Welke game(s) ben je nu aan het spelen?

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
DNL
Active Level:
Active Level:

Welke game(s) ben je nu aan het spelen?

Post by DNL » Thu Mar 09, 2006 10:43

Ik denk maak maar eens een nieuwe topic aan om wat conversatie op gang te brengen hier...dus, met welke game ben je op het moment bezig en waarom?

Me: Breath of Fire II (USA SNES). Mijn laatste aanwinst en ik had weer eens zin in een RPG.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
legztec
Active Level:
Active Level:

Post by legztec » Thu Mar 09, 2006 11:03

Een collega gaf me een guest account.

Ik had het nooit moeten proberen.....

World of Warcraft. :oops:

Het kost me gruwelijk veel tijd en ik ben denk ik verslaafd! :D
Ik denk dat ik maar een praatgoepje ga beginnen. :cry:
maar daarvoor ben ik hier niet op het juiste forum.

Het zal wel komen omdat mijn kastje momenteel buiten werking is denk ik.
De enige remedie zit daar in namelijk.
NGBC
2d fighting rules
GWAR

Post by GWAR » Thu Mar 09, 2006 11:41

MGS3

ESPN Hockey 2K5

Plus de makkelijke plug & play games met meerdere personen, zoals winning eleven etc.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Thu Mar 09, 2006 12:22

Bijna dagelijks COD2 online, speel het nu al 2 maanden en heb er nog geen genoeg van. Verder op dit moment weer veel PCE (Gradius, Darucla X,etc) en AES (Real Bout, Sam Sho 4) games
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Mar 09, 2006 12:43

Ibara en de nieuwe PES5 patch, wat een waardeloze footy is dat toch eigenlijk vergeleken met de oude Winning Eleven delen, heb me gisteren kapot zitten ergeren.
Verder zitten we zo'n beetje elke donderdag Halo 2 multiplayer te doen bij GWAR, nog even kijken of deze jongen dat gaat redden vanavond i.v.m. zeer irritante verkoudheid.
NeTaXe
Active Level:
Active Level:

Post by NeTaXe » Thu Mar 09, 2006 12:45

Ik heb het zelfde probleem.

Praatgroepje, goed plan! Dan hebben we nu al 2 leden.. =P

legztec wrote:Een collega gaf me een guest account.

Ik had het nooit moeten proberen.....

World of Warcraft. :oops:

Het kost me gruwelijk veel tijd en ik ben denk ik verslaafd! :D
Ik denk dat ik maar een praatgoepje ga beginnen. :cry:
maar daarvoor ben ik hier niet op het juiste forum.

Het zal wel komen omdat mijn kastje momenteel buiten werking is denk ik.
De enige remedie zit daar in namelijk.
NGBC
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Mar 09, 2006 12:48

Dat World of Warcraft zou voor mij bijna een reden zijn om helemaal te kappen met videogamen. Ik word zo moe van dat belachelijke gedoe, get a life man. Bij gebrek aan een leven (ik zeg niet iedereen, maar een hoop geeks wel) en sociale vaardigheden gaan ze maar een (spuuglelijk) spel zitten doen. Ik kan het trouwens geneens een spel noemen, het heeft niets met videogamen te maken imo.
DreamerNL wrote:Ik denk maak maar eens een nieuwe topic aan om wat conversatie op gang te brengen hier

Valt toch wel mee de afgelopen week? 8)
Last edited by Ken on Thu Mar 09, 2006 12:49, edited 1 time in total.
maartenoud

Post by maartenoud » Thu Mar 09, 2006 12:48

Ik speel op het moment de lekker mainstream EA game FN:Round 3

echt een heerlijk spel 8)

Voor de rest speel ik op me DC Bangai-O.
GWAR

Post by GWAR » Thu Mar 09, 2006 13:15

Ken wrote:Ibara en de nieuwe PES5 patch, wat een waardeloze footy is dat toch eigenlijk vergeleken met de oude Winning Eleven delen, heb me gisteren kapot zitten ergeren.
Verder zitten we zo'n beetje elke donderdag Halo 2 multiplayer te doen bij GWAR, nog even kijken of deze jongen dat gaat redden vanavond i.v.m. zeer irritante verkoudheid.

Zet je toch een stofkapje op, als ie zo verkouden bent?
R-Type

Post by R-Type » Thu Mar 09, 2006 21:09

Ik zat relaxt Radiant Silvergun op de saturn te spelen. Had vanmorgen per ongeluk de wekker veel te vroeg gezet dus overbrugde de tijd met dit spel, en toen ik vanmiddag thuis kwam ging ik verder. Ik probeer als een gek te chainen maar verdomme het is moeilijk! Bij level 3-B een 25 chain neergezet (meteen level 7 wapen :D).

WoW heeft trouwens ook het sociale leven van een vriend van me verwoest. Die jongen zat vorige week 18 uur op 1 dag dat spel te doen (en waarschijnlijk voor meedere dagen) en had zich zelfs ziek gemeld bij het werk. Uitgaan doet ie ook niet meer sinds ie WoW heeft. Het erge is dat dit best een sociale gast was, maar nu dus een kluizenaar. Dus ook voor mij geen WoW rommel.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Thu Mar 09, 2006 21:19

Een vriend van mij heeft nu 150 volle dagen WOW gespeeld. Dat is best wel ziekelijk imo. Maar hij komt nog wel buiten en shit. Maar hij volgt atm geen opleiding. Zal volgend jaar wel tegen vallen als hij weer in de boeken moet...
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Thu Mar 09, 2006 21:48

Jezus christus mensen....ikzelf ben niet aan wow begonnen, omdat ik er gewoon geen zin in heb, ik ben meer van de games die je ff in je Neo of SNES doet en een half uur/uur bezig bent met shooters etc. meteen actie.

Maar sommige mensen....nu begin ik er zeker niet aan. :roll:
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
legztec
Active Level:
Active Level:

Post by legztec » Fri Mar 10, 2006 08:50

Wow is geliefd hier. :lol:

Ik ben ook eigenlijk altijd van de snelle actie en korte sessies, niet voor niets is mijn favo genre 2d fighters en dat zal ook altijd zo blijven.
Ik toon af en toe wat afwijkend gedrag.
Dat hoort ook om je mind wat breder te houden.

Ik heb altijd een zwak gehad voor de artwork van de warcraft serie en wat wow daar bovenop heeft gedaan is ongelooflijk.
Ik kan goed begrijpen waarom dit spel zoveel awards binnen heeft gesleept.
Niet alleen de artwork is fantastisch maar de balans in het spel in PVP kunnen veel game companies nog van leren.
Hoe hard je er ook van af zet als je van RPG houdt en je begint hieraan ben je hooked!
Ongeacht hoe hard je je hiervan af zet! :P
2d fighting rules
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Fri Mar 10, 2006 10:06

Final Fantasy X, Animal Crossing WW en Castlevania: DoS
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Fri Mar 10, 2006 14:17

Op het moment met name Capcom vs SNK Pro op de Dreamcast. Afgelopen week met name Shadow of the Colossus gespeeld.
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Mar 10, 2006 14:58

Heb helaas alleen een PS2 hier staan.. dus geen leuke DC toppertjes om te spelen nu

Shadow of the Colossus; heb nu 10 colossi verslagen. Het is een toffe game, maar minder dan ICO

Castle of Shikigami 2; ziet er wel aardig uit met leuke soundtrack. Moet alleen nog wennen aan de manier van spelen.

Psyvariar (Revision); speelt heerlijk weg, alleen te korte levels. Ik kijk uit naar deeltje 2 op de DC als ik thuis ben!

Op de DS:

Mariokart en Nintendo Touch Golf

Op de Gameboy Micro;

Gunstar Super Heroes

Zit te wachten op:

Outrun Coast 2 Coast voor de PSP
Black (de distibutie in dit land :lol: )
Metal Gear Solid 3 Substence
R-Type

Post by R-Type » Sat Mar 11, 2006 00:28

FF Tactics. Pure ownage. Iedereen ge-equipped met 2 excaliburs en 2h sword ability :D
Arathorn

Post by Arathorn » Sat Mar 11, 2006 11:47

Ik speel nu vooral Blazing Star, Metal Slug X en Puzzle Bobble op m'n nieuwe MVS... ow, I love that machine. Zo chill, omdat je dat ding gewoon aanzet, even in keiharde actie opgaat en dan weer verder gaat met studeren of watdanook.

Maar over de WoW discussie: ik heb 't ook een tijdje gespeeld en ben gestopt omdat ik erin opgeslurpt werd... het is zeker een goed spel, maar kost iid gewoon te veel tijd. Een van m'n beste vrienden speelt 't ook hardcore en hij besteed ook een groot deel van z'n tijd eraan. En terecht, dat moet wel als je 't spel serieus wil spelen.
Heel anders dan arcade of retro gaming... je moet er ervoor over hebben
Dem.

Post by Dem. » Sat Mar 11, 2006 16:03

Hmm speel de laatste tijd erg weinig andere games. Battlefield 2 een beetje af en toe. Niet echt veel games waar ik zin in heb atm......

Kspeel atm voornamelijk World of Warcraft tho, hihi.

Beetje wachten op Oblivion en Darkfall Online.
Whitevillage

Post by Whitevillage » Mon Mar 13, 2006 20:22

Ik speel de laatste tijd weer zo nu en dan Quake 3 Arena online. Een van de leukste FPS IMO.

En ik speel tijdens de treinreis wat Super Mario 64 DS. Minigames zijn ook leuk om de tijd te doden. ;)
Sam

Post by Sam » Mon Mar 13, 2006 20:25

Ik speel nu Battlefield, wacht op PES 5 en RE4 die deze week binnenkomen.
addict
Active Level:
Active Level:

Post by addict » Mon Mar 13, 2006 21:39

al een maand of 6 progear, en vandaag radirgy.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Mon Mar 13, 2006 23:51

Op dit moment Fight Night 3 X360. Vette boksgame en you get to play Ali :D
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Mar 14, 2006 02:51

F-Zero op Gamecube, briljant.
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Mar 14, 2006 07:44

addict wrote:al een maand of 6 progear, en vandaag radirgy.

Wat zijn je impressies mbt Radirgy Addict?
Post Reply