Welke game(s) ben je nu aan het spelen?
Welke game(s) ben je nu aan het spelen?
Ik denk maak maar eens een nieuwe topic aan om wat conversatie op gang te brengen hier...dus, met welke game ben je op het moment bezig en waarom?
Me: Breath of Fire II (USA SNES). Mijn laatste aanwinst en ik had weer eens zin in een RPG.
Me: Breath of Fire II (USA SNES). Mijn laatste aanwinst en ik had weer eens zin in een RPG.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Een collega gaf me een guest account.
Ik had het nooit moeten proberen.....
World of Warcraft.
Het kost me gruwelijk veel tijd en ik ben denk ik verslaafd!
Ik denk dat ik maar een praatgoepje ga beginnen.
maar daarvoor ben ik hier niet op het juiste forum.
Het zal wel komen omdat mijn kastje momenteel buiten werking is denk ik.
De enige remedie zit daar in namelijk.
NGBC
World of Warcraft.

Het kost me gruwelijk veel tijd en ik ben denk ik verslaafd!

Ik denk dat ik maar een praatgoepje ga beginnen.

NGBC
2d fighting rules
Ibara en de nieuwe PES5 patch, wat een waardeloze footy is dat toch eigenlijk vergeleken met de oude Winning Eleven delen, heb me gisteren kapot zitten ergeren.
Verder zitten we zo'n beetje elke donderdag Halo 2 multiplayer te doen bij GWAR, nog even kijken of deze jongen dat gaat redden vanavond i.v.m. zeer irritante verkoudheid.
Verder zitten we zo'n beetje elke donderdag Halo 2 multiplayer te doen bij GWAR, nog even kijken of deze jongen dat gaat redden vanavond i.v.m. zeer irritante verkoudheid.
Ik heb het zelfde probleem.
Praatgroepje, goed plan! Dan hebben we nu al 2 leden.. =P
Praatgroepje, goed plan! Dan hebben we nu al 2 leden.. =P
legztec wrote:Een collega gaf me een guest account.
World of Warcraft.![]()
Het kost me gruwelijk veel tijd en ik ben denk ik verslaafd!![]()
Ik denk dat ik maar een praatgoepje ga beginnen.![]()
NGBC
Dat World of Warcraft zou voor mij bijna een reden zijn om helemaal te kappen met videogamen. Ik word zo moe van dat belachelijke gedoe, get a life man. Bij gebrek aan een leven (ik zeg niet iedereen, maar een hoop geeks wel) en sociale vaardigheden gaan ze maar een (spuuglelijk) spel zitten doen. Ik kan het trouwens geneens een spel noemen, het heeft niets met videogamen te maken imo.
Valt toch wel mee de afgelopen week?
DreamerNL wrote:Ik denk maak maar eens een nieuwe topic aan om wat conversatie op gang te brengen hier
Valt toch wel mee de afgelopen week?

Last edited by Ken on Thu Mar 09, 2006 12:49, edited 1 time in total.
Ken wrote:Ibara en de nieuwe PES5 patch, wat een waardeloze footy is dat toch eigenlijk vergeleken met de oude Winning Eleven delen, heb me gisteren kapot zitten ergeren.
Zet je toch een stofkapje op, als ie zo verkouden bent?
Ik zat relaxt Radiant Silvergun op de saturn te spelen. Had vanmorgen per ongeluk de wekker veel te vroeg gezet dus overbrugde de tijd met dit spel, en toen ik vanmiddag thuis kwam ging ik verder. Ik probeer als een gek te chainen maar verdomme het is moeilijk! Bij level 3-B een 25 chain neergezet (meteen level 7 wapen
).
WoW heeft trouwens ook het sociale leven van een vriend van me verwoest. Die jongen zat vorige week 18 uur op 1 dag dat spel te doen (en waarschijnlijk voor meedere dagen) en had zich zelfs ziek gemeld bij het werk. Uitgaan doet ie ook niet meer sinds ie WoW heeft. Het erge is dat dit best een sociale gast was, maar nu dus een kluizenaar. Dus ook voor mij geen WoW rommel.

WoW heeft trouwens ook het sociale leven van een vriend van me verwoest. Die jongen zat vorige week 18 uur op 1 dag dat spel te doen (en waarschijnlijk voor meedere dagen) en had zich zelfs ziek gemeld bij het werk. Uitgaan doet ie ook niet meer sinds ie WoW heeft. Het erge is dat dit best een sociale gast was, maar nu dus een kluizenaar. Dus ook voor mij geen WoW rommel.
Jezus christus mensen....ikzelf ben niet aan wow begonnen, omdat ik er gewoon geen zin in heb, ik ben meer van de games die je ff in je Neo of SNES doet en een half uur/uur bezig bent met shooters etc. meteen actie.
Maar sommige mensen....nu begin ik er zeker niet aan.
Maar sommige mensen....nu begin ik er zeker niet aan.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Wow is geliefd hier.
Ik ben ook eigenlijk altijd van de snelle actie en korte sessies, niet voor niets is mijn favo genre 2d fighters en dat zal ook altijd zo blijven.
Ik toon af en toe wat afwijkend gedrag.
Dat hoort ook om je mind wat breder te houden.
Ik heb altijd een zwak gehad voor de artwork van de warcraft serie en wat wow daar bovenop heeft gedaan is ongelooflijk.
Ik kan goed begrijpen waarom dit spel zoveel awards binnen heeft gesleept.
Niet alleen de artwork is fantastisch maar de balans in het spel in PVP kunnen veel game companies nog van leren.
Hoe hard je er ook van af zet als je van RPG houdt en je begint hieraan ben je hooked!
Ongeacht hoe hard je je hiervan af zet!

Ik ben ook eigenlijk altijd van de snelle actie en korte sessies, niet voor niets is mijn favo genre 2d fighters en dat zal ook altijd zo blijven.
Ik toon af en toe wat afwijkend gedrag.
Dat hoort ook om je mind wat breder te houden.
Ik heb altijd een zwak gehad voor de artwork van de warcraft serie en wat wow daar bovenop heeft gedaan is ongelooflijk.
Ik kan goed begrijpen waarom dit spel zoveel awards binnen heeft gesleept.
Niet alleen de artwork is fantastisch maar de balans in het spel in PVP kunnen veel game companies nog van leren.
Hoe hard je er ook van af zet als je van RPG houdt en je begint hieraan ben je hooked!
Ongeacht hoe hard je je hiervan af zet!

2d fighting rules
- General Wong
- Active Level:
Heb helaas alleen een PS2 hier staan.. dus geen leuke DC toppertjes om te spelen nu
Shadow of the Colossus; heb nu 10 colossi verslagen. Het is een toffe game, maar minder dan ICO
Castle of Shikigami 2; ziet er wel aardig uit met leuke soundtrack. Moet alleen nog wennen aan de manier van spelen.
Psyvariar (Revision); speelt heerlijk weg, alleen te korte levels. Ik kijk uit naar deeltje 2 op de DC als ik thuis ben!
Op de DS:
Mariokart en Nintendo Touch Golf
Op de Gameboy Micro;
Gunstar Super Heroes
Zit te wachten op:
Outrun Coast 2 Coast voor de PSP
Black (de distibutie in dit land
)
Metal Gear Solid 3 Substence
Shadow of the Colossus; heb nu 10 colossi verslagen. Het is een toffe game, maar minder dan ICO
Castle of Shikigami 2; ziet er wel aardig uit met leuke soundtrack. Moet alleen nog wennen aan de manier van spelen.
Psyvariar (Revision); speelt heerlijk weg, alleen te korte levels. Ik kijk uit naar deeltje 2 op de DC als ik thuis ben!
Op de DS:
Mariokart en Nintendo Touch Golf
Op de Gameboy Micro;
Gunstar Super Heroes
Zit te wachten op:
Outrun Coast 2 Coast voor de PSP
Black (de distibutie in dit land

Metal Gear Solid 3 Substence
Ik speel nu vooral Blazing Star, Metal Slug X en Puzzle Bobble op m'n nieuwe MVS... ow, I love that machine. Zo chill, omdat je dat ding gewoon aanzet, even in keiharde actie opgaat en dan weer verder gaat met studeren of watdanook.
Maar over de WoW discussie: ik heb 't ook een tijdje gespeeld en ben gestopt omdat ik erin opgeslurpt werd... het is zeker een goed spel, maar kost iid gewoon te veel tijd. Een van m'n beste vrienden speelt 't ook hardcore en hij besteed ook een groot deel van z'n tijd eraan. En terecht, dat moet wel als je 't spel serieus wil spelen.
Heel anders dan arcade of retro gaming... je moet er ervoor over hebben
Maar over de WoW discussie: ik heb 't ook een tijdje gespeeld en ben gestopt omdat ik erin opgeslurpt werd... het is zeker een goed spel, maar kost iid gewoon te veel tijd. Een van m'n beste vrienden speelt 't ook hardcore en hij besteed ook een groot deel van z'n tijd eraan. En terecht, dat moet wel als je 't spel serieus wil spelen.
Heel anders dan arcade of retro gaming... je moet er ervoor over hebben