Sony PlayStation3 verwachtingen?

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Sony PlayStation3 verwachtingen?

Post by Ken » Sun Sep 25, 2005 18:10

De PlayStation3 zal volgend jaar verschijnen.
Nu hebben we natuurlijk alleen nog filmpjes gezien en de console en controller zoals onderstaande foto's die ik op de Tokyo Game Show heb gemaakt. Wat denken jullie dat er aan het beeld van de gamer zal veranderen als de PlayStation3 dadelijk voor de eerste keer speelbaar zal zijn? Wat zouden de launchgames kunnen worden en waarom zal ook nu weer Sony Microsoft's aars vegen in Japan?
Image
Image
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Sep 25, 2005 18:46

Qua kracht zal naar mijn idee de PS3 als sterkste uit de bus komen, en qua game support zit het al goed, zo'n 102 games in ontwikkeling en 71 ontwikkelaars/publishers!
Dit aantal zal zeker nog stijgen, aangezien de PS3 nog lang niet uit komt(in tegenstelling tot de XBOX360).

De PS3 zal in Japan de XBOX360 wegvegen, maar de Revolution weet ik nog niet zeker. Zoals jullie allemaal al weten zijn gimmicks en extra dingen, minigames en nog meer van die gein echt dingen voor Japanners, en die zullen ook erg op de Revolution geilen.
Het zal denk ik een leuke strijd worden tussen de PS3 en Revo in Japan.

In het westen zullen de XBOX360 en PS3 denk ik meer winnen, maar hier ook de PS3 boven de XBOX360...

Verder is de PS3 de eerste next-gen console die ik ga halen, daarna nog een XBOX360, mits het aanbod aan spellen me trekt en aanspreekt :)
untouch

Post by untouch » Sun Sep 25, 2005 19:29

Ik ben er ook van overtuigd dat de PS3 de krachtigste zal zijn.
De devs-support zit zowiezo goed (hey! het is playstation!)

En trailers als die van MGS4 doen me alleen maar meer snakken naar die console.

In januari geeft sony nog een persconf. waar ze de volledige PS3 zullen onthullen.
Want de specs van de RSX en cell zijn nog steeds niet volledig onthuld.
Ook verwacht in in januari de eerste speelbare demo's.
En mssn krijgen we eindelijk het geheim project van Nauthy dog te zien (wat volgens veel developers zo enorm moet zijn)

En ja, ik verwacht dat PS3 marktleider zal blijven. Anuwel xbox360 het wel beter zal gaan doen dan xbox1 en Revo zal het ook wel beter gaan doen dan GC.
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Sun Sep 25, 2005 20:45

Ik word niet warm van filmpjes zoals die van Metal Gear Solid 4. Het is mooi maar hoe weet ik dat ik het zo ga spelen in 2007? Hideo zegt wel dat het in-game is, maar dat heeft ie niet tegen mij gezegd. De pers verdraait zoveel.

De tech-demo's kijk ik alleen omdat ik geinteresseerd ben in 3D (animatie). De console zelf doet me denken aan een Amerikaanse ijsklontjes koelkast. De controller is de meest lelijke ooit. Een third party controller ziet er nog beter uit. Het Spider-Man-lettertype logo staat me absoluut niet aan.

Maar waarschijnlijk zal dit weer een console worden waar ik ontzettend veel uren achter zit :) Ik wacht echter met mijn oordeel tot ik de eerste ingame videobeelden heb gezien met HUD en alles. Gewoon zoals ik het straks in mijn huiskamer zal spelen.
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Sun Sep 25, 2005 20:59

Ik ben eigenlijk een beetje sceptisch over het grfisch geweld om eerlijk te zijn. IS het niet Sony die ons toy story graphics beloofde met de ps2? Verder is het toch Sony die praat. Altijd maar beloften doen en nooit nakomen. Was het niet zo dat Sony ps3 speelbaar zou hebben?

Nee, ik geloof er niks van, maar ondanks dat, is het wel zo dat ik deze sowieso ga halen. Ps3 gaat wel groot support krijgen. En zoals ik al in andere topic heb gezegd. De ps3 exclusives spreken mij meer aan dan de 360 games.

terugkomend op wat Rano zei over MGS4. Ik denk niet dat Konami gaat liegen over hoe de gfx zijn in MGS4. Hun profileren zich wel als een betrouwbaar bedrijf vind ik zelf. Ik heb er alle vertrouwen in dat Kojima niet tegen de gamers gaat liegen....gamers onthouden heel veel namelijk :p
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Mittens666

Post by Mittens666 » Sun Oct 02, 2005 16:49

Wat zijn de prijsindicaties van de nieuwe consoles?????
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Oct 02, 2005 16:51

Mittens666 wrote:Wat zijn de prijsindicaties van de nieuwe consoles?????


De prijzen van de Sony Playstation 3 en de Nintendo 'Revolution'(werktitel) zijn nog niet bekend.
Voor de XBOX360;
-Core Edition: €299,95
-Premium Edition: €399,95

Your welcome 8)
Mittens666

Post by Mittens666 » Sun Oct 02, 2005 16:57

dank u!!!!!

Wat houden die verschillende kits in dan???
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Oct 02, 2005 17:23

Klik hier voor de inhoud van de aparte Editions ^^
GWAR

Post by GWAR » Mon Oct 03, 2005 09:14

Verschillende kits houden in :

Bij premium edition zit een harde schijf a 20 GB, de headset voor live, HD kabel, ethernet kabel en wireless controller en een Xbox Live Gold abonnement als ik me niet vergis.

Dit heb je niet bij de goedkopere "core"kit.

Geen harde schijf, snoeren op controller, geen headset, Live Silver abonnement.
Post Reply