Dead or alive 4 Japan verkopen

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Dead or alive 4 Japan verkopen

Post by DAY » Mon Jan 09, 2006 12:15

DOA4 heeft in Japan in de eerste week zo een 60 duizend exemplaren weten te verkopen. Het lijkt er op dat bijna elke Japanner die een x360 heeft dit spel ook heeft aangeschaft. Ook zijn er vorige week ongeveer 10 duizend x360 in Japan over de toonbank gegaan. Itakagi & Team Ninja lijken daarmee de populariteit van de x360 in Japan een stevige duw te geven.



Image

Image

Image
Keep on Dreaming
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Jan 09, 2006 17:47

Goed nieuws voor Microsoft Japan, maar alsnog een teleurstelling vind ik de X360 daar.. Volgens mij zitten ze rond de 75k units? Niet echt veel, maarja als zij het een succes vinden :roll:
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Tue Jan 10, 2006 22:50

Ik heb de game sinds vandaag ook, een usa versie werkt op een pal machine mits je tv 60 hrz ondersteund. Wat moet ik van de game zeggen. Het is weer een DOA en naast wat nieuwe chara's en extra moves en de grafische vooruitgang is het wel weer gewoon DOA. Ik vind het een leuke fighter maar ook al is het origineel op de engine van VF gebasseerd het komt nooit in de buurt. Voor de fanboys, het vlees bounced nu nog realistischer :P
De afrika stage van ultimate is terug en is wel 1 van de mooiste stages. Buffel stampede, klimmende luipaarden, etc, etc, heel de discovery voorraad dieren zit er in en hoe. Van de nieuwe chara's vind ik de drunken style bloke echt de vetste. Maar ik ben altijd een fan geweest van drunken style. Leuke game maar niks echt vernieuwends zoals bv de overgang van VF3 naar VF4(evo) of zelfs SF2 en SF2A en SF3.3
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Jan 30, 2006 22:20

Post Reply