Waar laten jullie je kabels?
Waar laten jullie je kabels?
Sup mensen.
Ik heb dit topic maar in Oldskool gestart, dat leek me het beste.
Sinds de meeste van ons verzamelaars zijn kan ik me voorstellen dat jullie allemaal thuis een shitload aan kabels hebben liggen.
Maar waar laten jullie die allemaal?
Ik heb dit topic maar in Oldskool gestart, dat leek me het beste.
Sinds de meeste van ons verzamelaars zijn kan ik me voorstellen dat jullie allemaal thuis een shitload aan kabels hebben liggen.
Maar waar laten jullie die allemaal?
Re: Waar laten jullie je kabels?
De meeste liggen in en doos.
Zonder gein, dat is bij mij ook vaak een probleem, hoe werk je de kabels van de voeding, video, controllers, etc. een beetje fatsoenlijk weg. Ik vrot ze meestal in de ruimte tussen het bureau en de muur en ik kijk vervolgens nooit meer onder het bureau.

Zonder gein, dat is bij mij ook vaak een probleem, hoe werk je de kabels van de voeding, video, controllers, etc. een beetje fatsoenlijk weg. Ik vrot ze meestal in de ruimte tussen het bureau en de muur en ik kijk vervolgens nooit meer onder het bureau.
Losse kabels gewoon in een doos, met een elastiekje er omheen, en per doos gesorteert op video, power, controllers/other 
Voor de rest wat ckong zegt

Voor de rest wat ckong zegt

-
- Active Level:
...
Last edited by Bigbadthomazzz on Tue Dec 09, 2014 23:20, edited 1 time in total.
Bigbadthomazzz wrote:Ik heb ze per merk game uitgever in ikea dozen zitten. daar kan je een briefje indoen, dan kan je gemakkelijk aan de buiten kant zien wat er in zit.
Van deze heb ik er 11 op planken staan maar dan in het wit:
Ook maar eens zoiets bedenken

Verhuisdozen, een hele zolder vol (inmiddels bijna allemaal weg though) ^^
Ik heb bijna geen kabels, ik doe alles draadloos.
achter de tv, voor de tv, naast de tv, in de kast gepropt, in verschillende dozen vol gepropt, opgerold bij de tv....tja gewoon spaghetti ala kabel, grijs, zwart, wit, utp hahaahahaha.
tijd voor draadloos aansluitingen.
tijd voor draadloos aansluitingen.
God Bless & Be Blessed.
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
In opslag, alles netjes opgerold en bijelkaar geklitteband.
Wel zwaar uigedunde collectie. Had eerst drie dozen snoeren, nu nog maar een doos. Dubbelde kabeltjes heb ik weggegooid.
Onder mijn (zwevende) TV-kast, alles netjes geleid, opgerold en met dubbelzijdige klitteband tegen de onderkant geplakt. Ziet er vet uit! Je ziet geen kabeltje op de grond, maar onder de kast hangen stekkerdozen, router, optische switch, utp, hdmi etc.
Wel zwaar uigedunde collectie. Had eerst drie dozen snoeren, nu nog maar een doos. Dubbelde kabeltjes heb ik weggegooid.
Onder mijn (zwevende) TV-kast, alles netjes geleid, opgerold en met dubbelzijdige klitteband tegen de onderkant geplakt. Ziet er vet uit! Je ziet geen kabeltje op de grond, maar onder de kast hangen stekkerdozen, router, optische switch, utp, hdmi etc.