L.A. Noir

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
ElPancho
Active Level:
Active Level:

L.A. Noir

Post by ElPancho » Mon May 23, 2011 12:04

Iemand hem al binnen of gespeeld?

Mijne is onderweg, is right up my alley denk ik (40+ alert)
Team 15 kHz
Kenshiro
Active Level:
Active Level:

Re: L.A. Noir

Post by Kenshiro » Sat May 28, 2011 08:31

Heb de game en vind het 1 van de allerbeste games van 2011. Rockstar heeft het weer geflikt. heb 'm inmiddels uitgespeeld, en heb paar hele kleine minpuntjes gevonden in dit verder mooi uitgewerkt spel. Het is lekker low-paced, verwacht geen hektische shooter en zeker geen GTA. De dialogen zijn sterk, animaties echt van de bovenste plank, elke case geef je een gevoel van "wat zou er nou weer gebeurd zijn...". De spelwereld is rijk in detail en leeft echt, en is naar de tijdsgeest nagemaakt, zoals Beverly Hills die nog under construction is bijvoorbeeld.

Minpuntje is dat als je voor een auto stopt die je wilt "jatten" dan gebeurd het dat wanneer je uitstapt en de camera omdraait naar die betreffende auto, die auto ineens foetsie is. Of ipv 1 auto staat er een hele rits andere auto's. Maar dit doet geen afbreuk aan het spel en het verloop daarvan. De sfeer blijft altijd top, een hele mooie game-ervaring. 60 euro voor de x360 versie meer dan waard!
THE DUTCH BRAWLERS Esports team ---> www.thedutchbrawlers.com <--- Loving Retro, arcades, gaming & japan
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Mon Jun 06, 2011 13:28

Thanks voor het verslag, lijkt me een game die is zoals ik hem verwacht had.

Ben "even" afgeleid door een andere game atm. Beetje laat op het feestje (jaar later) maar Red Dead Redemption, John Marston, wtf, epic.
Team 15 kHz
Kenshiro
Active Level:
Active Level:

Post by Kenshiro » Mon Jun 06, 2011 14:04

Ja, nog een toptitel van Rockstar
THE DUTCH BRAWLERS Esports team ---> www.thedutchbrawlers.com <--- Loving Retro, arcades, gaming & japan
Post Reply