Tijdje niets van me laten horen maar na een welverdiende vakantie (Zuid Afrika) weer terug en meteen een vraagje.
Ik heb vanwege het chronische gat in mijn hand weer een uitgave gedaan afgelopen weekend.
Sinds zondag staat er dan ook een Sony BVM 2010P hier in huis.
Na de aanschaf van de arcade kast had ik wel verwacht een keer afstand te doen van al mijn consoles maar dat gaat 'm toch niet worden.
Nu ben ik dus op zoek naar de juiste kabels om mijn NES, SNES, Megadrive, Jaguar, TurboGrafx, NEO-GEO AES en Dreamcast aan te sluiten op de Sony.
Om te beginnen dacht ik aan één van deze kabels:
http://www.retrogamingcables.de/sony-pvm.html
Welke moet ik hebben? Die goedkope female zonder sync?
verder lijkt me het een kwestie van per console een RGB kabel bestellen die naar scart mannelijk gaat, toch?
75 ohm terminators zaten al bij de monitor.
Ik ben trouwens in Port Elizabeth (Z-A) ook nog even bij een Arcade aanbeland.
The magic company. Veel racers zoals Daytona stonden daar o.a.
Verder ook aardig wat New Net City kasten met verschillende games.
Helaas lag mijn phone in het hostel aan de lader anders had ik wat foto's kunnen maken.
En aangezien we met zes personen eigenlijk 'gezellig' aan het winkelen waren, werden we door de vrouwen van het clubje al weer snel naar buiten gedirigeerd... Dus het is bij kijken gebleven helaas.
Hier i.i.g. een plaatje van internet.
Het interessante spul stond echter aan de andere kant van het gebouw.

Maar mocht iemand nog ooit naar Port Elizabeth gaan dan weet je waar je moet zijn

Doe jezelf dan ook meteen een plezier en ga even om de hoek bij Squires eten, daar hebben ze namelijk de beste steaks die ik ooit gegeten heb.