Een tijdje terug heb ik een SLG3000 gebracht naar de guys van Gamekings en ze hebben vandaag de review op de site gezet. Donny en Steven FTW!
TeamHWW : http://www.teamhww.nl/2011/10/review-sl ... ld-school/
Gamekings : komt later vandaag online te staan.
SLG3000 op Gamekings.tv en teamhww.nl
Re: SLG3000 op Gamekings.tv en teamhww.nl
Ik heb een paar reacties gelezen, maar volgens mij is een review op gamekings zonde van de tijd. Die jonge gassies die daar rondzwerven worden over het algemeen niet erg warm van oude/retro games.
ckong wrote:Ik heb een paar reacties gelezen, maar volgens mij is een review op gamekings zonde van de tijd. Die jonge gassies die daar rondzwerven worden over het algemeen niet erg warm van oude/retro games.
tis hun tijd

tenzij jinxz heeft betaald om dit op gamekings te promoten, want dan is het nog zonde van het geld ook.
wel grappig dat ze zeiden dat dure UPSCALERS je beeld slechter maken

toch wel tof dat er aandacht voor is eigenlijk

ckong wrote:Ik heb een paar reacties gelezen, maar volgens mij is een review op gamekings zonde van de tijd. Die jonge gassies die daar rondzwerven worden over het algemeen niet erg warm van oude/retro games.
Ik vergat je te waarschuwen voor de reacties eronder. Volgens mij worden die geschreven door een marketing bureau in India om te laten lijken dat iedere Nederlander een 10 jarige puber is. Die reacties zijn vaak beyond retarded.
Hardwarewoensdag is een leuke manier om producten onder de aandacht te brengen. De SLG3000 was een leuke afwisseling van de eeuwige videokaarten en mediaspelers.
Kan me die reacties van de jongere generatie goed voorstellen , die twee zitten een verhaal te houden over minder relevante dingen als refresh rates , het verschil tussen progressive en Interlaced met bijbehorende flikkeringen in het beeld dat je ook zou missen terwijl ze het meer over resolutie zouden moeten hebben .
Ze blijven zeggen dat het beeld er minder van word terwijl het toevoegen van scanlines juist de oude blokkerige low res. graphics verbeterd , dat moet je dan duidelijk maken met oude games op een nieuwe LCD niet met een spiksplinternieuwe high res shooter die geen scanlines nodig heeft 100 keer ingezoemd .
Ze blijven zeggen dat het beeld er minder van word terwijl het toevoegen van scanlines juist de oude blokkerige low res. graphics verbeterd , dat moet je dan duidelijk maken met oude games op een nieuwe LCD niet met een spiksplinternieuwe high res shooter die geen scanlines nodig heeft 100 keer ingezoemd .