Ik heb sinds launch vorige week vrijdag er eentje met wat geluk kunnen bemachtigen. Ik had ergens een pre-order staan maar dat ging onverhoopt niet door dus ik ben gewoon een willekeurige winkel binnengelopen om 08.58

Anyway, ik heb PGR3 en Call of Duty 2 erbij gekocht. PGR3 is in principe gewoon PGR 2.5 maar het ziet er echt super goed uit. Zeker met wat vrienden op Live is het tof. Nogmaals, het voelt allemaal bekend aan maar desalniettemin erg leuk qua gameplay.
Ik ben altijd al een enorme fan geweest van (realistische) FPS shooters (met uitzondering van Medal of Honor) dus gezien het karige aanbod van degelijke andere shooters (lees Ghost Recon Advanced Warfighter) heb ik deze er ook bij genomen. Hele toffe WO2 game, echt zit zeer goed in elkaar. Ik heb de game op de hoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld en concluderend kan ik zeggen dat het een hele toffe ervaring was.
Kameo was ik op het begin sceptisch over maar nadat ik een demo had gedownload via Xbox Live Marketplace was ik toch positief verrasd. Ik kreeg weer een beetje het N64 gevoel bij het spelen van deze game. Deze heb ik dus ook maar besteld.
Het vernieuwde Xbox Live is echt fantastisch. Je kan waar dan ook het Xbox dashboard oproepen en allerlei informatie over spelers/Friends opzoeken. Xbox Live Arcade is ook erg tof. De meest toffe games vind ik op dit moment Geometry Wars (van Bizarre Creations), SmashTV (wie kent em niet

Kortom, ik ben erg tevreden over de 360.
Baki, zei je nu dat RR6 gewoon speelbaar is op een PAL 360?