Top 20 Most Wanted games in Japan (en de Europese horror)

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Tue Oct 25, 2005 12:57

Ik zal niet degene zijn die je flamed :) . MK Shoalin Monks lijkt mij best een vermakelijke game, ik ben vooral benieuwd of die co op mode een beetje lekker werkt. Persoonlijk ben ik nooit goed geweest met Kung Lao of Lui Kang, Had liever een combo gezien met Sub zero en scorpion :) .

Een titel die ook top is op die elspa lijst is Taito legends. Er staat onder andere newzealand story en operation wolf op, imo twee topper die iedereen gespeeld moet hebben.
Keep on Dreaming
Whitevillage

Post by Whitevillage » Tue Oct 25, 2005 21:29

Haha ok, maar ik zal zelf ook niet toegeven dat ik deze game voor de volle mep ga kopen. Bij een maat van me gespeeld en het was erg vermakelijk in co-op. Ook zitten er van die nostalgische MK locaties in zoals Goro's lair en de enige echt The Pit. Inclusief de mogelijkheid om je vijand er in slaan. MK2 kan je ook nog unlocken. Evenals dat je als Scorpion en Sub-Zero kan spelen door de game uit te spelen. ;)

Oude arcade compilaties van games zijn altijd welkom, mits ze de toppers hebben. Binnenkort Capcom's compilatie met oa Ghouls and Goblins en Final Fight! Vooral voor Final Fight wil ik die compilatie wel.
Post Reply