Gamez.nl For Members Only

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Gamez.nl For Members Only

Post by Ken » Thu Feb 02, 2006 15:23

Image

Vandaag is het dan zover mensen, de toekomst van online magazines is begonnen.
Betalende leden uit het Gamepro en PC Zone tijdperk ontvangen vandaag het online magazine For Members Only. Geen reviews en previews, maar specials en achtergrondinfo. O.a. het interview wat ik hield met Hideo Kojima staat er deze keer in.
Het grote verschil met een normale magazine is dat er nu veel meer mogelijkheden zijn.
Zo zie je naast het interview met Kojima de trailer van MGS4 lopen.
Iets compleet nieuws dus en we mogen daar best trots op zijn vind ik.

Volgende week zullen geloof ik niet betalende leden het ook kunnen zien, hou dit in de gaten want het is zeker de moeite waard.
Image
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Feb 03, 2006 09:21

Sorry voor mijn absentie heren ;) maar idd Ken dit is een hele toffe ontwikkeling op (online) magazines gebied. Ziet er op het eerste gezicht professioneel uit!
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Fri Feb 03, 2006 11:48

Maar goed, hier betalen mensen voor?
Als ik voor een online magazine (wat ik weiger ooit te doen) betaald zou hebben, en het komt een week later alsnog voor iedereen online zou ik me behoorlijk genaaid voelen.
Dan zeg ik boeie dat ik het een week eerder heb kunnen zien.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Feb 03, 2006 11:50

De volgende keren zal het wat duidelijker worden, het verschil tussen betalende en niet betalende leden. Deze eerste keer echter is het een beter idee iedereen kennis te laten maken met het nieuwe idee en de content, die toch niet verkeerd is dacht ik zo.

Een paar woorden van collega Peter:

Nu heeft het grootste gedeelte van jullie geen idee waar ik het over heb daarom zal ik het proberen uit te leggen. Het is voor velen van jullie niet onbekend dat de redactie van GameZ.nl wordt bevolkt door gasten die in het verleden aan PC Zone en GamePro hebben gewerkt.

Het maken met bladen zit dan ook nog steeds in ons bloed. Toch was het niet één van de eerder genoemde redactieleden die op het idee kwam een digitaal magazine te maken maar de vormgever Tim, die sommige van jullie misschien nog wel kennen van wederom de PC Zone. Ik moet oppassen dat ik niet in herhaling verval aan gezien ik de hele totstandkoming ook uitleg in het voorwoord van GameZ For Members Only.
Image
Fok it, het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf. Welke andere Nederlandse gamesite heeft face to face gezeten met de grote man achter de Metal Gear Solid serie, Hideo Kojima? Of sprak met de Concept Artist van Metroid Prime 3? Of zette even alles wat ontwikkelaar Epic op dit moment aan het doen is even op een rijtje? Van de Unreal 3.0 engine tot Gears of War. En nee in dit magazine niet alleen maar statische screenshots maar bewegende beelden van bijna alle games die erin staan. En dat zijn games waarvan wij overtuigd zijn dat jullie niet kunnen wachten tot je ze zelf kunt spelen. Van World of Warcraft: The Burning Crusade tot Legend of Zelda: The Twilight Princess tot aan Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots.
Image
Naast het lezen van geweldige interviews en achtergrond informatie kun je in de Retro-special het klassieke Space Invaders spelen en op deze manier kans maken op een doos vol games, samengesteld door de GameZ redactie. Verder is er een prijs in de wacht te slepen door het blad via in het blad aanwezige ‘uitnodigingsformulier’ door te mailen aan zoveel mogelijk van je vrienden.
Image
Ook hier krijgt de winnaar een doos vol GameZ die wij voor hem of haar hebben uitgezocht. Dus houdt volgende week GameZ goed in de gaten. Het is het waard, mark my words!
De Uitverkorene

Post by De Uitverkorene » Sat Feb 04, 2006 13:58

Ik vind het echt een heel gaaf idee maar ik moet nog zien in hoeverre dit geschikt is voor mij.

Als ik af zo gaan op de site Gamez.nl dan zeg ik: geheel niet, de content op de site rechtvaardigd geen betaald abbonement in mijn situatie. He nieuws is vaak oud en dat vind ik absoluut niet kunnen wanneer je er centjes voor wil vragen.

In hoeverre deze mening overeenkomt met wat ik van het magazine zal vinden is nog even afwachten maar wanneer het de lijn doorzet dat laat ik het voorbij gaan.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sat Feb 04, 2006 17:23

Leuk initiatief maar hoe neem je dat in godsnaam mee naar de plee??!!
Sam

Post by Sam » Sat Feb 04, 2006 17:44

Laptop mee op de schoot :lol:.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Feb 10, 2006 18:43

Hij staat nu ook gewoon op de main page voor iedereen.
GeNoMe

Post by GeNoMe » Wed Feb 15, 2006 09:21

Heel vet concept, zit echt onwijs goed inelkaar.

Kudos aan het gamez team, Het Hideo interview is te gek btw Ken!!

:wink:
Ore~sama

Post by Ore~sama » Wed Feb 22, 2006 19:58

Leuk dat er weer een wat profesionele gamesite de lucht in is geschoten, maar ik ben niet van plan om voor een online magazine te gaan betalen. Ik vindt gewoon dat het toegankelijk moet blijven want stel je voor dat we overal nog eens dubbel moeten betallen om informatie te verschaffen.
Post Reply