Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
Ken
- Active Level:

-
Spectral Vs Generation
Publisher: Idea Factory
Platform: PlayStation 2
Genre: Fighting
Origin: Japan
Release: March 23, 2006
Idea Factory will release a PS2 port of the arcade fighting game Spectral Vs Generation on March 23 in Japan, for 7140 yen. This fighting game is based on Idea Factory's Generation of Chaos RPG series. The gameplay is similar to the Guilty Gear series; the PS2 port of Spectral Vs Generation will have 33 playable characters and new play modes such as Training and Survival Modes.

-
Gungrave
Was dit niet een soort van strategische RPG met battles zoals je ze in de screens ziet? Lijkt me opzich wel leuk, aan de andere kant ben ik nog totaal onbekend met strategische RPG's, ik denk dat ik eerst Digaea en La Pucelle oid maar haal voor ik oordeel over strategische RPG's.
Ben ik nu in de war met een ander spel(dat een ongeveer zelfde naam had), of klopt het wat ik zeg? De screens zien er btw leuk uit, al mocht het wat heftiger. De lifemeter vind ik wat saai en het gouden gedoe eromheen vind ik ook niet echt geweldig. Voor de rest ziet het er toch best aantrekkelijk uit, ik ga even opzoek naar wat filmpjes ^_^
-
Ken
- Active Level:

-
Nee man dit is een soort Guilty Gear rip off, maar dat maakt em niet per definitie slecht...
-
Gungrave
Ah oke, dan is het toch een andere game waar het op leek waar ik aan zat te denken

Btw; is Guilty gear voor de PSP nou nog wat? Je had hem verkocht aan Rano, ik pm'de hem nog met wat hij ervan vond maar nog niks terug gehad.. Is het de moeite waard om 'm aan te schaffen, of kan je 'm beter links laten liggen?
-
Ken
- Active Level:

-
Ja die had je destijds natuurlijk blind bij me moeten bestellen he beste Gungrave...
-
Gungrave
Ken wrote:Ja die had je destijds natuurlijk blind bij me moeten bestellen he beste Gungrave...
Please forgive me
Hehe, ik ben nog niet bekend met fighters naast Street Fighter(beperkt) en Tekken, dus was er nog niet zeker van

Zeker toen zat ik in geldnood, maar werk sinds een tijdje weer dus nu zou het kunnen

-
Rano
- Active Level:

Gungrave wrote:Ah oke, dan is het toch een andere game waar het op leek waar ik aan zat te denken

Btw; is Guilty gear voor de PSP nou nog wat? Je had hem verkocht aan Rano, ik pm'de hem nog met wat hij ervan vond maar nog niks terug gehad.. Is het de moeite waard om 'm aan te schaffen, of kan je 'm beter links laten liggen?
Nu dan maar ff. Hijs super vet! Ik speel em nog steeds!
-
Gungrave
Rano wrote:Gungrave wrote:Ah oke, dan is het toch een andere game waar het op leek waar ik aan zat te denken

Nu dan maar ff. Hijs super vet! Ik speel em nog steeds!
Je kreeg er toch ook nog wat leuks bij? Wat was dat precies?
Maar ik ga hem denk ik nog wel halen, in ieder geval hopelijk voor 17 februari, aangezien ik dan een weekje op wintersport ga en tja; wat moet je 's avonds doen ik Duitsland met het gezin waarbij je de enige bent die een PSP heeft, laat staan de enige die gamed? Een splinternieuw spel helemaal grijs spelen

!
Maar is de game eigenlijk wel een goede game voor iemand als ik, nog niet bekend met fighters? Is het een moeilijke game, wat is er unlockable, en hoe hoog is de replay waarde als je de enige met de game bent?

-
R-Type
hm dit ziet er interessant uit.
-
ManoRevolver
Was hier al geen topic over?
-
Ken
- Active Level:

-
ManoRevolver wrote:Was hier al geen topic over?
In het arcade forum inderdaad, maar nu de game ook voor de PS2 is aangekondigd en de aandacht wel verdiend leek het me geen verkeerd plan er even een aparte topic voor te openen.