Titanfall open Beta

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Titanfall open Beta

Post by Jinxz » Mon Feb 17, 2014 18:59

Voor wie net als mij staat te springen om Titanfall te spelen heeft EA (kots kots) op Origin de Beta van Titanfall open gezet voor iedereen!
GL HF
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Re: Titanfall open Beta

Post by ZeMMiK » Mon Feb 17, 2014 23:45

er zitten 3 miljoen xbox one gebruikers op te wachten...word weer een dramatische launch denk ik....zeker omdat de game alleen maar multiplayer kent.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Titanfall open Beta

Post by Da Dude » Tue Feb 18, 2014 11:21

Deze en Destiny, het wordt steeds mooier op PC gebied
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: Titanfall open Beta

Post by Jinxz » Tue Feb 18, 2014 13:49

ZeMMiK wrote:er zitten 3 miljoen xbox one gebruikers op te wachten...word weer een dramatische launch denk ik....zeker omdat de game alleen maar multiplayer kent.


Hadden ze bij BF4 ook gewoon moeten doen. Singleplayer troep eruit halen en focussen op multiplayer.
Zal inderdaad chaos worden, vooral EA kennende.
Gisteren ff Titanfall gespeeld en het speelt best aardig.
Het eerste wat me opviel is dat ik met 3 minuten ooit de Oculus Rift te hebben gespeeld nu geen Mech-game meer zonder wil spelen. Je zit in een gigantisch Mech robot maar het voelt niets anders dan gewoon als infantry rond lopen. Ik wil meer Oculus Rift! ;)
User avatar
ChapDDR
Active Level:
Active Level:
Posts: 951
Joined: Thu Aug 30, 2012 19:59
Location: Utrecht

Re: Titanfall open Beta

Post by ChapDDR » Tue Feb 18, 2014 15:07

@jinxz Lijkt Titanfall veel op CoD qua feeling of is het totaal anders? (Omdat de makers volgens mij ex-IW werknemers zijn)
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: Titanfall open Beta

Post by Jinxz » Tue Feb 18, 2014 18:10

ChapDDR wrote:@jinxz Lijkt Titanfall veel op CoD qua feeling of is het totaal anders? (Omdat de makers volgens mij ex-IW werknemers zijn)


Goed punt inderdaad. Ik verwachtte ook een CoD speelstijl en dat is precies wat je krijgt. Punten in je scherm als je iemand afschiet etc.
Ter verdediging is CoD ongekend goed in hitboxes en netcode, dus het speelt lekker weg.
Groot minpunt in mijn ogen is het feit dat er constant NPC's in het spel zitten dus wanneer je denkt dat je lekker 10 kills op de teller hebt staan blijkt dus dat je gewoon kanonnenvoer hebt staan afschieten...
User avatar
ChapDDR
Active Level:
Active Level:
Posts: 951
Joined: Thu Aug 30, 2012 19:59
Location: Utrecht

Re: Titanfall open Beta

Post by ChapDDR » Tue Feb 18, 2014 19:15

Dus de npc's en de presentatie geven wel duidelijk de CoD-feeling dat je een baas bent bij iedere kill zodat je blijft spelen :P Maar is het ook zo dat je, als je eenmaal een paar kills hebt, je gemakkelijk meer kills haalt? (Overpowerde killstreak etc?) Of moet je echt werken voor een killstreakje?

Ik zou het spel zelf graag willen uitproberen maar mijn laptoppie kan zoiets niet aan :D
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: Titanfall open Beta

Post by Jinxz » Tue Feb 18, 2014 19:35

Ik denk dat juist die hersenloze killsstreaks en oneindige perks BS ooit tot de breuk van het developersteam van CoD heeft geleidt. In Titanfall heb ik nog geen enkele overpowered perk of killstreak bonus gezien. Het is natuurlijk wel zo dat als je 2-3 minuten wacht je een Titan kan deployen maar dat krijgt iedereen zowiezo.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Titanfall open Beta

Post by Da Dude » Tue Feb 18, 2014 23:34

WTF. Gaan ze de early acces DLC awesomeness voor Battlefield 4 EN de Beta van Titanfall tegelijk uitbrengen.

Hoe kunnen ze dat nou maken. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: Titanfall open Beta

Post by Jinxz » Wed Feb 19, 2014 10:25

Da Dude wrote:WTF. Gaan ze de early acces DLC awesomeness voor Battlefield 4 EN de Beta van Titanfall tegelijk uitbrengen.

Hoe kunnen ze dat nou maken. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


Inderdaad vrij kansloos. Heb eindelijk Titanfall binnen en komt de dag erna de DLC voor BF4 uit...
Gelukkig zijn het oude schijtmappen in BF4 en ben je er in 2 minuten op uitgekeken ;)
Alleen Caspian Border is enigszins in orde.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Titanfall open Beta

Post by Da Dude » Wed Feb 19, 2014 11:08

OUDE SCHIJTMAPPEN!!!!!!!!!!!!

Ik ben wel blij dat ze bepaalde mappen opnieuw uitgebracht hebben.
Maar ff wat nieuwe had ook wel gemogen

Eigenlijk best butt. Vroegah ging je met Unreal, UT, Doom en Quake zelf mappen maken, of kocht je een cd voor een 10tje met 1000 mappen. Nu krijg je er een paar aangeboden voor een premium account
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: Titanfall open Beta

Post by Jinxz » Wed Feb 19, 2014 11:51

Da Dude wrote:OUDE SCHIJTMAPPEN!!!!!!!!!!!!

Ik ben wel blij dat ze bepaalde mappen opnieuw uitgebracht hebben.
Maar ff wat nieuwe had ook wel gemogen

Eigenlijk best butt. Vroegah ging je met Unreal, UT, Doom en Quake zelf mappen maken, of kocht je een cd voor een 10tje met 1000 mappen. Nu krijg je er een paar aangeboden voor een premium account


Volgende maand komt er gelukkig alweer nieuwe DLC voor BF4 waarbij ze de Titanmode uit 2142 terugbrengen. Grote oorlogsschepen die je moet zien te enteren en handmatig uitschakelen. Ben wel benieuwd.
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: Titanfall open Beta

Post by Jinxz » Wed Feb 19, 2014 12:02

D'r schijnt toch een soort perk systeem in Titanfall te zitten. Het gaat om zogenaamde burn-cards die je voor de lengte van 1 leven een upgrade geeft : http://mp1st.com/2014/02/18/check-50-titanfall-burn-cards/#.UwR1I_l5NKk
User avatar
ChapDDR
Active Level:
Active Level:
Posts: 951
Joined: Thu Aug 30, 2012 19:59
Location: Utrecht

Re: Titanfall open Beta

Post by ChapDDR » Wed Feb 19, 2014 12:17

Ja, er is veel informatie geleaked over Titanfall zag ik. Er zitten waarschijnlijk ook aliens in en het heeft best veel unieke gamemodes.

http://www.youtube.com/watch?v=Xz4shqs-F-c
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Post Reply