Naast mij staat een tas met daarin Street Fighters 3 3rd Strike incl. het complete CPSIII board, cd-rom drive,artwork en Capcom kick harness. Toen ze even lieten zien bij de winkel kon ik gewoon niet meer terug. Welke console deze game ook ooit op zal uitkomen, er is gewoon maar een echte versie. Bovendien is het de eerste Aziatische versie (enige verschil met Japanse is dat de Aziatische Engelse tekst heeft) die in toernooien gebruikt is en daarom ook meer gewild onder gamers in Japan en de artwork is nog uitgebreider. Duidelijke keus dus.
Daarnaast ook nog Cosmis Smash, Slashout, Zombie Revenge en Gunspike voor Naomi, maar dat mag vergeleken met 3rd Strike een bijzaak genoemd worden

De rest van de schade vandaag is een rode Nintendo DS met Mario Kart DS en een paar Ps2 games als Espgaluda, Mushihimesama SE,Genji,Train SimulatorTsubame en Raiden III. Last but not least Goemon voor SFC.
Het is een hele tijd geleden dat ik een paar games heb gekocht, maar als het dan ook losgaat, gaat het ook goed los.