Laatste Aankopen

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Grasshopper

Laatste Aankopen

Post by Grasshopper » Wed Sep 21, 2005 15:49

Plaat hier je laatste aankopen.

Mijn laatste aankoop:

Image

zeer verslavend..
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Sep 21, 2005 15:52

Heb hem al een paar weken, maar het is toch mn laatste aankoop:

-PSP Value Pack
-1GB Memory Stick Pro Duo (SanDisk)
-Logitech PlayGear Case

-Lumines
-Untold Legends: Brotherhood of the Blade
-Tony Hawk's Underground 2 Remix
-WipEout Pure
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Wed Sep 21, 2005 16:55

hoeveel was je totaal kwijt voor die psp en 1gb memstick?

lijkt me een ideale combo namelijk. Natuurlijk eerst op vakantie en eens kijken of de prijs in maleisie wat lager ligt ( je weet het nooit :) )

mijn laatste aankoop was een Andros Dunos en Kizuna encounter voor de MVS. Denk dat er vanavond maar weer eens gespeeld moet worden.
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Grasshopper

Post by Grasshopper » Wed Sep 21, 2005 17:34

Die SANdisk sticks zijn volgens mij een stuk goedkoper dan de pro duo sticks van SONY.
Sjoerd

Post by Sjoerd » Wed Sep 21, 2005 17:57

Mijn laatste aankoop is mijn GameBoy Color. Zeer leuk dat ik hem eindelijk in mijn collectie heb. Ben van plan nu even niks meer te kopen want de dure maanden november en december kopen eraan. (GameBoy Micro! 8) )
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Sep 21, 2005 18:09

RoOd wrote:hoeveel was je totaal kwijt voor die psp en 1gb memstick?

lijkt me een ideale combo namelijk. Natuurlijk eerst op vakantie en eens kijken of de prijs in maleisie wat lager ligt ( je weet het nooit :) )

mijn laatste aankoop was een Andros Dunos en Kizuna encounter voor de MVS. Denk dat er vanavond maar weer eens gespeeld moet worden.


Sandisk Memory Stick; 74,95 incl. op Ebay
PSP; 249,95
De Uitverkorene

Post by De Uitverkorene » Wed Sep 21, 2005 19:16

Sorry, maar het moet me toch even van het hart dat dit soort topics juist de topics zijn die de verloedering van oa. het Insidegamer forum illustreren.

Ik kom hier met het idee dat er met meer diepgang en verstand gediscussieerd wordt doordat er hier enkel mensen komen die ook op een hoger niveau willen discussiëren, ik neem aan dat deze behoefte de reden is om je op dit forum aan te melden. Voor zover ik het mee heb gekregen komt dit ook overeen met de mening van oa Ken.

Ik zeg niet dat IGF niet voldoet of iets, maar feit is dat er daar ook een gedeelte mensen zijn die liever geen moeite willen doen voor een post of topic of erger nog het moedwillig verpesten van serieuze topics.

Ik snap best dat mensen graag activiteit zien, maar dat is toch ook op IGF te vinden, daar hoef je hiervoor toch geen duplicaattopics te maken die Nozomi geen meerwaarde geven ten opzichte van de gangbare game-fora?

Ik zie liever een niet zo druk forum waarin alleen maar inhoudelijk wordt gepost en daarnaast gewoon een forum als bijvoorbeeld IGF voor wat meer activiteit en de daaraan inherente verminderde diepgang.

Quality over Quantity :idea:

Misschien ben ik wel de enige die dit zo ziet maar ik voelde toch even de noodzaak dit met jullie te delen. Mocht ik de enige zijn dan zal ik in de toekomst mij gewoon niet meer in dit topic begeven, even goede vrienden.
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Sep 21, 2005 20:29

Eigenlijk ben ik het helemaal met je eens. InsideGamer mist echt normale discussies van niveau, en als er al een wordt opgestart, word deze vaak snel van de pagina geduwd door topics zoals;
'Laatste aankopen' 'Volgende aankopen' 'Wat vinden wij van...' en nog meer van deze topics zonder echte inhoud.

Ik zie liever een niet zo druk forum waarin alleen maar inhoudelijk wordt gepost en daarnaast gewoon een forum als bijvoorbeeld IGF voor wat meer activiteit en de daaraan inherente verminderde diepgang.


_0_
Niks aan toe te voegen; precies de reden waarom ik naar Nozomi.nl kwam.
Meer discussie, en om meer te leren over Japan en meer relevante onderwerpen.

Het topic hoeft van mij part niet dicht, en als dit open blijft zal ik er nog weleens in posten, maar toch liever goede discussies en informatie :)
Grasshopper

Post by Grasshopper » Wed Sep 21, 2005 20:36

je hebt idd gelijk uitverkorene, close this one.
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Thu Sep 22, 2005 11:07

Toegegeven dat als je niveau zoekt dit soort topics niet een bijdrage leveren, echter denk ik wel dat dit soort topics gewoon lekker in een apart deel van het forum gegooid moeten worden omdat er toch wel eens een nuttige discussie uit voort KAN komen. OF er nuttige info KAN staan (zoals de prijsinfo van de memorystick :) )

Ik meen dat gezien het idee dat iedereen van het forum heeft (aan de reacties te lezen in deze post) voor dit soort topics het off topic gedeelte in het leven is geroepen nietwaar? Move het lekker daarheen en kijk er niet in als het je niet interesseert. Tis net als met tv, ik vind big brother geen bijdrage hebben aan mijn ontwikkeling maar ga er niet over zeuren dat het op tv aangeboden wordt, het zit zeg maar in mijn off topic zone :P
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Sep 30, 2005 10:54

Ik ben niet echt fan van dit soort topics, omdat je met bepaalde games tien posts achter elkaar krijgt van mensen die dezelfde game hebben gekocht, totaal niet boeiend.

Wat we wel kunnen doen is een 'wat is je laatste retro aankoop' topic, zodat mensen goede ideeen kunnen krijgen door mensen hun laatste aankopen en misschien wel bij games terecht komen die ze niet kenden.
Dus als je zoiets zou willen openen, ga gerust je gang.
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Fri Sep 30, 2005 12:19

Last but certainly not least!

Neo Geo Battle Coliseum. :twisted:

Ik heb m nu een week of 2.
Maar hoe meer ik m speel des te meer ie roeleerd!
2d fighting rules
Post Reply