Under Defeat voor Dreamcast is een go!!!

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Sun Apr 09, 2006 21:34

Gameholic wrote:Heb de mijne potverdorie nog steeds niet binnen van Playasia... Als mijn LE zoek is geraakt ga ik dus echt wel heel hard doorflippen...

Even geduld dus nog


Same here, geduld is een schone zaak. Had ik de laatste keer ook en toen ook geen douane gezeik btw.
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Mon Apr 10, 2006 07:33

R-Type wrote:
Gameholic wrote:Heb de mijne potverdorie nog steeds niet binnen van Playasia... Als mijn LE zoek is geraakt ga ik dus echt wel heel hard doorflippen...

Even geduld dus nog


Play-Asia?

Verwacht dan een brief van de Douane voor een BTW aanslag.


Vorige week Raiden 3 binnen gehad van Play-asia en hij heeft 1 week bij de douane gelegen waarna ik een aanslag van 30 euro kreeg (op een spel van 69 euro).
:?
2d fighting rules
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Apr 10, 2006 09:26

Het gekke is, is dat er echt veel mensen die bij Playasia besteld hebben em nog niet binnen hebben. Mensen uit Nederland dus maar ook uit Frankrijk en andere landen in Europa. Dus het zou kunnen dat ze massaal onderschept zijn ;)

Maar ik denk dus ook dat de douane er iets mee te maken heeft... de ratten
R-Type

Post by R-Type » Mon Apr 10, 2006 17:57

Mijn Play-Asia ratio is bijzonder slecht: 10 transacties, 3 onderscheppingen.

Ebay: 150 transacties, 0 onderscheppingen.

Ik koop dus alles op ebay, ook nieuwe games als UD. Bij release zijn de prijzen van ebay shops altijd identiek aan sites als PA.

Het kan ook nog zijn dat Play Asia ze gewoon nog niet in stock heeft, maar dat niet aangeeft.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Fri Apr 21, 2006 16:12

Nou die van mij is al in de buurt. Tha mailman is langs geweest maar ik was aan het werk uiteraard en niet thuis. Ik kan wel douanekosten betalen helaas en ik denk dus met mij nog wel meer:(
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Apr 21, 2006 16:32

Ik kreeg vandaag ook een telefoontje dat Under Defeat bij mij thuis bezorgd was..

€ 17,50 import belasting.. wanka's..

Blijkbaar waren alle Under Defeat exemplaren onderschept ;)
R-Type

Post by R-Type » Wed Apr 26, 2006 11:40

ik heb hem ook, LE sealed via ebay... gewoon voor 74 dollar.

6 dagen duurde het, en geen invoerkosten :)

Ik blijft erbij; koop gewoon niet bij die bedrijven, die marken geen gift en zetten er ook geen lagere value op.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Wed Apr 26, 2006 17:23

Onzin, P-A zet er altijd op dat een sample is en ook de waarde is lager bij mij.
Ik heb al vaak bij ze besteld en heb pas 2 maal douane shitness gehad.
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Apr 26, 2006 17:58

Baki wrote:Onzin, P-A zet er altijd op dat een sample is en ook de waarde is lager bij mij.
Ik heb al vaak bij ze besteld en heb pas 2 maal douane shitness gehad.


Same same..

Ik ben dik tevreden over P-A... goede prijzen en over het algemeen snel in huis
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Wed Apr 26, 2006 19:58

Ik heb bij ELKE bestelling via P-A douane kosten moeten betalen.
ZELFS toen ik een keer een gratis item ter vervanging kreeg!
Maar goed, thats part of the game, je weet dat die kosten erin kunnen zitten.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Wed Apr 26, 2006 22:35

ManoRevolver wrote:Ik heb bij ELKE bestelling via P-A douane kosten moeten betalen.
ZELFS toen ik een keer een gratis item ter vervanging kreeg!
Maar goed, thats part of the game, je weet dat die kosten erin kunnen zitten.


Ik moet er wel even bij zeggen dat ik altijd de cheapo manier van verzenden gebruik in die die lame ass bubbel enveloppen. Die maken ze minder snel op dan pakketjes. Ik denk in het geval van Under Defeat er ineens veel P-A pakketten bij de douane binnen vielen en dat zal wel de aandacht getrokken hebben ;)
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Wed Apr 26, 2006 22:37

Ik gebruik altijd EMS of iets in die richting.
Als ik iets bestel wil ik het natuurlijk ook wel 2 dagen later in huis hebben :wink:.
R-Type

Post by R-Type » Wed Apr 26, 2006 22:54

Baki, als dit onzin is, waarom heb ik met ebay dan zero doane onderscheppingen gehad (+/- 150 transacties, en ook wel eens via EMS en ook wel grote dozen als consoles en sticks). En bij Play-Asia ik en mensen die ik ken bijna structureel (altijd gewoon standard air mail)? Dit noem ik geen geluk of toeval meer ;)

Voor mij is het dus niet part of the game. Logisch toch dat ik dan bij ebay zweer en PA afzweer (bovendien hebben ze me eens verneukt met een RAMcart) :P
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Wed Apr 26, 2006 23:11

Part of the game als in; je weet dat je bijna altijd douane kosten moet betalen als je iets bij P-A.com koopt.
En hoe genaaid met een ram cart? Ik heb ook eens iets gehad wat het niet naar behoren deed, en kreeg gewoon een nieuw item toegezonden zonder daarvoor extra kosten te moeten betalen, of het defecte item terug te zenden.
R-Type

Post by R-Type » Wed Apr 26, 2006 23:22

ManoRevolver wrote:Part of the game als in; je weet dat je bijna altijd douane kosten moet betalen als je iets bij P-A.com koopt.
En hoe genaaid met een ram cart? Ik heb ook eens iets gehad wat het niet naar behoren deed, en kreeg gewoon een nieuw item toegezonden zonder daarvoor extra kosten te moeten betalen, of het defecte item terug te zenden.


Ik heb er gewoon geen gekregen, die wel in de set hoorde ;)

Heb ze toen 2x gemaild (via die consumer service voor troubleshooting).. nooit een reactie gekregen.

Dat was dus ook mijn laatste transactie daar.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Sat Apr 29, 2006 22:28

Heb de game vandaag eindelijk gespeeld. Vette shooter en de detail in de graphics is best ziekelijk imo. Alleen al de iron wires van de 2de boss die afknappen als je delen van de boss sloopt zegt genoeg imo. Echt een top shooter en een must voor iedere fan van het genre.
Gameholic

Post by Gameholic » Tue May 02, 2006 09:25

Nog twee weekjes en dan kan deze jongen ook eindelijk los gaan op de Under Defeat ;)
Gameholic

Post by Gameholic » Tue May 23, 2006 23:50

Vanavond heb ik er een goede avond met Under Defeat opzitten... echt wat een heftige shooter. Zeker als je deze met een VGA box speelt en het geluid open :) Goede graphics, goede soundtrack en heel veel explosies. Vette gameplay dus.

Begint wel snel gewoontjes te raken doordat je alles heel makkelijk kan memoriseren maar desalniettemin zeker een van mijn favo shooters op het moment.

Nog andere mensen die deze game geregeld spelen?
Post Reply