Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
Gungrave
Yo!
Ik wil dus voor ik op vakantie ga over 4 weken nog even een lekkere fighter voor de PSP kopen, en ik kwam uit op Guilty Gear XX Reload, maar nu zie ik dus ook al vaker ergens Guilty Gear Judgement staan..
Zijn dit dezelfde games met een andere naam per continent of zijn het weer twee heel verschillende games? En welke lijkt jullie beter? Ik ga 17 februari op wintersport, zijn ze dan beiden al uit of alleen nog maar XX Reload?
Gungrave
-
DAY
- Active Level:

Volgens mij sla je de spijker op zijn kop. Als het goed is is judgement de versie voor Japan en is x2 reload de versie voor de states.
Keep on Dreaming
-
Gungrave
Judgement schijnt pas in februari 2006 oid uit te komen, XX Reload is ook de Japanse versie

Rano heeft via Ken nog XX Reload gekocht en die komt dus uit Japan

Ik heb gisteren ook via eBay voor 36,60 incl verzendskosten XX Reload gekocht incl die goodie-achtige bag die erbij zit

Kostte me 2 dollar verzenden meer, en dan kan ik het gewoon niet laten liggen, ik hou nou eenmaal van extra's, limited editions en special editions ^^
EDIT:
Dat is hem ^^
-
DAY
- Active Level:

Heb er nog even naar gezocht, had het toch mis. GG x2 heeft idd gewoon een Japan release gehad. Die Judgement is eigenlijk gewoon dezelfde x2, maar als extra zit eer dan een soort beat em up side scrollerbij die ze boost mode noemen, zoiets als tekken force mode.
Keep on Dreaming
-
Gungrave
Thx, dat wist ik niet, wel leuk om te weten

Zijn er nog meer mensen die dit spel hebben/krijgen naast Rano en ik? En wat vinden jullie ervan? Ik schrijf misschien binnenkort een recensie over het spel zodra ik het genoeg gespeeld heb

-
Chipp
Ik heb hem ook en ik hem hem welgeteld twee keer gespeeld en toen in de kast gezet. Niet dat de game zo slecht is, maar die psp d-pad is echt te K*T.
Misschien dat het met het opstukje dat bij SF3 voor de psp zit iets beter te spelen is? Ik hoop het iig anders zal SF3 ook weer snel een plaatsje naast vampire chronicles en guilty gear in de kast vinden.
-
Gungrave
Wat is er precies dan mis met die D-pad? Ik heb er nog bij geen enkel spel problemen mee gehad, bij de PS2(die toch enigszins dezelfde D-pad heeft) ook nog nooit.
-
Rano
- Active Level:

De problemen die Chipp beschrijft heb ik geen last van. Ik ben dan ook geen die-hard 2D fighter liefhebber. Als ik zo die foto hierboven zie, ziet het er toch redelijk slick uit.
-
Chipp
Ik kan niet echt tegen die "openingen" op de psp/ps2 d-pad. Ik heb liever pads zoals de megadrive en de saturn. Als ik met pads speel that is

, en dat doe ik eigenlijk vrij weinig....
Bovendien vind ik de d-pads van de psp nog net iets minder dan die van de ps2, diagonaal naar beneden drukken is zwaar irritant.