Verborgen pareltjes

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Thu Dec 30, 2010 17:25

Rendering Ranger R2 op YHJ: http://page2.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/b113157439

Oh, en wilde nog even kwijt dat Nintendo weer helemaal hot begint te worden op Nozomi :-):

Image
almighty

Post by almighty » Thu Dec 30, 2010 17:37

Cageman wrote:Rendering Ranger R2 op YHJ: http://page2.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/b113157439

Oh, en wilde nog even kwijt dat Nintendo weer helemaal hot begint te worden op Nozomi :-):

Image

al gezien en nog te duur.

Heb een kennis die een behoorlijke famicom collectie heeft (300+ games) en deze prijs is nog best aan de hoge kant.
€250 en dan is hij dik betaald, koop dan liever andere games.

Goede game RR R2 maar persoonlijk kan ik wel betere games vinden en goedkoper, nog duur trouwens maar dat terzijde :wink:
ckong

Post by ckong » Sun Jan 09, 2011 14:14

Persoonlijk ben ik nog wel benieuwd naar wat goede Super Famicom / SNES titels, vooral platform en SHMUP's. Wie kan wat goede titels noemen, en dan niet de bekende titels zoals SMW en DK Country, maar wat minder bekende (import) tittels.
ckong

Post by ckong » Sun Jan 09, 2011 14:20

R2-2D wrote:
Sinds kort blijkt dat het spel nu toch een officiele release gaat krijgen, er is een bedrijf dat het spel gaat uitbrengen voor de SNES/SFC !
http://www.nightmarebusters.com/
Kan ik 'm dan toch compleet zien te bemachtigen !


Wel opvallend dat ze schrijven dat ze hem voor de Amerikaanse markt gaan uitbrengen terwijl je op internet de Europese rom vindt.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Jan 09, 2011 14:36

Pocky & Rocky
Doremi Fantasy
Yoshi's Island
Contra 3
Castle of Illusion
Super Turrican 2
Batman Returns

Zomaar een paar gems.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Post by Cageman » Sun Jan 09, 2011 14:47

almighty

Post by almighty » Sun Jan 09, 2011 15:10

Karuraoh ( Skyblazer )
biometal
Majyuuou King of Demon
Zenki Denei Live
Ghost Chaser Densei
demon's blazon

Zeker niet allemaal bekend en zitten een paar juweeltjes tussen Erik.

Zelf heb ik Majyuuou King of Demons op het oog, zeer mooie game, check hem maar eens op youtube.
ckong

Post by ckong » Sun Jan 09, 2011 15:34

Bedankt jongens.
User avatar
R2-2D
Active Level:
Active Level:
Posts: 779
Joined: Sat Nov 26, 2005 23:59
Location: Enschede

Post by R2-2D » Sun Jan 09, 2011 16:47

Niet onbekend of zo , maar qua shmups en platformers ben je met de Konami games goed af : Axelay,Pop 'n Twinbee, Parodius , Castlevania, Contra , Goemon.. the list goes on and on.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Tue Feb 01, 2011 21:06

almighty wrote:Zelf heb ik Majyuuou King of Demons op het oog, zeer mooie game, check hem maar eens op youtube.


Die is idd erg vet. Die wil ik ook nog eens aan mijn collectie toevoegen. Wel een prijzige game helaas :(
almighty

Post by almighty » Tue Feb 01, 2011 22:22

Baki wrote:
almighty wrote:Zelf heb ik Majyuuou King of Demons op het oog, zeer mooie game, check hem maar eens op youtube.


Die is idd erg vet. Die wil ik ook nog eens aan mijn collectie toevoegen. Wel een prijzige game helaas :(

laatst (2 dagen terug) liep er eentje af voor 220,00GBP, kennis van mij had ook geboden en helaas was zijn max net overschreden.Hij baalde er flink van wat ik me goed kon voorstellen aangezien deze game zelden 'Mint' tegenkomt.

Het is echt een genot games te 'hunten' in top-conditie (zacht uitgedrukt) en maakt de zoektocht alleen maar leuker. :wink:
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Tue Feb 01, 2011 23:02

wordt steeds erger met die prijzen, lang niet meer gecollect en met de prijzen van tegenwoordig denk ik niet meer dat ik er aan begin.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 228wt_1147

EUR 605,00 voor earthbound

wel harde shit mighty met je sfc collectie.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 754wt_1147

Ongeveer EUR 299,08 voor 'Do re mi'

die leuke pareltjes zijn eng.
Image
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Wed Feb 02, 2011 19:37

Die RR R2 is echt veel te duur hoor Almighty! Ik zie die voor veel minder voorbij komen.
almighty

Post by almighty » Wed Feb 02, 2011 19:40

Baki wrote:Die RR R2 is echt veel te duur hoor Almighty! Ik zie die voor veel minder voorbij komen.

Ja deze is overpriced, 200/275,00 max (moet hij wel mint (zover dat kan) zijn.
goatboy

Post by goatboy » Wed Feb 02, 2011 20:12

almighty wrote:
Baki wrote:Die RR R2 is echt veel te duur hoor Almighty! Ik zie die voor veel minder voorbij komen.

Ja deze is overpriced, 200/275,00 max (moet hij wel mint (zover dat kan) zijn.


Deze is zeker te duur maar RR2 voor rond de € 200,- compleet en mint heb ik nog niet voorbij zien komen. Goedkoopste op YHJ 28K tot nu toe. Maar wie weet als je geduld hebt? ;)
almighty

Post by almighty » Wed Feb 02, 2011 20:16

Ja ook op Yahoo zijn ze iets in waarde toegenomen, half jaar terug nog eentje gezien op ebay voor 250,00 euro.(zucht)

Ach morgen krijg ik m'n cart binnen met een beetje geluk, eerst eens kijken/spelen of hij die pegels wel waard is. :wink:
goatboy

Post by goatboy » Wed Feb 02, 2011 20:20

almighty wrote:Ach morgen krijg ik m'n cart binnen met een beetje geluk, eerst eens kijken/spelen of hij die pegels wel waard is. :wink:


De game is het geld niet waard Marc maar tis wel een technisch klein wonder deze game.
almighty

Post by almighty » Wed Feb 02, 2011 20:28

goatboy wrote:
almighty wrote:Ach morgen krijg ik m'n cart binnen met een beetje geluk, eerst eens kijken/spelen of hij die pegels wel waard is. :wink:


De game is het geld niet waard Marc maar tis wel een technisch klein wonder deze game.

Veel games zijn soms gewoon duur o.i.d, spreek je dan van; 'dat is het gewoon niet waard of wat een gek er voor geeft' :)

Dit zijn dingen die altijd vrij lastig zijn en moelijk zijn te bepalen.
User avatar
japancollector
Active Level:
Active Level:
Posts: 190
Joined: Tue Nov 15, 2005 01:49
Contact:

Post by japancollector » Wed Feb 02, 2011 23:03

ZiEk wrote:wordt steeds erger met die prijzen, lang niet meer gecollect en met de prijzen van tegenwoordig denk ik niet meer dat ik er aan begin.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 228wt_1147

EUR 605,00 voor earthbound

wel harde shit mighty met je sfc collectie.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 754wt_1147

Ongeveer EUR 299,08 voor 'Do re mi'

die leuke pareltjes zijn eng.


Ik heb zelf voor do re mi nieuw exemplaar 50 yen betaald ( was een veiling op japan yahoo 10 nieuwe super famicom games titels onbekend set )De veiling eindigde 500 yen .Ik dacht zal wel pachinko/ paardenrace meuk zijn.Toen ik het ontving bleek er do re mi tussen te zitten

youtube video van het youtubevideo[/url]
facebook winkel pagina SparksterGames
op marktplaats ben ik : click
op play.com : jceugamesale
op amazon.co.uk sparkstergames
op ebay ebay
goatboy

Post by goatboy » Thu Feb 03, 2011 15:03

Leuke game die 'Do Re Mi'! Kende ik nog niet. Staat vanaf nu ook op m'n 'wanted' lijst. :)
almighty

Post by almighty » Thu Feb 03, 2011 19:11

goatboy wrote:Staat vanaf nu ook op m'n 'wanted' lijst. :)

Heb je al wat sfc games Henk of ben je net begonnen, altijd leuk om andermans sfc collectie te zien :)

Ook wel nieuwschierig welke game(s) hoog bij jou op je 'wanted list' staat.
goatboy

Post by goatboy » Thu Feb 03, 2011 19:35

Heb er niet zoveel maar wil alleen die games hebben waaraan ik vroeger geweldig veel plezier beleeft heb. Veelal toch klassiekers en allemaal Japanse versies natuurlijk. Speel ze dan ook op een cab met een JAMMA SNES dus games die teveel buttons nodig hebben vallen al af. Heb wel een harness hiervoor maar 4 buttons is genoeg voor de meeste games :)

Tis ook niet echt zoeken naar games want je ziet ze best veel op Ebay of Yahoo. Mijn games zijn ook compleet of bijna compleet en in goede staat.

Dit is tot nu toe wat ik heb:
Super Mario World
Super Mario Allstars
Super Mario Kart
Yoshi's Island
Super R-Type 3
Contra Spirits
Gradius 3
Super Aleste
Super Donkey Kong 1, 2 en 3
Cho Makaimura (Super Ghouls 'n ghosts)
Mickey's Magical Quest (Capcom)
Castlevania IV
F-Zero

Zoek nog:
Demon’s Blazon
Axelay
Akumajo Dracula XX
Wrecking Crew ’98
Super Metroid
Do Re Mi
User avatar
Oldschool
Active Level:
Active Level:
Posts: 283
Joined: Sun Nov 30, 2008 22:19
Location: Limburg

Post by Oldschool » Thu Feb 03, 2011 20:09

alle capcom mickey mouse games zijn echt de moeite waard. Heb zelf aardig wat dure/zeldzame titels voor de sfc. De meesten heb ik zo'n 4 jaar geleden gekocht. Denk aan Doremi Fantasy, Ghost Chaser Densei etc.
Maar om er nu nog mee verder te gaan...ik denk het niet. Ben half 2010 gestopt met retro verzamelen en wil enkel nog enkele prijzige jpn neogeo titels aan de verzameling toevoegen.
almighty

Post by almighty » Thu Feb 03, 2011 21:00

Ghost Chaser Densei

Staat ook op mijn lijstje, nog redelijk betaalbaar.
Soort van DD met vette combo moves.

Deze is ook wel gaaf (net in bezit )
GS Mikami Super Famicom
http://www.youtube.com/watch?v=N6wVsOulnbE
Post Reply