E3 juni 2014

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Re: E3 juni 2014

Post by ElPancho » Tue Jun 10, 2014 09:29

Ik wow aardig op de trailer van Witcher 3 ... En (hi Ken) Uncharted 4

En keep it up Beau met het nieuws :)
Team 15 kHz
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: E3 juni 2014

Post by beau » Tue Jun 10, 2014 09:44

Thanks mannen ik pluk het van div sites
En knalt het op het forum
Er zijn zoveel nieuwe games die er gaan komen
Dit is een korte samenvatting :D
:D
User avatar
Marcosan30
Active Level:
Active Level:
Posts: 1254
Joined: Sat Apr 28, 2012 17:52
Location: Steenwijk (Nederland)

Re: E3 juni 2014

Post by Marcosan30 » Tue Jun 10, 2014 09:59

Da Dude wrote:Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe Star Wars Battlefront.
Destiny zal mijn Ps4 aankoop worden. gezien die niet op de PC uitkomt.

Tot die tijd vermaak ik mij wel. Moet nog aardig wat uitspelen.

Maar http://www.twitch.tv/twitch gaat stiekem wel af en toe aan op mijn werk.


THX voor de updates, ze lezen lekker weg


Uhm moet je daar niet eerst een ps4 voor kopen? (hehehe hij wordt verstandig )
Image
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: E3 juni 2014

Post by Da Dude » Tue Jun 10, 2014 10:24

Dat is DE reden om er 1 te kopen
Geld ligt klaar, voor de Ps4 incl. Destiny edition oid.
Anders via Beau zijn adresje de Ps4 bestellen met Killzone, en als Destiny uitkomt, meteen aan de slag ermee.
User avatar
Aleste
Active Level:
Active Level:
Posts: 250
Joined: Thu Aug 20, 2009 13:29

Re: E3 juni 2014

Post by Aleste » Tue Jun 10, 2014 10:26

Grim Fandago Remastered voor PS4/Vita (en waarschijnlijk PC). Nostalgie! :D

Jammer dat er verder weinig games voor de Vita werden getoond, maar er komt vast nog wel het een en ander voorbij de komende dagen.

Rainbow Six Siege zag er trouwens ook cool uit!
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: E3 juni 2014

Post by Jinxz » Tue Jun 10, 2014 10:49

Destiny wordt voor mij de klapper van het jaar en nu blijkt dat de PC versie er nog niet aan zit te komen is dat ook gelijk de negatieve klapper van het jaar...
Ik zal nooit in m'n leven overwegen om een FPS met een controller te spelen. Wat een joke is dat zeg... Alsof je met je voeten moet spelen.
Geen wonder dat iedere fps game op de console een aim-assist heeft. Zelfs in de filmpjes die ik zag van de nieuwe Halo zag je dat de crosshair in de buurt kwam van de tegenstander, rood werd en ongeacht dat hij niet precies op z'n hoofd aimde kreef die kerel een headshot.
Check maar eens (55:40sec) hoe je wordt betuttelt tegenwoordig :
https://www.youtube.com/watch?v=XsV4E0JUlsw#t=3338

Waar is de uitdaging??
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: E3 juni 2014

Post by Da Dude » Tue Jun 10, 2014 11:12

De uitdaging zit em in de FPS op je controller doen.
Als ik mijn neefje op een PS3 Blackops 2 zie spelen met een controller. WTF!!! dat lukt mij niet eens met Muis en toetsenbord.

Destiny word 1 wereld waar 4 consoles op inloggen. PC erbij was teveel oid.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: E3 juni 2014

Post by Cageman » Tue Jun 10, 2014 11:15

Oud maatje van me was ook zo razendsnel met een controller.. het is maar net hoe je het jezelf hebt aangeleerd denk ik.

Ik ben er sowieso niet erg goed in. Vind online FPS altijd erg frustrerend.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: E3 juni 2014

Post by Da Dude » Tue Jun 10, 2014 11:21

Zalig, Battlefield en nu Titanfall online. ik wist na 100 uur Battlefield 3 spelen pas dat er een offline campaign bij zat.
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: E3 juni 2014

Post by beau » Tue Jun 10, 2014 11:22

Da Dude wrote:Dat is DE reden om er 1 te kopen
Geld ligt klaar, voor de Ps4 incl. Destiny edition oid.
Anders via Beau zijn adresje de Ps4 bestellen met Killzone, en als Destiny uitkomt, meteen aan de slag ermee.

Kan ook zonder killzone
Ik speel fps altijd met een controller het is net wat je gewend
Bent denk ik .
:D
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: E3 juni 2014

Post by beau » Tue Jun 10, 2014 11:25

Ubisoft heeft bekendgemaakt dat zijn racegame The Crew op 11 september uitkomt voor de PlayStation 4, de Xbox One en Windows. Ook zal de game over een bèta beschikken die op 23 juli van start gaat.

Op de E3-presentatie van Ubisoft toonde de uitgever een trailer waarin een race van twee uur versneld wordt afgespeeld. Tijdens die race legt een speler de route van Miami naar Los Angeles zowel on- als off-road af. De trailer toont tijdens de race ook een aantal bekende locaties, waaronder Mount Rushmore.

Naast het tonen van een nieuwe trailer, heeft Ubisoft bekendgemaakt dat gamers zich vanaf dinsdag via de site van The Crew kunnen aanmelden voor de bèta. Uit de aanmeldingen wordt op een later tijdstip een onbekend aantal spelers gekozen die een toegangscode ontvangen. Ze kunnen deze code vervolgens op Uplay verzilveren.

The Crew is een mmo-racegame van Ubisoft, die tijdens de E3 van vorig jaar werd aangekondigd. De game wordt ontwikkeld door Reflections en Ivory Tower, de studio's die in het verleden mede verantwoordelijk waren voor onder andere Driver: San Francisco en Test Drive: Unlimited. In The Crew rijden spelers rond in een open, onlinewereld die een verkleinde versie van de hele Verenigde Staten omvat. Uit de trailer is op te maken dat de map in de breedte in ongeveer twee uur is af te leggen. Volgens Ubisoft is de hele map beschikbaar, zonder dat er tussendoor laadschermen worden getoond.
:D
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: E3 juni 2014

Post by Da Dude » Tue Jun 10, 2014 12:12

Kan ook zonder killzone


Maar Killzone is zo mooi. Op de Ps3 ook al.
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: E3 juni 2014

Post by beau » Tue Jun 10, 2014 12:34

Da Dude wrote:
Kan ook zonder killzone


Maar Killzone is zo mooi. Op de Ps3 ook al.


Dat is waar killzone op de ps4 is master .
Heb de game uitgespeeld ben nu bezig op hard
Kom ogen te kort ziet er erg mooi uit.
:D
User avatar
Beatmaster-P
Active Level:
Active Level:
Posts: 889
Joined: Sun Jan 11, 2009 11:06
Location: Den Haag

Re: E3 juni 2014

Post by Beatmaster-P » Tue Jun 10, 2014 14:17

Zeker bizar mooie game op de ps4,

die cutscene als je met open zijdeur over de stad heenvliegt, tot nu toe grafisch ongeevenaard
OIIIIIIIO
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: E3 juni 2014

Post by beau » Tue Jun 10, 2014 16:18

De Urban Camouflage DualShock 4 controller komt in de herfst
Image

Last of us remasterd

Naughty Dog kondigde tijdens de E3 persconferentie van Sony aan dat 30 juli de dag is dat we The Last of Us Remastered digitaal en in de winkel kunnen vinden. Deze versie is in bad gedaan en heeft een aardige schrobbeurt gehad waardoor Naughty Dog belooft de game in 1080p en 60 fps te leveren. Ook wil de game de extra functionaliteit van de PS4 controller gaan benutten, maar hoe is nog niet bekend.

De PS4 versie bevat ook de briljante DLC Left Behind, en de 2 mappacks. Verder meldt Naught Dog nog dat onze multiplayer progress niet overgaat op de PS4, maar we wel een bonus krijgen om sneller terug te komen op ons oude niveau. Extra DLC die we gekocht hebben reizen wel gratis mee. Al dit moois kunnen we op 30 juli verwachten.

Vanaf komende herfst kunnen we in Europa en Noord-Amerika aan de slag met PlayStation TV.
Image
Naast zijn functie als een mini-console kan je de PlayStation TV ook gebruiken om je PS4 games te streamen op een andere TV.

Sony heeft een bundel van een witte PS4 met de game Destiny aangekondigd, die op 9 september moet verschijnen. Op 17 juli komt er een open bèta van Destiny voor de PS3 en PS4. De versie van de game voor de Xbox One krijgt een hogere resolutie.

Op de dag van de release van Destiny moet de bundel van de witte PS4 met de game verschijnen. Onderdeel van de bundel is verder een PlayStation Plus-abonnement voor een maand. Voor de releasedatum kunnen bezitters van een PlayStation 3 of PlaySation 4 aan de slag met de bèta van het spel van Bungie; die begint op 17 juli. Op donderdag 12 juni begint de alfatest voor PS4-gamers en deze duurt tot 15 juni.

Niet alleen Sony had Destiny-nieuws. Microsoft maakte op de E3 2014 bekend dat de game in een hogere resolutie gaat draaien dan aanvankelijk de bedoeling was. Dat zou mogelijk zijn door de update die Microsoft vorige week aankondigde en die ontwikkelaars toegang gaat geven tot tien procent meer gpu-bandbreedte. "Bungie gaat de sdk-update van juni gebruiken en ze gaan de resolutie van Destiny op basis van deze aanpassing verhogen", zei Xbox-boegbeeld Larry 'Major Nelson' Hryb volgens Total Xbox.
Image

Nintendo brengt zijn nieuwe Zelda-game, die eerder al was aangekondigd, voor de Wii U uit in 2015. Dat heeft het bedrijf bekendgemaakt op de E3. Veel is nog niet bekend over de game, behalve dat hij een 'open spelwereld' zal krijgen.

Het is nog niet bekend hoe de nieuwe game gaat heten en wanneer hij precies uitkomt, enkel dat Wii U-bezitters hem ergens in 2015 in hun console kunnen stoppen. Eiji Aonuma, de regisseur van de The Legend of Zelda-reeks, kondigde de game aan tijdens een presentatie van Nintendo op de E3-gamesconferentie in Los Angeles. Tijdens de presentatie was te zien hoe Link, het hoofdpersonage in de Zelda-games, rijdend op een paard achterna wordt gezeten door een vuurspuwend monster.

Volgens Aonuma hebben gamers in de nieuwe Zelda meer vrijheid, en hoeven ze niet een bepaalde volgorde te volgen. De game heeft een open spelwereld waar spelers vrijelijk in kunnen bewegen. Tot nu toe bestonden Zelda-games uit kleinere ruimten die via portals aan elkaar waren gekoppeld.

Doom 4, het nieuwe deel uit een van de meest invloedrijke shooterfranchises, wordt onthuld op ZeniMax Media's QuakeCon-beurs van 17 tot 20 juli in Dallas, Texas. Dat blijkt uit een teaser-trailer die vandaag online is gegaan.

Het bestaan van Doom 4 is een tijd ongewis geweest. Sinds 2007 werd aan de game gewerkt, maar in 2011 werd het project geschrapt omdat de kwaliteit volgens zowel id Software als uitgever Bethesda Softworks niet hoog genoeg was. Datzelfde jaar begonnen de ontwikkelaars van id opnieuw aan Doom 4. De ontwikkeling van Rage 2 is ervoor op de lange baan geschoven en het produceren van Rage dlc is er ook voor beperkt.

QuakeCon duurt van 17 tot 20 juli en vindt plaats in Dallas, Texas. Op welke van deze dagen Doom 4 onthuld wordt, is niet bekend. Spelers konden toegang krijgen tot de Doom 4 bèta bij een pre-order van de nieuwe Wolfenstein, maar wanneer die bèta van start gaat, is nog niet bekend.

Super Smash Brothers voor de Wii U en de Nintendo 3DS komen nog dit jaar uit. De Wii U-versie komt voor de feestdagen van dit jaar uit, en de 3DS-versie komt op 3 oktober van dit jaar uit. In beide games kunnen spelers nu Mii's gebruiken om mee te vechten.

Het nieuws komt van de E3-editie van Nintendo Direct, de webcast die Nintento gebruikt om zijn fans op de hoogte te houden. Naast de toevoeging van Mii's die mee kunnen strijden, zal Super Smash Bros. op de Wii U de nieuwe Amiibo's ondersteunen.

Op de beelden van Nintendo Direct viel te zien dat de Mii's niet zomaar geïmporteerd worden in de wereld van Super Smash Bros. Spelers kunnen hun Mii's uitrusten als brawler, gunner of swordfighter. Daaropvolgend kunnen vier special moves gekozen worden uit een totaal van twaalf om een Mii uniek te maken in een gevecht.
Image
Image
Image
Image
:D
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Re: E3 juni 2014

Post by ZeMMiK » Wed Jun 11, 2014 21:30

alle grote spelers hebben een goede presentatie gegeven. Geen gekloot met puppies of Move/Kinect. Chapeau!
Die foute auto verkoper van Microsoft is eindelijk weg en de Nieuwe man zette Microsoft perfect neer. Nogmaals ik vond alle 3 goed maar de vele c00p games van Microsoft persconf sprak mij het meeste aan.
Nintendo kwam langzaam op gang maar goede show. Ik denk alleen dat ze te weinig titels hebben en ik weet niet hoe ze uit de rode cijfers gaan komen op deze manier.

xboxOne komt bij mij in Sept in huis en bij een paar vrienden van mij, want wij spelen altijd c00p.
Ps4 komt er wel maar veel later, meer voor Resogun. Ik heb ook geen vrienden met Ps4.

Ja ik ben blij wat ik allemaal gezien heb, gelukkig.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Re: E3 juni 2014

Post by Baki » Sat Jun 14, 2014 20:01

Ik ben blij met de U, want die nieuwe Zelda werd ik echt heel blij van! De laatste met de stomme rondvliegen was niet mijn ding maar deze open wereld..de details pff, gimme :)

Uncharted 4 zag er ook super uit, maar voor 15 uur gameplay schaf ik geen ps4 aan ;)
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: E3 juni 2014

Post by Da Dude » Sun Jun 15, 2014 10:25

Baal ervan dat Destiny niet naar de PC komt.
Maar die witte PS4 is wel heel mooi


is de Witte PS4 met Destiny al te pre orderen ergens????
Zo ja, pm me even waar.
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: E3 juni 2014

Post by beau » Tue Jun 17, 2014 07:56

is de Witte PS4 met Destiny al te pre orderen ergens????
Zo ja, pm me even waar.[/quote]

Zeker :wink:
:D
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: E3 juni 2014

Post by Da Dude » Tue Jun 17, 2014 11:12

thx. ondertussen gereserveerden hopelijk kunnen ze het waarmaken.
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: E3 juni 2014

Post by beau » Tue Jun 17, 2014 11:20

De witte ps4 blijft
Eerst als pakket met game daarna los
:D
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: E3 juni 2014

Post by Da Dude » Tue Jun 17, 2014 11:26

Ik dacht dat het een limited editie was.

Is dit trouwens ook een exemplaar die uitkomt? of is het fanmade???
Niet dat ie moier is dan een witte, maar toch. ziet er goed uit:

Image
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: E3 juni 2014

Post by beau » Tue Jun 17, 2014 11:34

De witte komt zeker die andere die je laat zien
Weet ik niet .
Er komt ook een witte xbox one de zelfde
Die microsoft medewerkers hebben gehad.
:D
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: E3 juni 2014

Post by Da Dude » Tue Jun 17, 2014 12:27

Die microsoft medewerkers hebben gehad.


Arjan???? :wink:
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: E3 juni 2014

Post by beau » Tue Jun 17, 2014 13:41

Alleen in de usa
:D
Post Reply