Game Mystery

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Locked
User avatar
Kenshiro
Active Level:
Active Level:
Posts: 145
Joined: Fri Feb 23, 2007 19:14
Location: Utrecht

Game Mystery

Post by Kenshiro » Fri Sep 17, 2010 10:15

Hoi mede-forummers,

Ik verzamel al aardig wat jaartjes games, maar 1 game kan ik maar niet te pakken krijgen. Tenminste, het zou makkelijker wezen als ik een naam zou weten.

Ik herinner met de het een SNES game was, anime-style (ranma achtige settings en characters) en turn-based. je speelde elke keer tegen 1 tegenstander, het scherm was vertical split screen. Bij elke move kreeg je ook een animatie te zien, uiteraard in anime-style. Ik vond dit game onwijs tof, maar helaas mocht ik 'm aan de kennis terug geven.

De titel zelf stond er alleen in 't Japans en toendertijd was mijn Japans echt 0.0 Ik wil onwijs graag weten hoe die game heet, en waar ik 'm eventueel kan kopen. Heb via Google aardig wat zoekwerk verricht, maar helaas. Dus ook screenshots moet ik jullie schuldig blijven.

Weet 1 van julie misschien hoe die game heet en/of waar ik 'm kan krijgen. Het zou na jaren voor mijn gevoel mijn collectie compleet maken met mijn persoonlijke favo games. Alvast onwijs bedankt voor jullie moeite!
User avatar
R2-2D
Active Level:
Active Level:
Posts: 779
Joined: Sat Nov 26, 2005 23:59
Location: Enschede

Post by R2-2D » Fri Sep 17, 2010 20:54

Het eerste wat me in de gedachten springt is Yu Yu Hakusho :

http://www.youtube.com/watch?v=8LSXpDjko4E
User avatar
Kenshiro
Active Level:
Active Level:
Posts: 145
Joined: Fri Feb 23, 2007 19:14
Location: Utrecht

Post by Kenshiro » Sun Sep 19, 2010 18:22

@RJ-2D:

Onwijs bedankt!!!! Je hebt 'm gelijk goed! Ik ga gelijk kijken waar ik 'm kan bestellen/importeren.

Hier mag een slotje op :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Mon Sep 20, 2010 12:52

wat een hardcore gast is het ook....krijgt 3 zinnen en raad meteen de game.

succes met zoeken Kenshiro!
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Locked