Metal Slug collection voor psp aangekondigd !
legztec wrote:DreamerNL wrote:Ik ga liever voor de mvs versies.
Met een supergun, mobo, cart en een accu in je rugzag en een portable crt op schoot zeker.
Ahahahaha, nee ik hou niet zo van portable gaming, klein klote schermpje.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Aangezien de PSP een hogere resolutie heeft als MVS zal dat geen probleem zijn denk ik.
Je zou GG. SFA 3 MAX en Darkstalkers eens moeten zien.
Tenzij je slechtziend bent van dichtbij ligt daar het probleem niet.
Ik kan me er iets bij voorstellen dat je liever groot scherm hebt maar de psp heeft genoeg in huis qua hardware.
Ik kan me er iets bij voorstellen dat je liever groot scherm hebt maar de psp heeft genoeg in huis qua hardware.
2d fighting rules
legztec wrote:Aangezien de PSP een hogere resolutie heeft als MVS zal dat geen probleem zijn denk ik.
Echt wel! GG ziet er echt zwaar netjes uit! Metal Slug Collection en Gradius Collection. Mochten het goede conversies worden dan zijn ze van mij

Tis leuk om handheld te hebben maar meer ook niet. Ik verlang toch altijd weer naar de TV in de slaapkamer
Slug zal veel minder intens zijn op een klein scherm.
Ik zat wel even te denken een PSP te kopen voor SFA3 en Vampire maar waarom eigenlijk.. heb ze op de Saturn ook al... en dan ook met meer buttons en betere d pad.

Slug zal veel minder intens zijn op een klein scherm.
Ik zat wel even te denken een PSP te kopen voor SFA3 en Vampire maar waarom eigenlijk.. heb ze op de Saturn ook al... en dan ook met meer buttons en betere d pad.
Ik vind het toch wel verassend van SNK. SNK doet veel met games op de mobiele telefoon in Japan en heeft ook aangekondigd daar in door te willen gaan. Waarom is er geen fatsoenlijke port van deel 1, 2 en X gekomen voor de PS2?
Wie gaat er nou op de PSP al die delen zitten spelen, ik niet in ieder geval.
Games met snelle gameplay als Metal Slug en 2 D fighters zijn gewoon niet te spelen op dat takkeding. Guilty Gear, SF Zero 3, Winning Eleven, allemaal leuke graphics maar gameplay om van te huilen. Dan waren de GameBoy Advance SF games nog beter te doen. Nee laat SNK nou maar lekker doorgaan met al die ports op de PS2 en Maximum Impact 2.
Wie gaat er nou op de PSP al die delen zitten spelen, ik niet in ieder geval.
Games met snelle gameplay als Metal Slug en 2 D fighters zijn gewoon niet te spelen op dat takkeding. Guilty Gear, SF Zero 3, Winning Eleven, allemaal leuke graphics maar gameplay om van te huilen. Dan waren de GameBoy Advance SF games nog beter te doen. Nee laat SNK nou maar lekker doorgaan met al die ports op de PS2 en Maximum Impact 2.