Wii Uuuuuuuu!!!

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by ElPancho » Wed Dec 12, 2012 11:07

Komt ie weer met z'n Amazon (but you asked for it :-) )

http://www.amazon.fr/Console-Nintendo-W ... 59375031_1

en 'en stock'
Team 15 kHz
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by beau » Wed Dec 12, 2012 11:11

Amazon heeft vaak scherpe prijzen
Soms moet je er wel snel bij zijn
Ook met ssd hebben ze soms top aanbiedingen
:D
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Cageman » Wed Dec 12, 2012 11:22

ElPancho wrote:Komt ie weer met z'n Amazon (but you asked for it :-) )

http://www.amazon.fr/Console-Nintendo-W ... 59375031_1

en 'en stock'


"Le Pack Premium" :-)
DLX

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by DLX » Wed Dec 12, 2012 11:30

MediaMarkt Zoetermeer - stapels zwart 32gb nintendo land - 322 ofzo :P
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by ElPancho » Wed Dec 12, 2012 15:49

beau wrote:Amazon heeft vaak scherpe prijzen
Soms moet je er wel snel bij zijn
Ook met ssd hebben ze soms top aanbiedingen



Klopt helemaal, prijzen fluctueren daar continu
Team 15 kHz
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by dexx » Tue Dec 18, 2012 10:57

ïk heb d'r ook 1... m'n NID: Dexx64 ;)
User avatar
doc81
Active Level:
Active Level:
Posts: 249
Joined: Mon Feb 27, 2012 07:13
Location: Zuid-Holland, Den Haag

Wii Uuuuuuuu!!!

Post by doc81 » Tue Dec 18, 2012 11:13

Wel leuk allemaal maar ik wacht rustig voor een vette prijs droping en gb upgrade,€ 250 met 128 gb, dat is ideaal toch ;-ppp


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
God Bless & Be Blessed.
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Psykick » Tue Dec 18, 2012 11:14

@ Dexx Hey nou ik je naam lees zie ik pas dat je er zaterdag niet was. Andere plannen? Misschien weer de volgende keer, altijd wel leuk als jij ff je neus laat zien ;) Cheers!
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by dexx » Tue Dec 18, 2012 12:42

Psykick wrote:@ Dexx Hey nou ik je naam lees zie ik pas dat je er zaterdag niet was. Andere plannen? Misschien weer de volgende keer, altijd wel leuk als jij ff je neus laat zien ;) Cheers!


zeker, in de toekomst kom ik wel weer kijken ;) nog nieuwe games binnen behalve RIIIIIIDGE RACER? :)
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by dexx » Tue Dec 18, 2012 15:58

en wie gaat een Friend request doen?? heet trouwens Dexx in Miiverse :P
DLX

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by DLX » Wed Dec 19, 2012 13:27

Is het nu al over?

Image
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by dexx » Wed Dec 19, 2012 19:10

NEE, dat is het niet :)
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Da Dude » Thu Dec 20, 2012 00:01

NEE, dat is het niet



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
DLX

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by DLX » Sun Dec 23, 2012 10:40

En... WiiU-ers hoe staat het met de Wii? Staat ie al stof te happen of zijn jullie er nog steeds blij mee?

Ik las dat het nu ook al mogelijk is om Wii Games te loaden via USB, dus wellicht dat er heel misschien dan toch een keer een WiiU voor mij aan zit te komen.

PS. Ik heb niks tegen de WiiU, maar vroeg het me gewoon af.
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by dexx » Sun Dec 23, 2012 10:49

DLX wrote:En... WiiU-ers hoe staat het met de Wii? Staat ie al stof te happen of zijn jullie er nog steeds blij mee?

Ik las dat het nu ook al mogelijk is om Wii Games te loaden via USB, dus wellicht dat er heel misschien dan toch een keer een WiiU voor mij aan zit te komen.

PS. Ik heb niks tegen de WiiU, maar vroeg het me gewoon af.


ik vind het nog wel leuk, vooral met z'n 2en of meer.. :)
DLX

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by DLX » Sun Dec 23, 2012 10:51

Ok, mooi om te horen Dexx... maar wat speel je dan? Mario of Nintendo Land? Of toch iets anders?
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by dexx » Sun Dec 23, 2012 11:52

DLX wrote:Ok, mooi om te horen Dexx... maar wat speel je dan? Mario of Nintendo Land? Of toch iets anders?


yep, speel ze alle 2 :) nintendo land is wel cool, heb wel veel lol met dat ding :)
User avatar
Sp33dFr34k
Active Level:
Active Level:
Posts: 851
Joined: Mon Oct 10, 2011 19:41

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Sp33dFr34k » Sun Dec 23, 2012 13:45

Zombie U is al een beetje irritant/saai aan het worden, maar Mario blijft vet :)

Ook handig dat alle Wii games er gewoon goed op werken, kan er weer 1 console weg!
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by ElPancho » Fri Dec 28, 2012 16:31

Speciaal gehaald voor NSMBU.

Valt zeker niet tegen, Mario in HD en dan die bekende klanken van de muziek, helemaal tof. Lichteffecten behoren zeker tot de beste die ik ooit gezien heb. Level design is prachtig, voelt bekend maar niet oud aan.

Game tablet vind ik echt een aanwinst, kan NSMB gewoon overal spelen op dezelfde verdieping dat heeft voor mij een ongelofelijke meerwaarde.

Nintendoland nog niet zo naar gekeken, maar weet zeker dat daar ook nog wel wat lol te halen valt.
Team 15 kHz
NaomiFreakster

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by NaomiFreakster » Fri Dec 28, 2012 21:30

Sonic transformed is erg leuk, mooie graphics ook.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Ken » Mon Dec 31, 2012 11:02

Heb de Wii U sinds zaterdag in huis en ik moet eerlijk bekennen dat ik positief verrast ben, zeker na alle horror verhalen over de updates en het slome switches in het menu. Ik heb de witte basic pack, omdat de zwarte gamepad een nog grotere vingerafdruk magneet is, 8GB net zo weinig is als 32GB als je er echt wat mee gaat doen en ik totaal geen interesse heb in Nintendoland. Een witte Nintendo console is ook gewoon mooier imo. Een nadeel van een console als deze is dat ie niet helemaal af is. Het is een paard zonder zadel en gestreken haren, maar daarom nog niet minder mooi of sterk. Een voordeel is dat ie nooit af zal zijn, net zo min als een Xbox 360 of PS3. Minder sterk is dat bepaalde apps wel in het menu staan maar het nog niet doen (Lovefilm, TVii). Zet die er dan ook niet bij zou je zeggen.

Wat er wel op staat doet het m.i. prima. De laadtijden tussen de verschillende apps vind ik erg meevallen, had echt een Neo Geo CD doemscenario verwacht, maar alles snel genoeg om je er niet aan te ergeren.

YouTube werkt goed, Miiverse is geinig, de store voor zover gevuld ziet er goed uit, er is gewoon nu al best wat te doen en het beloofd veel voor de toekomst. De basis staat er in ieder geval.

De batterij van de tablet is snel leeg en er komt geen waarschuwing in beeld en (zoals bij een 360 of PS3 controller) je kunt niet zien hoeveel % er nog over is (of ik moet het echt gemist hebben) en dat is best irritant.

De belangrijkste reden waarom ik eigenlijk best blij ben met m'n Wii U is New Super Mario Bros. Wii U. Wat een waanzinnige game. Vernieuwend op plaatsen waar dat kan, gameplay wederom geperfectioneerd. Het enige nadeel is dat je 2 Wiimotes nodig hebt om 2 player mode te spelen en de tablet weinig toevoegt. Nog irritanter is dat je de game niet met de classic controller kunt spelen, echt onbegrijpelijk. Desalniettemin brengt het weer een lach op je gezicht en daar gaat het uiteindelijk om. Twijfelaars, gewoon kopen die hap.
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by dexx » Mon Dec 31, 2012 11:34

Ken wrote:Heb de Wii U sinds zaterdag in huis en ik moet eerlijk bekennen dat ik positief verrast ben, zeker na alle horror verhalen over de updates en het slome switches in het menu. Ik heb de witte basic pack, omdat de zwarte gamepad een nog grotere vingerafdruk magneet is, 8GB net zo weinig is als 32GB als je er echt wat mee gaat doen en ik totaal geen interesse heb in Nintendoland. Een witte Nintendo console is ook gewoon mooier imo. Een nadeel van een console als deze is dat ie niet helemaal af is. Het is een paard zonder zadel en gestreken haren, maar daarom nog niet minder mooi of sterk. Een voordeel is dat ie nooit af zal zijn, net zo min als een Xbox 360 of PS3. Minder sterk is dat bepaalde apps wel in het menu staan maar het nog niet doen (Lovefilm, TVii). Zet die er dan ook niet bij zou je zeggen.

Wat er wel op staat doet het m.i. prima. De laadtijden tussen de verschillende apps vind ik erg meevallen, had echt een Neo Geo CD doemscenario verwacht, maar alles snel genoeg om je er niet aan te ergeren.

YouTube werkt goed, Miiverse is geinig, de store voor zover gevuld ziet er goed uit, er is gewoon nu al best wat te doen en het beloofd veel voor de toekomst. De basis staat er in ieder geval.

De batterij van de tablet is snel leeg en er komt geen waarschuwing in beeld en (zoals bij een 360 of PS3 controller) je kunt niet zien hoeveel % er nog over is (of ik moet het echt gemist hebben) en dat is best irritant.

De belangrijkste reden waarom ik eigenlijk best blij ben met m'n Wii U is New Super Mario Bros. Wii U. Wat een waanzinnige game. Vernieuwend op plaatsen waar dat kan, gameplay wederom geperfectioneerd. Het enige nadeel is dat je 2 Wiimotes nodig hebt om 2 player mode te spelen en de tablet weinig toevoegt. Nog irritanter is dat je de game niet met de classic controller kunt spelen, echt onbegrijpelijk. Desalniettemin brengt het weer een lach op je gezicht en daar gaat het uiteindelijk om. Twijfelaars, gewoon kopen die hap.


mooie mini review :mrgreen:

over de gamepad, er zit een lampje op die gaat eerst rood branden, DAARNA gaat ie knipperen, dan moet je snel zijn met de lader ;) of je bent de sjaak, en dan ga je DOOD met mario :P

heb je al een verzoek gedaan via miiverse?? je weet m'n Nintendo ID :)
en oja, KOPEN DIE HAP!
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Psykick » Wed Jan 02, 2013 10:21

Ow ja, deze kon ik jullie nog even niet onthouden!

http://www.dumpert.nl/mediabase/6457822 ... n_ers.html
dexx
Active Level:
Active Level:
Posts: 503
Joined: Thu Aug 06, 2009 15:21

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by dexx » Wed Jan 02, 2013 18:23

Psykick wrote:Ow ja, deze kon ik jullie nog even niet onthouden!

http://www.dumpert.nl/mediabase/6457822 ... n_ers.html


ja leuk he... kende em al :P
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by ruderudie » Thu Jan 03, 2013 16:00

Staat er ook een Wii U in het NGC? Wil hem wel eens zien en spelen!
Post Reply