Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
Gungrave
Nog nooit van gehoord maar is zo te zien best goedkoop op eBay te vinden =)
Misschien pluk ik hem vandeweek eventjes van eBay, ik bekijk zelf nog even wat reviews ed voor ik tot kopen beslis
Het ziet er naar mijn idee best goed uit, ik wil alleen meer weten over de gameplay

-
LBL
- Active Level:

Persoonlijk vindt ik het een super vette game, velen zullen hem leuk vinden maar niet bijzonder goed.
Eenvoudig maar leuk systeem; hoe dichter je bij de kogels "vliegt" hoe krachtiger je eigen kogels worden.
Speelt gewoon lekker weg, goede gameplay, leuke grapics en veel chars met merkbare verschillen.
Soundtrack vondt ik zelf ook erg goed.
Wat ik ook leuk vindt is dat je uit 2 mode's kiezen; originele soundtrack en remix soundtrack.
En idd een leuke prijs, DC versie is aanzienlijk duurder, deeltje 3 komt volgens mij ook op de ps2
-
Gungrave
Dus hoe dichter je bij het punt komt waaruit de kogels komen, hoe krachtiger je eigen kogels worden? Lijkt me best vet eigenlijk =) Heb mn geld nu nodig maar na de vakantie even kopen ^^
-
ManoRevolver
Uitgebracht door Play It toch? Dan zou je 'em gewoon bij elke winkel voor 14,99 kunnen bestellen.
-
Gungrave
ManoRevolver wrote:Uitgebracht door Play It toch? Dan zou je 'em gewoon bij elke winkel voor 14,99 kunnen bestellen.
Heb het even bekeken en jahoor;
Klik
Daar staat de cover trouwens wel anders dan velen op eBay neerzetten, welke is nou de PAL cover?

-
ManoRevolver
Gungrave wrote:ManoRevolver wrote:Uitgebracht door Play It toch? Dan zou je 'em gewoon bij elke winkel voor 14,99 kunnen bestellen.
Heb het even bekeken en jahoor;
KlikDaar staat de cover trouwens wel anders dan velen op eBay neerzetten, welke is nou de PAL cover?

De cover die je ziet op Ebay.
-
Ken
- Active Level:

-
Shikigami no Shiro is aardig, met aardige artwork en aardige gameplay.
Vergeleken met de keihard beukende shooters van CAVE en kornuiten valt het echter in het niet en is Raiden III, tevens van Taito (Type X board) wellicht een betere optie.
Desalniettemin een goede aankoop. Deel 3 van Shikigami no Shiro vind ik trouwens behoorlijk tegenvallen, geef mij dan maar Espgaluda II die tegelijktijd is gereleased.
-
General Wong
- Active Level:

-
Ken wrote:Shikigami no Shiro is aardig, met aardige artwork en aardige gameplay.
Vergeleken met de keihard beukende shooters van CAVE en kornuiten valt het echter in het niet en is Raiden III, tevens van Taito (Type X board) wellicht een betere optie.
Desalniettemin een goede aankoop. Deel 3 van Shikigami no Shiro vind ik trouwens behoorlijk tegenvallen, geef mij dan maar Espgaluda II die tegelijktijd is gereleased.
Probleem is dat die games niet PAL zijn (en mijn PS2 niet is omgebouwd). En het prijskaartje van dit spel speelt natuurlijk ook een rol, erg lekker. Ik heb er trouwens meer voor betaald dan bij bol, hehe.
-
Gameholic
Idd Wong, ik heb em maar meteen besteld bij BOL want voor dat geld laat ik em niet liggen. Ik speel nu wat meer PS2 de laatste tijd (even de stapel games die ik nooit aangeraakt heb wegwerken

) en daar kan Shikigami 2 wel bij

Ook wel tof dat het een PAL release betreft, scheelt weer een hoop.
De DC versie is idd erg prijzig vergeleken bij de PS2 versie, ik geloof rond de 70 - 80 euro
-
General Wong
- Active Level:

-
Ik heb deze game nu even gespeeld en ik moet zeggen dat hij enorm vet is en uitgebreid. Het is absoluut geen meesterwerkje en ik gok zo dat de overzetting behoorlijk wat steekjes laat vallen, maar wat een coole game! Echt de moeite waard voor dit geld.
-
DNL
- Active Level:

Pfff, ik heb deel 1 gratis weggegeven.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
-
Gameholic
Ik heb de game gisteren binnen gekregen.. althans in Nederland. Over 2 weken heb ik em hier in Z-A. De DC versie zal ongetwijfeld beter zijn met VGA support, maar goed voor die prijs is het een aanradertje
-
General Wong
- Active Level:

-
Hoe langer ik het spel speel, hoe enthousiaster ik eigenlijk wordt over dit spel. Zal er binnenkort maar eens een review over gaan schrijven denk ik, dit spel verdient het namelijk echt om gespeeld te worden. Hoe langer ik speel, hoe vetter ik hem vind worden. Ik heb trouwens ook maar gelijk Mobile Light Force 2 gekocht op ebay

, de voorganger van CoS2.
-
DNL
- Active Level:

General Wong wrote:Hoe langer ik het spel speel, hoe enthousiaster ik eigenlijk wordt over dit spel. Zal er binnenkort maar eens een review over gaan schrijven denk ik, dit spel verdient het namelijk echt om gespeeld te worden. Hoe langer ik speel, hoe vetter ik hem vind worden. Ik heb trouwens ook maar gelijk Mobile Light Force 2 gekocht op ebay

die cover is gewoon te vet

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
-
General Wong
- Active Level:

-
DreamerNL wrote:General Wong wrote:Hoe langer ik het spel speel, hoe enthousiaster ik eigenlijk wordt over dit spel. Zal er binnenkort maar eens een review over gaan schrijven denk ik, dit spel verdient het namelijk echt om gespeeld te worden. Hoe langer ik speel, hoe vetter ik hem vind worden. Ik heb trouwens ook maar gelijk Mobile Light Force 2 gekocht op ebay

die cover is gewoon te vet

Ik vind hem echt enorm nep
Ergste is nog wel dat het exact dezelfde is als bij het eerste deel voor de PlayStation:

-
Ken
- Active Level:

-
Worth importing...

-
ManoRevolver
Castle Shikigame II vandaag voor een tientje gekocht bij Bart Smit

.
-
ManoRevolver
Wat ik erg vet vind is hoe de bazen in delen zijn opgedeeld, en elke keer als je een deel van de baas heb verslagen zijn patronen anders worden. Erg tof.
-
Gameholic
Ja inderdaad.. De game oogt best tof moet ik zeggen en de muziek is catchy!
Voor die tien euro kan je geen bult vallen, zeker niet voor hetgeen wat je ervoor terug krijgt.
Iemand deze game al helemaal uitgespeeld met vette highscores?
Offtopic; Mano, hoe cheap was Donkey Konga 2 met bongo's by BS?

-
ManoRevolver
DK2 met bongo's was 25 euro, setje losse bongo's 10.