Streets of rage Fan Remake

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Casey120
Active Level:
Active Level:
Posts: 278
Joined: Sun Nov 08, 2009 21:06
Location: Rotjeknor

Streets of rage Fan Remake

Post by Casey120 » Thu Apr 14, 2011 13:02

De klassieker van de Megadrive door fans in een nieuw jasje gestoken :

http://www.bombergames.net/sorr_project/

Image

Nou heb ik hem zelf ooit wel gespeeld maar geen megadrive gehad dus kan weinig vergelijken met het origineel , deze remake speelt erg lekker weg met m'n Hrap op de PC en ziet er meer dan prima uit met fake scanlines .
Sega heeft er inmiddels lucht van gekregen dus de download link is verdwenen maar ik heb hem op tijd gepakt en op Rapidshare gezet voor de liefhebber waar hij een maand gratis te downen blijft .

http://rapidshare.com/files/457350398/SORRv5.zip
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Streets of rage Fan Remake

Post by Da Dude » Thu Apr 14, 2011 21:22

Hey,

als je er meer van wil
Streets of Rage heeft een open source engine OPENBOR

Check http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?f=5&t=3047
N0VA
Active Level:
Active Level:
Posts: 88
Joined: Wed Apr 04, 2012 17:33

Re: Streets of rage Fan Remake

Post by N0VA » Tue Apr 17, 2012 21:02

leuke engine is dat^^ ga deze engine zeker een keer gebruiken om een eigen beat em up te maken xD
is er trouwen iemand hier op site die iets met games doet? misschien een keertje leuk om er gezamenlijk naar te kijken...
jiggymf

Re: Streets of rage Fan Remake

Post by jiggymf » Tue Apr 17, 2012 21:04

N0VA wrote:leuke engine is dat^^ ga deze engine zeker een keer gebruiken om een eigen beat em up te maken xD
is er trouwen iemand hier op site die iets met games doet? misschien een keertje leuk om er gezamenlijk naar te kijken...


Weleens wat werk gedaan voor een gameboer (inmiddels failliet ^^). Met name code optimaliaties (performance), algoritmes (denk: collision detection achtige zaken) en 3d engines programmatuur.
Tip, als je niet HEEL veel tijd en HEEL veel diepe programmeerkennis hebt in diverse talen of bereid bent belachelijk veel tijd hierin te stoppen (zelfs met programmeerkennis is programmatuur voor games toch echt wel even andere koek) is het een kansloze missie.
Zelfs met een engine/tools van een ander

Daarentegen, ALS je de passie hebt en er de tijd in kan stoppen die nodig is en je ertoe kan zetten, is het onwijs gaaf :)
N0VA
Active Level:
Active Level:
Posts: 88
Joined: Wed Apr 04, 2012 17:33

Re: Streets of rage Fan Remake

Post by N0VA » Wed Apr 18, 2012 14:50

jiggymf wrote:
N0VA wrote:leuke engine is dat^^ ga deze engine zeker een keer gebruiken om een eigen beat em up te maken xD
is er trouwen iemand hier op site die iets met games doet? misschien een keertje leuk om er gezamenlijk naar te kijken...


Weleens wat werk gedaan voor een gameboer (inmiddels failliet ^^). Met name code optimaliaties (performance), algoritmes (denk: collision detection achtige zaken) en 3d engines programmatuur.
Tip, als je niet HEEL veel tijd en HEEL veel diepe programmeerkennis hebt in diverse talen of bereid bent belachelijk veel tijd hierin te stoppen (zelfs met programmeerkennis is programmatuur voor games toch echt wel even andere koek) is het een kansloze missie.
Zelfs met een engine/tools van een ander

Daarentegen, ALS je de passie hebt en er de tijd in kan stoppen die nodig is en je ertoe kan zetten, is het onwijs gaaf :)


ik denk dat dat wel mee valt betreft de programmeerkennis, je hoeft het gelukkig niet allemaal in je 1je te doen ;) als het goed is vorm je een team met ieder zn eigen beroep, de ene maakt animaties, de ander programmeert, music, etc. maar ik had het eigenlijk over de beats of rage Engine, dacht dat die al voor geprogrammeerd was?
Post Reply