Games that pushed the limits of the SNES

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
ckong

Games that pushed the limits of the SNES

Post by ckong » Sun Feb 13, 2011 12:11

Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Feb 13, 2011 15:57

Geweldig artikel, thanks voor het posten. En even moved naar Old School forum...
Oldschool
Active Level:
Active Level:

Post by Oldschool » Tue Feb 15, 2011 18:21

SNES blijft mijn mooiste game jaren. zoveel klassiekers!
ne0

Post by ne0 » Tue Feb 15, 2011 18:58

mode7 was fucking indrukwekkend toen. Vind het nog steeds gaaf er uit zien eigenlijk. Leuk voor komend weekend als ik me kapot verveel :)
Kenshiro
Active Level:
Active Level:

Re: Games that pushed the limits of the SNES

Post by Kenshiro » Mon Jun 06, 2011 14:34

Vele van de games gespeeld en uitgespeeld die besproken zijn in dat artikel. Dat waren idd nog een tijden. Geen internet, zag alleen screenshots in magazines... Die Engelse tijdschriften waren altijd onwijs duur en heel schreewerig!
THE DUTCH BRAWLERS Esports team ---> www.thedutchbrawlers.com <--- Loving Retro, arcades, gaming & japan
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Mon Jun 06, 2011 18:01

Vele van de games gespeeld en uitgespeeld die besproken zijn in dat artikel. Dat waren idd nog een tijden. Geen internet, zag alleen screenshots in magazines... Die Engelse tijdschriften waren altijd onwijs duur en heel schreewerig!

Ja, wat een tijd. computer and video GAMES magazine kocht je voor een fortuin. en las je helemaal suf.
maarja met die paar gulden zakgeld toendertijd.....
Kenshiro
Active Level:
Active Level:

Post by Kenshiro » Wed Jun 08, 2011 17:39

Ik geloof dat ik destijds een keer 30 gulden heb betaald voor de Edge, alleen maar vanwege de moves list van Mortal Kombat 1
THE DUTCH BRAWLERS Esports team ---> www.thedutchbrawlers.com <--- Loving Retro, arcades, gaming & japan
Oldschool
Active Level:
Active Level:

Post by Oldschool » Wed Jun 08, 2011 22:01

Jazeker, ik heb nog bergen EGM, EGM2, Superplay, NMS, Gamefan etc. liggen. De NMS was mijn favo, hier werden ook altijd japanse imports in reviewed. en gamefan natuurlijk.

Beste jaren ever voor gaming imo, idd geen internet en toen leerden we nog goed engels in de magazines haha.
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Wed Jun 08, 2011 23:09

Ik heb al die bladen op de eerste die ik kocht weggedaan met een grote schoonmaak. Ik kreeg begin 2000 nog bijna 3 meter opgestapeld van die bladen.
En ik heb alles weggedaan.
Ik heb nog wel wat specials bewaard.
Robin

Post by Robin » Tue Jun 14, 2011 17:19

Zelf heb ik vroeger ook een fortuin uitgegeven aan al die bladen om up to date te blijven totdat ik internet had. Eigenlijk best zonde van het geld achteraf, maar ja je wilde toch wat in die tijd :D

Had op een gegeven moment ook een paar dozen vol. Uiteindelijk heb ik ook het interessantste bewaard en de rest weggegooid.
Post Reply