PS4 topic

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Trol
Active Level:
Active Level:
Posts: 129
Joined: Sun Jun 22, 2014 14:46

Re: PS4 topic

Post by Trol » Thu Jul 24, 2014 18:43

Je vergeet de lasers van de ps2 :lol:
User avatar
Marcosan30
Active Level:
Active Level:
Posts: 1254
Joined: Sat Apr 28, 2012 17:52
Location: Steenwijk (Nederland)

Re: PS4 topic

Post by Marcosan30 » Thu Jul 24, 2014 19:04

Hou dan ook eens op illegaal spelletjes te spelen op die playstation apparaten :mrgreen:
Tot nog toe heb ik nog weinig gehoord over problemen met de ps4 (behalve dat er nog weinig echte next gen titels op zijn)

In mijn beleving is het een hoogwaardig apparaat, oh die controller is ook perfect van de ps4 (hebben ze meer gemaakt zoals de 360) :D
Image
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: PS4 topic

Post by Da Dude » Fri Jul 25, 2014 07:30

Ik heb alle playstation consoles in huis gehad, en nooit kapot gegaan. Je moet ook niet die dingen gebruiken als bijzettafeltjes, koffie pot of papierversnipperaar. :mrgreen:

De Ps4 komt 9 september in huis.
Ik zag de Die witte Destiny editie op de E3 (vanaf mijn bank, ik was niet in LA), en meteen rondgebeld om die te reserveren. Nu maar afwachten dat het goed verloopt, en ik hem de 9e september op kan halen.

ik wacht wel even met Watchdogs en GTA tot ik Destiny zat ben. :twisted:


Image
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: PS4 topic

Post by beau » Fri Jul 25, 2014 07:36

Je hebt ook nog de last of us editie
:D
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: PS4 topic

Post by Da Dude » Fri Jul 25, 2014 08:17

Bedoel je deze?
Image

Dan ga ik toch liever voor de hoogglans witte.

Ik schuur hem dan licht op, en laat hem dagen in de zon staan, zodat hij meteen die retro beige look krijgt. en plak ik er een amiga logo op :P :P
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: PS4 topic

Post by beau » Fri Jul 25, 2014 08:19

Nee volgens mij is dat hem niet
Hij staat op vgp
:D
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: PS4 topic

Post by Da Dude » Fri Jul 25, 2014 08:58

Dat is de standaard zwarte versie. met de game.
User avatar
Abc123
Active Level:
Active Level:
Posts: 581
Joined: Sun Jul 14, 2013 10:34
Location: Ratson's vuilnisbak

Re: PS4 topic

Post by Abc123 » Fri Jul 25, 2014 09:20

Marcosan30 wrote:Hou dan ook eens op illegaal spelletjes te spelen op die playstation apparaten :mrgreen:

Dat kan prima hoor. Nergens last van, mn PS2 werkt nog steeds.
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: PS4 topic

Post by beau » Fri Jul 25, 2014 09:27

Klopt staat ook last of us op
:D
User avatar
Abc123
Active Level:
Active Level:
Posts: 581
Joined: Sun Jul 14, 2013 10:34
Location: Ratson's vuilnisbak

Re: PS4 topic

Post by Abc123 » Fri Jul 25, 2014 09:31

Op welke spellen wachten jullie? Wat gaat een topspel worden volgens jullie?
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: PS4 topic

Post by Da Dude » Fri Jul 25, 2014 09:41

Destiny. Echt, ik wil de Ps4 nu puur om Destiny.

GTA V en Watchdogs zullen ook wel in de kast komen te staan met wat lego games voor mijn vrouw en de kids. Maar ik had hem nog geen eens gereserveerd als Destiny naar de PC kwam. Meen ik serieus

GTA V en Watchdogs zijn ook op je PC te krijgen, en ook prima te spelen met muis en toetsenbord.

Ik mis het totaal niet (een console in de woonkamer).
User avatar
Marcosan30
Active Level:
Active Level:
Posts: 1254
Joined: Sat Apr 28, 2012 17:52
Location: Steenwijk (Nederland)

Re: PS4 topic

Post by Marcosan30 » Fri Jul 25, 2014 11:23

Da Dude wrote:Destiny. Echt, ik wil de Ps4 nu puur om Destiny.

GTA V en Watchdogs zullen ook wel in de kast komen te staan met wat lego games voor mijn vrouw en de kids. Maar ik had hem nog geen eens gereserveerd als Destiny naar de PC kwam. Meen ik serieus

GTA V en Watchdogs zijn ook op je PC te krijgen, en ook prima te spelen met muis en toetsenbord.

Ik mis het totaal niet (een console in de woonkamer).


Lol waarschijnlijk heb je een console in de vewlix van je :mrgreen:
Image
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: PS4 topic

Post by Da Dude » Fri Jul 25, 2014 12:51

Ja, klopt, Ik heb een Xbox360 in mijn Vewlix.
Maar ik had eerst een Ps3 en een xbox 360 in de woonkamer.
Daar staat nu alleen een Wii.

En ik mis die 2 gewoon niet, en die Wii speel ik echt nooit op. Soms met het gezin WII Party oid.
Dat bedoelde ik met; Ik mis het totaal niet :twisted: indewoonkamerdussss :twisted:
Trol
Active Level:
Active Level:
Posts: 129
Joined: Sun Jun 22, 2014 14:46

Re: PS4 topic

Post by Trol » Fri Jul 25, 2014 16:23

Op welke spellen wachten jullie? Wat gaat een topspel worden?


Gta 6 8) Dan komt er waarschijnlijk een ps4 hier.
User avatar
Mart
Active Level:
Active Level:
Posts: 498
Joined: Mon Mar 23, 2009 09:21

Re: PS4 topic

Post by Mart » Sat Jul 26, 2014 16:37

Trol wrote:
Op welke spellen wachten jullie? Wat gaat een topspel worden?


Gta 6 8) Dan komt er waarschijnlijk een ps4 hier.


Over een jaartje of 10 dus :mrgreen:
User avatar
cthulhu
Active Level:
Active Level:
Posts: 1664
Joined: Wed Dec 17, 2008 21:56
Location: Dordrecht

Re: PS4 topic

Post by cthulhu » Sat Jul 26, 2014 18:00

Trol wrote:Je vergeet de lasers van de ps2 :lol:


Tja...inderdaad vergeten.

Marcosan30 wrote:Hou dan ook eens op illegaal spelletjes te spelen op die playstation apparaten :mrgreen:
Tot nog toe heb ik nog weinig gehoord over problemen met de ps4 (behalve dat er nog weinig echte next gen titels op zijn)

In mijn beleving is het een hoogwaardig apparaat


Was destijds de PS3 ook...en de PS2 ook...en de eerste Playstation ook...

En illegale spelletjes spelen??? Nope, doe ik niet aan...wil alles origineel hebben.

Werkelijk elke console die Sony heeft geproduceerd heeft kinderziektes gehad (treurig eigenlijk) en ik verwacht dat binnen de eerste twee jaar na release de eerste problemen zich openbaren, ik hoop overigens dat ik het fout heb en dat voor de eerste keer alles koek en ei zal zijn. Mijn grootste probleem met die eerder genoemde kinderziektes is dat Sony (en Sega (MDII oververhittingsproblemen en slecht beeld) en Microsoft (Red Ring of Death)) alles weten en geen moeite doen om de getroffenen te compenseren...eerst een duur apparaat aanschaffen die de geest geeft vanwege designfouten en vervolgens een grote dikke middelvinger krijgen van de fabrikant om uiteindelijk weer een nieuwe voor het volle pond te mogen aanschaffen. Ik bedank daarvoor en wacht liever een paar jaar totdat ik overtuigd ben dat het huidige model wel een degelijk model is...helaas teveel persoonlijke ervaringen.
User avatar
Asure
Active Level:
Active Level:
Posts: 628
Joined: Sat Apr 20, 2013 16:12
Location: It's grim up north!

Re: PS4 topic

Post by Asure » Sat Jul 26, 2014 18:44

Een launch PS1, PS3, Xbox, Xbox360 enzovoort gehad, zonder problemen.
De launch Xbox staat bij een maat van me als xvid speler nog steeds dagelijks te draaien met Xbmc erop. PS3 launch aan Milspex verkocht ooit.

Heb de PS4 lopen met BF4 en alles er op en aan, mooie console, goeie controller. Geen geschok te zien in de gfx en loopt als een trein, exact wat ik had verwacht. Nu nog wat meer games er voor of een mooie hack, en dan is het helemaal mooi.
Image
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: PS4 topic

Post by beau » Wed Aug 13, 2014 07:19

Gamescom nieuwtjes

Spelcomputers krijgen tegenwoordig regelmatig een update om zo nieuwe features te implementeren. Vandaag is firmware 2.0 voor de PS4 aangekondigd. Deze update maakt het mogelijk om filmpjes naar Youtube te uploaden en brengt 'Share Play' met zich mee.

PS4 firmware update 2.0 aangekondigd

Vandaag heeft Sony de eerste details van firmware update 2.0 vrijgegeven. De nieuwste software maakt het makkelijker om vrienden te vinden op het PlayStation Network en moet ervoor zorgen dat je jouw gameplay video's direct kunt uploaden naar Youtube.

Een andere functie die in 2.0 gaat zitten is 'Share Play'. Deze feature zorgt ervoor dat je samen met een vriend een game kunt spelen zonder dat je beide een exemplaar nodig hebt. Er wordt dus een soort digitale bank gecreëerd waarop je vrienden kunnen gaan zitten om lokale co-op games te spelen. Sony geeft NBA 2K14, TowerFall Ascension en Child of Light als voorbeelden voor 'Share Play'. De functie maakt het ook mogelijk andere spelers een moeilijk stuk in de game voor je te halen, wel moet je eerst toegeven dat je skills zuigen.

De update moet deze herfst te downloaden zijn en brengt nog veel meer features met zich mee, zo laat Sony weten.

Alienation aangekondigd voor PS4
Housemarque is erg goed in het maken van geweldige downloadable twin stick shooters. Zo kwamen ze in het verleden met Resogun en DeadNation. Vandaag is hun nieuwste game Alienation aangekondigd voor de PS4. Dat wordt weer hordes vijanden omtoveren in stapels lijken. Wij hebben er zin in.
https://www.youtube.com/watch?v=8NmdrgAEw8k

Sony heeft zojuist bekend gemaakt dat de PlayStation TV op 14 november naar Europa zal komen, met een adviesprijs van 99 euro. Voor die 99 euro krijg je het apparaat en drie gratis games.

De Sony Gamescom persconferentie is in volle gang en dus mogen we af en toe een nieuwe aankondiging verwachten. Nu is er zo'n moment, want de nieuwste game van Ninja Theory is vandaag aangekondigd voor de PS4 onder de naam Hellblade.

Ninja Theory kennen we vooral van Heavenly Sword, een launchgame voor de PS3, of DMC: Devil May Cry. Vandaag is hun nieuwste game aangekondigd. Hellblade, zoals de game gaat heten, is een spel dat de drie krachten van de studio gaat bevatten, namelijk: Ninja-achtige combat, krachtige verhalen voor de personages en een unieke grafische stijl. Hellblade gaat deze drie krachten naar een niveau tillen dat we nog niet hebben gezien van de studio.
:D
User avatar
Abc123
Active Level:
Active Level:
Posts: 581
Joined: Sun Jul 14, 2013 10:34
Location: Ratson's vuilnisbak

Re: PS4 topic

Post by Abc123 » Wed Aug 13, 2014 08:20

Klinkt interessant, vooral Hellblade klinkt leuk.
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Re: PS4 topic

Post by ZeMMiK » Wed Aug 13, 2014 13:29

5 sept, word de Xbox One met open armen ontvangen. Ik heb veel (real) vrienden en collega´s waarmee ik lekker online ga knallen.
Het liefste zou ik geen PS4 kopen maar Resogun is aan het lonken, en nu hebben ze deze game weer aangekondigd. Stardust was ook een knaller. Ik hou gewoon van Housemarque.



Dus die Ps4 zal volgend jaar wel een keer in huis komen....
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: PS4 topic

Post by Da Dude » Sat Aug 16, 2014 10:33

User avatar
Casey120
Active Level:
Active Level:
Posts: 278
Joined: Sun Nov 08, 2009 21:06
Location: Rotjeknor

Re: PS4 topic

Post by Casey120 » Sun Nov 23, 2014 11:58

GTA 5 op de 360 vond ik echt de bomb dus nu hij op de PS4 ook uit is eindelijk een PS4 GTA 5 bundel gescoord met los TLOU, Far Cry 4 en Dragons age .
Paar keer met GTA van PS4 naar 360 en terug ge-switched en dan zie je pas goed hoe groot het verschil is, ik doe met liefde nog een keer de hele story mode .

Wat me opviel is hoe fucking duur de games op PSN zijn, bij de Media Mart zijn alle nieuwe releases 52 Eurie maar via PSN digital mag je even 70,- aftikken terwijl ze dan skippen op productie, transport en retailer kosten en dan kan je ze niet meer tweedehands verkopen, digitaal moet juist goedkoper zijn .
Gaat helemaal nergens over .
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: PS4 topic

Post by beau » Sun Nov 23, 2014 12:03

koop de spellen voor de x1 en ps4 altijd in canada
digitaal koop ik niks.
:D
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Re: PS4 topic

Post by ZeMMiK » Mon Nov 24, 2014 16:27

beau wrote:koop de spellen voor de x1 en ps4 altijd in canada
digitaal koop ik niks.


welke videogameplus.ca?? of een andere?
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: PS4 topic

Post by beau » Mon Nov 24, 2014 16:38

Yep vgp kom ik al jaren
:D
Post Reply