Retro beurs Apeldoorn, 06-03-2011

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Whitevillage

Re: Retro beurs Apeldoorn, 06-03-2011

Post by Whitevillage » Sun Oct 02, 2011 18:10

Ik vond het al jammer dat er zoveel PAL games waren, was dus niet gewoon bij deze beurs. Dit was de eerste keer dat ik deze beurs bezocht. Heb alleen NES games gekocht: Metroid, Probotector II en Battle of Olympus.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Retro beurs Apeldoorn, 06-03-2011

Post by Da Dude » Sun Oct 02, 2011 22:50

Waar ik vandaag wel even van schok, is 1 die-hard MSX'er met een blinde stok.
Die kerel heeft jaren vanalles gedaan op msx gebied. Nu bezig met een uitbreiding van de muziek module. En komt erachter dat zijn zicht achteruitgaat.

Hij vertelde me dat binnen nu en 5 jaar beide ogen nog maar 1% zicht overhouden. 1 zat al op 1% en de ander nog maar op 20%.

Ziektes zijn onvermijdelijk. maar blijf van ogen en oren af.
Jammer dat zo'n persoon dat krijgt en niet een vieze pedofiel.

sorrie moest ik even kwijt
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Re: Retro beurs Apeldoorn, 06-03-2011

Post by legztec » Mon Oct 03, 2011 07:41

't was erg gezellig. Ik ben niet vaak bij dit soort dingen aanwezig maar moet het wat vaker doen heb me zeer vermaakt.
Erg leuk om Cageman en Da Dude te onmoeten.
Ga je naar een retro beurs en dan kom je terug met een COD Black Ops terug :D
2d fighting rules
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Re: Retro beurs Apeldoorn, 06-03-2011

Post by ruderudie » Fri Oct 07, 2011 21:34

Zelf ook nog geweest afgelopen zondag, ik moet zeggen dat het aanbod deze keer niet tegen viel. Uiteraard moet je er nog steeds niet echt zijn voor verzamelaars spul, maar overall een goed aanbod (PAL) en prijzen waren ook best goed over het algemeen. Alleen die knakker die helemaal achteraan stond in hal 2 was veeeel te duur.

Ook lachen was dat er 2 Belgen stonden met arcade-stuff. Die kerels verkochten een bootleg Captain Commando terwijl ze dachten dat het een origineel was hehe. Zeker voor NES games echt een top beurs, en ik was gelukkig net weer weg toen het echt hard begon te meuren zoals gewoonlijk.... :)

Volgende keer iets beter opletten vooraf zodat we er een mooie Nozomi mini-meet van kunnen maken, helaas iedereen misgelopen zondag..
Post Reply