Unreal Tournament Pre Alpha

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Unreal Tournament Pre Alpha

Post by Da Dude » Mon Sep 28, 2015 08:00

https://www.unrealtournament.com/

Image

Lees ik dit nou goed? Ik wist dat ze bezig waren met deze game, maar dat ik als fan gewoon mee kan gamen. Nee, dat wist ik dan weer niet. Er is al tijdje een Pre Alpha vrijgegeven van Unreal Tournament aan de community. En jij als fan gewoon mee kan spelen, en meedenken over de inhoudt.
Ik ga vanavond ermee aan de slag. BEn erg benieuwd

Tweakers:
http://tweakers.net/reviews/4201/unreal ... -26&u=1400

Wiki:
https://en.wikipedia.org/wiki/Unreal_To ... eo_game%29
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Re: Unreal Tournament Pre Alpha

Post by RoOd » Mon Sep 28, 2015 09:31

Gaaf zeg, de dagen van de eerste UT liggen al ver achter ons maar ik denk dat ik maar weinig games zo kapot heb gespeeld als deze samen met quake 3.

Het gaat me wat ver om er weer een pc voor te kopen (nee ik bezit geen pc) maar de verleiding was er weer even :)

Deze game zit er toch al een hele tijd aan te komen of is dat alleen mijn beleving dat de laatste versie ook al een hele tijd geleden is??
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
Akuma2000
Active Level:
Active Level:
Posts: 584
Joined: Fri Dec 12, 2014 15:38

Re: Unreal Tournament Pre Alpha

Post by Akuma2000 » Mon Sep 28, 2015 10:00

Vet man! Ik was in April nog op een LAN party en speelden we nog steeds good ol UT :D
Image
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Unreal Tournament Pre Alpha

Post by Da Dude » Mon Sep 28, 2015 10:01

Unreal Tournament 3 is alweer wat jaartjes terug ja. En gratis DLC's met veel mappen en echte aanpassingen, zonder seasonpass van 40 euro per jaar ;-)

Alle Unreals en Quake kapot gespeeld. Daarom sla ik mij voor mijn kop dat ik dit nu pas op tweakers lees. ipv dat ik dat al wist. Vanavond laat ik Destiny maar even links liggen :-)
User avatar
Abc123
Active Level:
Active Level:
Posts: 581
Joined: Sun Jul 14, 2013 10:34
Location: Ratson's vuilnisbak

Re: Unreal Tournament Pre Alpha

Post by Abc123 » Mon Sep 28, 2015 19:28

Interessant. Wie is er nog meer mee begonnen?
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Unreal Tournament Pre Alpha

Post by Da Dude » Mon Sep 28, 2015 20:43

Ik heb net een paar potjes gespeeld. Gewoon thuiskomen. Na een paar jaar geen UT te hebben gespeeld, voelt de game zo vertrouwd. Graphix zijn mooi.
Echt top. Voertuigen komen ook. Ik heb ze nog niet gezien. Maar wie weet is er al wat.

Best vet van Epic, dat ze ipv dure aankopen, of dure licentieabonnementen; gewoon de Unreal Engine vrijgegeven hebben. En als jewat released draag je 5% af aan hun. Maar je kan gratis ermee aan de gang. Goeie strategie imo.
Post Reply