Speelt echt als een trein.... :roll:
R-Type

Post by R-Type » Wed Jun 28, 2006 13:01

Ja ik had GBA Neo Blood en dat ziet er op het eerste gezicht wel goed uit (het LIJKT een beetje op de MVS '99 als je screenies ziet) maar het speelt echt als een dooie rat. Het beweegt met 2 animaties, heeft slappe timing, joypad sucks.. bah.

Maar vooral qua spelmodes is dit spel echt de shit. Last Blade pocket had ook al zo lekker veel spelmodes, maar dit slaat alles.
K

Post by K » Sat Jul 08, 2006 16:48

Ik heb zoveel tijd in deze game gestoken. Dit is imo de beste fighter sinds 2000. Great gameplay, great system & great roster.

Minigames zijn ook geweldig :) Ik vond die Jubei game geweldig!
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Fri Nov 17, 2006 02:33

Ja, ik heb hem helemaal compleet.

kocht ook alleen een NGPC voor dat spel met dat spel en ik heb hem ook echt versleten, met zulke gameplay moet het wel :)

jammer genoeg nooit op een dreamcast aangesloten (geen link cable)
Image
Post Reply