Welke Next-Gen wordt het voor jou?

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Mathijs

Post by Mathijs » Mon Oct 03, 2005 11:42

Rano wrote:
Mathijs wrote:Ik ga de Xbox360 absoluut kopen alleen ik weet nog niet of ik die dan bij de Launch koop dat ligt een beetje aan de launch games die er dan bij komen. Ik hoop zelf een beetje op Project Gotham Racing 3 als launch game maar ik had geloof ik al ergens gelezen dat die later uit gaat komen.


Inmiddels is die weer terug geschoven naar de launchdatum.. PGR3 staat in NL gewoon op 2 december..


Ow dat is zeer goed nieuws, dan is het wel bijna zeker dat ik de Xbox360 op de launch ga kopen met PGR3. Welke launchgames zijn dan eigenlijk nog meer bekend?
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Mon Oct 03, 2005 12:51

Hou in ieder geval rekening met Ghost Recon: Advanced Warfighter, Call Of Duty 2, Dead Or Alive 4, Kameo: Elements of Power, Need For Speed Most Wanted, Perfect Dark Zero, Project Gotham Racing 3, Tony Hawk's American Wasteland en Oblivion: Elder Scrolls IV.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Fri Oct 07, 2005 13:32

De console waar ik echt naar uitkijk is de Revolution, dat is waarschijnlijk de console die ik gewoon bij release moet hebben. Hopelijk kan Ninty wel de support van 3rd party developers krijgen waardoor de revo een succes kan worden. In het begin dacht ik dat die controller nix ging worden, is meer een gadget, maar mede omdat de revo ook de gamecube controller ondersteund en zij ook mogelijk nog een 'gewone' controller uit gaan brengen begin ik steeds enthousiaster te worden.

de xbox360 lijkt mij ook, zit erg uit te kijken om zelf perfect Dark Zero te gaan spelen. Wat heb ik die game doodgespeeld op de n64, hopelijk maakt rare weer zo een juweeltje. ik zal deze console niet bij release kopen, maar ook ik zal even rondkijken of ik er een kan scoren met mijn gsm abo.

De playstation 3 lijkt mij tot op heden de minste console. imo is het een console waar alleen de graphics van zijn verbeterd. De nieuwe controller lijkt mij na de vertrouwde Dual Shock ook even wennen.

De tijd zal uitwijzen wat de beste console zal zijn en waar de beste games op uitgebracht zullen worden mogelijk is de playstation wel de beste console, die ik nu laatste op mijn verlanglijstje heb.
Keep on Dreaming
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Fri Oct 07, 2005 13:58

Voorlopig nog geen.
Ten eerste zijn de prijzen voor die dingen bij launch veel te hoog.
Ten tweede wacht ik eerst af waar de beste software op komt.

Ik denk dat de xbox 360 flink aan de weg gaat timmeren de komende tijd!
2d fighting rules
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Mon Oct 10, 2005 12:09

Ik zat vandaag op weg naar school de spits/ metro te lezen en toen stond erin dat er xbox 360 proto's gestolen waren en dat er 3 zijn teruggevonden. verder lezendin de krant viel mij een advertentie op van dell voor de 5150.

Image

vindt dat het ding veel weg heeft van de x360, zou dell ze gestolen hebben :lol:

Ik weet dat het plaatrje niet echt top is, maar in de spits / metro stond een veel groter plaatje, maar kan nu even zo snel geen beter plaatje vinden.
Keep on Dreaming
GZA

Post by GZA » Mon Oct 10, 2005 14:31

Tot nu toe ben ik nog van geen één console onder de indruk. De graphics van de X360 en PS3 mogen er wel prachtig uitzien, maar dat is voor mij geen reden om er één te kopen. Ik ben ben benieuwd in hoeverre de nieuwe techniek de gameplay verbeterd. Daar wacht ik dus nog eerst op.

Over de Revolution is helemaal moeilijk een oordeel te vellen. Het ziet er leuk uit, maar of het uiteindelijk functioneel is en niet gaat vervelen moet ik nog zien. Ik vind het idee om iets heel nieuws te brengen wel goed.
Post Reply