Wii Uuuuuuuu!!!

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Digital
Active Level:
Active Level:
Posts: 86
Joined: Tue Jul 10, 2012 10:35

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Digital » Thu Dec 06, 2012 10:33

DLX wrote:Ik ben niet anti-nintendo-wii-u, maar zeg nou zelf; een betaalde app voor google maps :P lol

http://tweakers.net/nieuws/85943/wii-u- ... 1#reacties


Volgens mij is het googlemaps in combi met Wii U Panorama.
DLX

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by DLX » Thu Dec 06, 2012 10:56

OK :) Ik hou wel van die veredelde "techdemos"... het is cool, maar niet meer dan dat (op dit moment).
User avatar
Digital
Active Level:
Active Level:
Posts: 86
Joined: Tue Jul 10, 2012 10:35

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Digital » Thu Dec 06, 2012 11:13

DLX wrote:OK :) Ik hou wel van die veredelde "techdemos"... het is cool, maar niet meer dan dat (op dit moment).


Inderdaad :) Of het wat wordt moeten we allemaal nog maar zien :wink:
User avatar
Digital
Active Level:
Active Level:
Posts: 86
Joined: Tue Jul 10, 2012 10:35

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Digital » Mon Dec 10, 2012 08:38

Gister 6+ uur achter New Super Mario Bros. U gezeten. Beste 2D Mario game ooit! Compleet met VEEL extra geheime content zoals oa. dubbele uitgangen in levels.
DLX

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by DLX » Mon Dec 10, 2012 08:44

Ik stond vrijdagmiddag in de Mediamarkt; Deluxe voor 322 ofzo en Mario 55.

Ik heb me in kunnen houden.... maar ik wil Mario :P
User avatar
Digital
Active Level:
Active Level:
Posts: 86
Joined: Tue Jul 10, 2012 10:35

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Digital » Mon Dec 10, 2012 09:39

Neem sowieso een Premium pakket. Met de basic heb je weinig hardschijf-ruimte omdat de 1e updates al heel veel opslokt!
DLX

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by DLX » Mon Dec 10, 2012 10:03

Ik snap, die voor 322 was met Nintendo Land & 32GB.... maar ik wacht wel nog even... tenminste als ik me in kan houden :)
NaomiFreakster

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by NaomiFreakster » Mon Dec 10, 2012 12:01

Vind de Wii U erg tegenvallen tot nu toe..hij is slow as fuck in OS, loopt erg vaak vast en internet is meer wachten dan joy.

Assasins greed 3 is een grote zak met glitches en frame drops.
Dit spel is gewoon niet af of mijn Wii U is stuk, 3 keer vast gelopen, en hele vreemde gliches zoals mensen zonder hoofd en knipperende kleding enz, het gaat maar door.
Ok, het is 1st gen game op de Wii U maar Nintendo had toch wel wat beefier specs mogen hebben, als de ps4 en xbox uitkomen kunnen ze wel inpakken.

Ik houd em wel voor de Nintendo games..
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by beau » Mon Dec 10, 2012 12:17

Wel jammer van het weekend had ik nog in me handen
Ik dacht ik koop hem toch niet gedaan....
:D
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Cageman » Mon Dec 10, 2012 13:24

NaomiFreakster wrote:Vind de Wii U erg tegenvallen tot nu toe..hij is slow as fuck in OS, loopt erg vaak vast en internet is meer wachten dan joy.

Assasins greed 3 is een grote zak met glitches en frame drops.
Dit spel is gewoon niet af of mijn Wii U is stuk, 3 keer vast gelopen, en hele vreemde gliches zoals mensen zonder hoofd en knipperende kleding enz, het gaat maar door.
Ok, het is 1st gen game op de Wii U maar Nintendo had toch wel wat beefier specs mogen hebben, als de ps4 en xbox uitkomen kunnen ze wel inpakken.

Ik houd em wel voor de Nintendo games..

Dat heb ik niet gezien.. misschien toch maar mee terug..?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Ken » Mon Dec 10, 2012 14:38

Digital wrote:Neem sowieso een Premium pakket. Met de basic heb je weinig hardschijf-ruimte omdat de 1e updates al heel veel opslokt!


Externe harde schijf lost al je problemen op en met de Basic Pack heb je die lelijke fingerprints niet.
NaomiFreakster

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by NaomiFreakster » Mon Dec 10, 2012 14:40

Cageman wrote:
NaomiFreakster wrote:Vind de Wii U erg tegenvallen tot nu toe..hij is slow as fuck in OS, loopt erg vaak vast en internet is meer wachten dan joy.

Assasins greed 3 is een grote zak met glitches en frame drops.
Dit spel is gewoon niet af of mijn Wii U is stuk, 3 keer vast gelopen, en hele vreemde gliches zoals mensen zonder hoofd en knipperende kleding enz, het gaat maar door.
Ok, het is 1st gen game op de Wii U maar Nintendo had toch wel wat beefier specs mogen hebben, als de ps4 en xbox uitkomen kunnen ze wel inpakken.

Ik houd em wel voor de Nintendo games..

Dat heb ik niet gezien.. misschien toch maar mee terug..?


Ja misschien moet ik dat idd effe doen.. maar een beetje googlen leert dat er veel mensen zijn met deze problemen..
DLX

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by DLX » Tue Dec 11, 2012 13:28

Iemand al HBC geprobeerd in de Wii mode?

http://hackmii.com/2012/12/hbc-release-for-a-new-wii-u/
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Psykick » Tue Dec 11, 2012 23:32

Toch eigenlijk te gek voor woorden dit! Ik hoor alleen maar dat er allerlei pleisters geplakt moeten worden. Ik vind Nintendo ook nog op sommige vlakken top, maar sinds dat Nintendo met discs en internet in aanraking is gekomen heeft dat ze niet echt goed gedaan op sommige zeer toffe in house games na (behalve RE4)

Dingen met cartridge zijn ze toch nog het beste in hehe
User avatar
Digital
Active Level:
Active Level:
Posts: 86
Joined: Tue Jul 10, 2012 10:35

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Digital » Wed Dec 12, 2012 08:55

Niks anders dan lof over het apparaatje! Heb ook serieus nog nergens last van gehad mbt bugs/vastlopen etc.(afkloppen!)

Ik denk dat het met de Wii U ook niet Nintendo's intentie is om de strijd aan te gaan met de next gen consoles. Net als de Wii doen ze lekker hun eigen ding, en dat is een SPELcomputer bouwen. Gameplay 'n shit. Geen wow-graphics machine slash blurayspeler slash internetbrowser slash facebook-device slash double-whopper met ui maker.
DLX

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by DLX » Wed Dec 12, 2012 09:26

Ik snap best dat je de WiiU wilt verdedigen, maar ik snap niet waarom ze basis dingen gewoon niet goed krijgen.

De WiiU is niet meer nu dan een WiiHD, met de zelfde minpunten....

Zo als ik lees; geen achievement/trophies (tenminste niet centraal)... vage friend codes... niet kopieren van spellen naar de HD, terwijl je ze wel kan downloaden....niet alle controllers kennen gebruiken voor bijvoorbeeld multiplayer NSBU....

Je zou toch zeggen dat ze het een keer moeten leren na 6 jaar?! toch!?
User avatar
Digital
Active Level:
Active Level:
Posts: 86
Joined: Tue Jul 10, 2012 10:35

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Digital » Wed Dec 12, 2012 09:55

DLX wrote:Ik snap best dat je de WiiU wilt verdedigen, maar ik snap niet waarom ze basis dingen gewoon niet goed krijgen.

De WiiU is niet meer nu dan een WiiHD, met de zelfde minpunten....

Zo als ik lees; geen achievement/trophies (tenminste niet centraal)... vage friend codes... niet kopieren van spellen naar de HD, terwijl je ze wel kan downloaden....niet alle controllers kennen gebruiken voor bijvoorbeeld multiplayer NSBU....

Je zou toch zeggen dat ze het een keer moeten leren na 6 jaar?! toch!?


Kijk daar kon ik op wachten ;) ..

Het is niet Nintendo/de Wii U verdedigen. Ik heb geen aandelen en zit ook niet aan de vergadertafel als ze shit aan het bedenken zijn. Daarnaast, zoals ik al eerder aangaf heb ik ook m'n Xbox/Playstation en zijn het uiteindelijk de spelmakers die het moeten doen. Ik zal waarschijnlijk ook een Xbox3 moeten kopen voor Streetfighter 6 met "graphics zoals in Avatar". Wow man.

Ik heb alleen niet de klachten/verwachtingen die anderen hebben denk ik. Achiementpoints, wat moet je ermee. NSMBU kan met 5spelers tegelijk. Friendcodes op de Wii was inderdaad ASS! Maar is nu wel drastisch verbeterd.
DLX

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by DLX » Wed Dec 12, 2012 10:03

Tja ieder zen ding.... maar ik vind sommige dingen wel belangrijk als basis functies.... ik koop ook geen auto zonder airco, stuurbekrachtiging, radio en airbags, puur om hard te rijden :)

Maar goed ik wil wel nog steeds mario spelen!
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by Cageman » Wed Dec 12, 2012 10:21

haha! ja, Mario is wel goed hoor.

Ik zit ergens tussen de twee werelden in met mijn gevoel en mening over de Wii U. Waar ik intussen wel van overtuigd ben is dat het device gewoon te snel op de markt is gegooid. Ze moesten het ding gewoon voor de feestdagen in de schappen hebben liggen zodat er nog lekker veel van konden worden verkocht. Ik geef ze geen ongelijk, en wij zijn als arcade/console addicts wel wat kritischer dan het gemiddelde publiek (misschien)?

Hoe dan ook vind ik het nog steeds een beetje een teleurstelling. Het is wel tof, maar het blijft toch een beetje 'plastic fantastic'. Ik ga niet mee in de mening dat Nintendo nieuw is in online stuff enzo; het is één van de grondleggers van de console industrie (en gaming industrie). Er is geen excuus voor geklooi met trage menu's en bizarre updates.
NaomiFreakster

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by NaomiFreakster » Wed Dec 12, 2012 10:43

Het is gewoon de Wii zoals die eigenlijk had moeten zijn 5 jaar geleden, voor de rest bied de Wii U geen enkele meerwaarde boven een xbox of ps3, het extra scherm is leuk maar ben bijna zeker dat vrijwel geen enkele developer er echt voor gaat zitten om die feature optimaal te gebruiken, de meeste games zullen toch ports worden van ps3/xbox en zal dus nooit de specifieke hardware functies van de Wii U optimaal benutten.
Alleen Nintendo zal het echte potentieel uit de machine kunnen halen, hoewel je Mario land en die andere makkelijk op een oude Wii zou kunnen draaien, verschil is alleen HD. We zullen het in 2014 (lol) wel zien met Zelda.
De irritante systeem updates neem ik voor lief omdat je iig weet dat ze hard bezig zijn om de bugs uit de machine te halen, hopelijk zullen ze er in slagen het OS sneller te maken, want dat is echt een drama!

Heb nu paar uur gespeeld, Nintendo land, Mario, maar dit zijn games waar het me niet eens uitmaakt of ze HD zijn of niet, dat soort spellen zijn gewoon goed op zich zelf, Assasins Greed 3 is gewoon een DRAMA en ik hoop echt dat dit puur software is en niet een voorbode van wat er komen gaat want dan gaan delevopers echt nooit hun best doen om voor dat "nieuwe" platform te gaan schrijven.
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by beau » Wed Dec 12, 2012 10:54

Volgens mij wordt hij niet zo snel verkocht als de eerste wii
:D
NaomiFreakster

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by NaomiFreakster » Wed Dec 12, 2012 10:56

beau wrote:Volgens mij wordt hij niet zo snel verkocht als de eerste wii

Ik begrijp dat ze allemaal uitverkocht zijn.. en heel veel backorder.. het blijft een Nintendo product en zie zijn vooral in USA erg geliefd

Playing Nintendo is een werkwoord daar, zelfs als je op een andere console gaat spelen..
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by beau » Wed Dec 12, 2012 11:00

Game mania bij mij in de buurt had ze nog
Niet veel
:D
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by ElPancho » Wed Dec 12, 2012 11:02

MM Alkmaar ook en online plenty voor 315 het premium pack .....
Team 15 kHz
NaomiFreakster

Re: Wii Uuuuuuuu!!!

Post by NaomiFreakster » Wed Dec 12, 2012 11:05

ElPancho wrote:MM Alkmaar ook en online plenty voor 315 het premium pack .....

Zeker weten? zwarte premium pack?

das ElCheapo ook
Post Reply