Eurocade collectors meeting.

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
goatboy

Eurocade collectors meeting.

Post by goatboy » Thu Jun 23, 2011 10:26

Had dit gespot op AO en zag Erik's (CKONG) naam onderaan de pagina staan. Lijkt op een privé meeting zoals wij op Nozomi wel 'ns organiseren maar toch. Kunnen we misschien een kleine reportage van Erik verwachten? :wink: Altijd leuk om te zien/lezen.

http://www.eurocade.eu/Eurocade/Eurocade.html
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Re: Eurocade collectors meeting.

Post by ElPancho » Thu Jun 23, 2011 11:10

Yes, en ..... candy-loverts worden onbevooroordeeld ontvangen :D

Ori thread loopt al weken (maanden) op DLF. Wordt drukker dan verwacht, wordt al gezocht naar een (grotere) lokatie.

Grappen over hoe de terrasverwarmers op te stoken in 3,2,1 .....
Last edited by ElPancho on Thu Jun 23, 2011 17:05, edited 1 time in total.
Team 15 kHz
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Thu Jun 23, 2011 16:15

Ridderkerk is heel dichtbij voor mij :mrgreen:
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
ckong

Post by ckong » Thu Jun 23, 2011 19:35

Jongens, wordt inderdaad een mooie party, uniek in Nederland, volledig gericht op classic cabs en classic gamen. En het bijzondere ervan is dat iedereen die uitgenodigd is/wordt, geacht wordt een classic cab mee te nemen. Ik ook dus (Gravitar, een Atari vector game uit 1982. Op dit moment zijn er ongeveer 40 man uitgenodigd, afkomstig uit diverse landen.

Maar ..... het is inderdaad een besloten party, daarvoor heeft de hoofdorganisator, Level42, om hem moverende redenen, uitdrukkelijk gekozen. Kortom, op de bonnenfooi komen heeft geen zin, je krijgt dan helaas geen toegang.

hier is de thread op DLF: http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... pic=2475.0
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Thu Jun 23, 2011 21:54

ckong wrote:Jongens, wordt inderdaad een mooie party, uniek in Nederland, volledig gericht op classic cabs en classic gamen. En het bijzondere ervan is dat iedereen die uitgenodigd is/wordt, geacht wordt een classic cab mee te nemen. Ik ook dus (Gravitar, een Atari vector game uit 1982. Op dit moment zijn er ongeveer 40 man uitgenodigd, afkomstig uit diverse landen.

Maar ..... het is inderdaad een besloten party, daarvoor heeft de hoofdorganisator, Level42, om hem moverende redenen, uitdrukkelijk gekozen. Kortom, op de bonnenfooi komen heeft geen zin, je krijgt dan helaas geen toegang.

hier is de thread op DLF: http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... pic=2475.0

Dat het een besloten party was had ik al begrepen.
Evengoed een erg gaaf initiatief.
Ik had mijn Gauntlet nooit moeten verkopen :wink:
Ik zie graag een foto verslag na het gebeuren.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Thu Jun 23, 2011 22:16

Gaaf dat dit soort meetings worden georganiseerd!

En je weet het: tegen die tijd verwachten we pics, or it didn't happen ;-)
ne0

Post by ne0 » Sat Jul 16, 2011 09:50

Gaaf maar tricky, die oude kasten worden niet steviger en/of minter van al dat gesleep.
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Sat Jul 16, 2011 12:16

ne0 wrote:Gaaf maar tricky, die oude kasten worden niet steviger en/of minter van al dat gesleep.

Dat klopt maar in de eerste plaats zijn ze nog steeds om mee te spelen. Als mensen iets willen om naar te kijken moeten ze maar kunst gaan kopen of zo :lol:
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Sat Jul 16, 2011 12:21

Die Nintendo Red Tent van mij is ook aanwezig en dat ding is van gehard staal geloof ik dus no worries voor mij hehe, ik heb er nu al weer zin in, lekker gamen en over games ouwehoeren met Neerlandsche en Europese Hippie nerds. Wat is het toch heerlijk om een gamenerd te zijn 8)
ne0

Post by ne0 » Sat Jul 16, 2011 12:45

Tja mee spelen en door nederland/europa slepen vind ik dan toch net weer wat anders hoor :) Die red tent van jou was ook echt een super ding, supervette schermen had je er in gehangen ook! Weet alleen niet of die classics mensen je hyperspin zullen waarderen hehe
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Sat Jul 16, 2011 19:06

Jazeker wel, niet iedereen is zo anal over dat soort dingen, het AO forum zit vol met dat soort purists, maar meer daarvan is omdat ze niet able zijn. De meeste mensen zijn niet zo tight, het is ook weer een manier om de games te bekijken en te spelen. Je moet het meer zien als een museum, waar je ook het spelletje kan spelen en je ziet toch vaak bij ons en de meeste mensen in de scene, dat als ze een game op mame echt helemaal top vinden, het als de gelegenheid er is ook het spel origineel kopen.
Ik hou ook meer van de originele dingen, maar dat klooien met die emulators en alles weer op deze manier werkend krijgen is een sport op zich, maar dat krijg je denk ik als je een arcadefreak bent en ook ICT'er en geloof me er zitten een hoop gasten bij die dat ook kunnen waarderen.
ckong

Post by ckong » Wed Jul 20, 2011 21:09

Ik ben inderdaad benieuwd hoe Hyperspin wordt ontvangen. Ik sleep een klassieke Atari Gravitar mee naar de party, een kleuren vector game: http://www.cooganphoto.com/gravitar/cabinets.html
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Wed Jul 20, 2011 22:42

8)
ckong

Post by ckong » Thu Sep 01, 2011 21:19

Morgenochtend is het zover, dan reis ik met een cab in mijn auto af naar het westen van het land, daar gaan we met een klein team het Eurocade event voorbereiden. En zaterdag gaat het echt gebeuren, ik kijk er erg naar uit om een paar nozomi mensen weer eens te ontmoeten.
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Thu Sep 01, 2011 22:05

Same here !

Kan die die wanted Pooyan niet eens uit je sig ....

:D
Team 15 kHz
ckong

Post by ckong » Fri Sep 02, 2011 00:47

ElPancho wrote:Same here !

Kan die die wanted Pooyan niet eens uit je sig ....
:D

LOL. done.
Post Reply