www.Gamez.nl vernieuwd

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

www.Gamez.nl vernieuwd

Post by Ken » Fri Nov 25, 2005 00:26

Mensen www.gamez.nl is dan eindelijk compleet vernieuwd.
Na enig uitstel, zoals we dat in gamesland wel vaker gewend zijn, is dan eindelijk de site online. Gemaakt door de mensen die ook de core waren van Gamepro en PC Zone.
Vooralsnog ziet het er naar mijn mening retestrak uit en laten we hopen dat dit ook zo zal blijven. Je kunt nu twee dingen van ondergetekende vinden op de main page, namelijk de rest van het interview met Itagaki en de review van Mario Kart DS!
Laat hier even weten wat je er van vindt!
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Fri Nov 25, 2005 09:46

Vond de oude lay-out een lager br33z4h gehalte hebben om eerlijk te zijn... Ziet er in mijn ogen allemaal een beetje goedkoop en gekopierd uit. Invloeden van niet nader te noemen Engelstalige site zijn meer dan overduidelijk.
Gungrave

Post by Gungrave » Fri Nov 25, 2005 11:24

Ik vind het een enorme verbetering.. Die oude layout was 10x niks en daar zal ik bij blijven.. En een breezah gehalte? Ik vind van niet. Het is dan misschien geen one of a kind, maar zeker weten een verbetering ten opzichte van de vorige. :)
Good job 8)
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Nov 25, 2005 11:37

Ik vind de layout erg druk ogen en idd het lijkt op een bekende Amerikaanse site. Daarentegen ziet het er wel strak uit qua lettertype en kleuropstelling.

Je recensie over Mariokart vond ik prima weglezen en het wil wel wat zeggen dat jij de game tof vindt Ken, aangezien je bekend staat om je kritische meningen :P
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Fri Nov 25, 2005 15:00

Ze zeggen altijd beter goed gejat als slecht gemaakt.

Maar dat logo!! Whahahahahahahah.
Gewoon te erg voor woorden!
Ik vind het concept van het logo leuk maar het is alsof dit het conceptwerk is wat gewoon gescand is en in de site geplakt!
Dramatisch gewoon!
2d fighting rules
Shurik

Post by Shurik » Fri Nov 25, 2005 15:07

Ik vind het wel beter dan de vorige versie. Maar hier ben ik ook niet erg kapot van. Te druk denk ik zo. Ik houd meer van een simpelere layout.
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Sat Nov 26, 2005 19:33

Vandaag op de HCC een flyer gekregen van Gamez. Gratis 3 maanden membership ter waarde van 6 euri... Was dit serieus bedoelt, gaan ze dáár geld voor vragen joh?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Nov 26, 2005 19:51

Je zult natuurlijk wel begrijpen dat er de komende tijd behoorlijk gesleuteld zal worden aan de site en vooral content die de betaling moet rechtvaardigen. Er zit genoeg aan te komen, dus ik hoop niet dat mensen hun oordeel nu al te snel vellen over het betalen voor content, dat is nu nog duidelijk trust me on that one.
General Wong op Gamez.nl staan onwijs veel foto's van mensen die met de Gamez dames op de foto zijn gegaan, sta jij daar toevallig tussen?
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Mon Nov 28, 2005 00:07

Ken wrote:General Wong op Gamez.nl staan onwijs veel foto's van mensen die met de Gamez dames op de foto zijn gegaan, sta jij daar toevallig tussen?


Nee, ik ging naar de HCC/GamExpo om te gamen en een nieuwe externe hdd te kopen, als ik voor de sletjes was gegaan dan was ik wel naar de Kama Sutra beurs gegaan... Daarnaast lachten al die vrouwen die ik heb gezien al die nurds keihard uit (en ik deed stiekem mee ;)).

Over die content, tsjah, ik ben een 'ollander, ik betaal niet graag voor wat ik elders gratis krijgen kan en met alle respect voor gamez, op een velen malen betere wijze gepresenteerd krijg. Gamez kan momenteel absoluut niet mee met de Nederlandse top en haalt misschien net een plaatsje in de Nederlandse subtop. Dan vind ik het erg gedurfd om 2 euro per maand te gaan vragen. Als het luk om mensen zo gek te krijgent; prima gedaan, daar doe ik ook niet moeilijk over. Vraag me alleen af of het niet anders zou kunnen, bijvoorbeeld doormiddel van investeerders/sponsering. Maar kijk (met mijn 3 maanden gratis) rijkhalzend uit naar die nieuwe content.
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Wed Dec 07, 2005 15:43

Ik moet zeggen dat ik geeneens naar de content heb gekeken omdat de layout me al niet echt aansprak. Maar ik zal zo eens mijn best doen om een en ander goed te bekijken.

Als er even door de layout heen gekeken moet worden dan is dat wel te doen toch :)
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Thu Dec 08, 2005 10:05

Ik vind de site er netjes uitzien, redelijk up to date en leuke stukjes. Babez sectie mag wel eens uitgebreid worden :)
Keep on Dreaming
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Fri Jan 20, 2006 10:20

De babe van vandaag vind ik er wel erg lekker uitzien :)
Keep on Dreaming
Post Reply