Dus als iemand nog interesse heeft om zijn game passie op een hoger niveau te brengen en pro te gaan Darksiders en WWE staan nog te koop!

Mart wrote:ps aan moderators. deze topic wellicht even verplaatsen naar 'video games'.
Da Dude wrote:mooi zo??? Dude, Darksider zou 3 delig worden. Mooi K#t als dat nie doorgaat
Trailblazer wrote:Da Dude wrote:mooi zo??? Dude, Darksider zou 3 delig worden. Mooi K#t als dat nie doorgaat
Er is wel wat beters op de markt dan de Darksider reeks toch? Als je je druk moet gaan maken om het feit dat je nu geen drie maar enkel twee delen hebt van een reeks (zonder dat je er zelf invloed op hebt), kun je ook stellen dat het klote is dat SNK failliet is en er geen NG games meer worden gemaakt. Ik had nl. wel een Garou deel 2 gewild
Cageman wrote:Trailblazer wrote:Da Dude wrote:mooi zo??? Dude, Darksider zou 3 delig worden. Mooi K#t als dat nie doorgaat
Er is wel wat beters op de markt dan de Darksider reeks toch? Als je je druk moet gaan maken om het feit dat je nu geen drie maar enkel twee delen hebt van een reeks (zonder dat je er zelf invloed op hebt), kun je ook stellen dat het klote is dat SNK failliet is en er geen NG games meer worden gemaakt. Ik had nl. wel een Garou deel 2 gewild
Ik had wel een Last Resort 2 willen zien
beau wrote:Cageman wrote:Trailblazer wrote:Er is wel wat beters op de markt dan de Darksider reeks toch? Als je je druk moet gaan maken om het feit dat je nu geen drie maar enkel twee delen hebt van een reeks (zonder dat je er zelf invloed op hebt), kun je ook stellen dat het klote is dat SNK failliet is en er geen NG games meer worden gemaakt. Ik had nl. wel een Garou deel 2 gewild
Ik had wel een Last Resort 2 willen zien
Echt wel last resort 2
Of kof 2013
Psykick wrote:SNK had idd wel veel meer nog te bieden, maar helaas, mainstream crap heeft gewonnen. Wet van de grote getallen!
Da Dude wrote:http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_THQ_games
Voor de lijstjesfans zoals ik