A dream come true (Street Fighter 3 3rd Strike related).

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

A dream come true (Street Fighter 3 3rd Strike related).

Post by Ken » Tue Nov 22, 2005 11:33

Vandaag is het dan eindelijk zover gekomen, toch wel een beetje een dream come true.
Naast mij staat een tas met daarin Street Fighters 3 3rd Strike incl. het complete CPSIII board, cd-rom drive,artwork en Capcom kick harness. Toen ze even lieten zien bij de winkel kon ik gewoon niet meer terug. Welke console deze game ook ooit op zal uitkomen, er is gewoon maar een echte versie. Bovendien is het de eerste Aziatische versie (enige verschil met Japanse is dat de Aziatische Engelse tekst heeft) die in toernooien gebruikt is en daarom ook meer gewild onder gamers in Japan en de artwork is nog uitgebreider. Duidelijke keus dus.

Daarnaast ook nog Cosmis Smash, Slashout, Zombie Revenge en Gunspike voor Naomi, maar dat mag vergeleken met 3rd Strike een bijzaak genoemd worden 8)
De rest van de schade vandaag is een rode Nintendo DS met Mario Kart DS en een paar Ps2 games als Espgaluda, Mushihimesama SE,Genji,Train SimulatorTsubame en Raiden III. Last but not least Goemon voor SFC.
Het is een hele tijd geleden dat ik een paar games heb gekocht, maar als het dan ook losgaat, gaat het ook goed los.
Image
Image
Image
Image
Image
Last edited by Ken on Wed Nov 23, 2005 14:55, edited 3 times in total.
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Tue Nov 22, 2005 11:58

Damn, 3s op de arcade kast. Ik wil er niet eens aan denken of ik wordt al gek :P.

Als ik nu nog opnieuw een arcade kast uit zou kunnen kiezen zou ik echt niet meer voor een 4 button kast kiezen, maar voor een 6 button gaan.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Tue Nov 22, 2005 12:16

Ik zou echt nooit aan CPS3 beginnen, ivm de suicide-battery...die kan niet gephoenixed worden namelijk.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Nov 22, 2005 12:18

Er zit niks anders op, en maar gewoon regelmatig spelen, dan kan de battery erg lang mee. Het is juist gevaarlijk als je nooit speelt, dan loopt ie sneller leeg dan als je regelmatig bezig bent, raar maar waar.
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Nov 22, 2005 12:56

Zo jij hebt goede inkopen gedaan Ken! Zeg het is dus mogelijk om een keer een Nozomi Mariokart DS competitie te organiseren? :) Neem aan dat dat moet lukken via Nintedo WiFi connection....
addict
Active Level:
Active Level:

Post by addict » Tue Nov 22, 2005 13:52

:D

Is 3rd strike eigenlijk lage of hoge resolutie? En is Mushihimesama een beetje mooi geport op de PS2?
Whitevillage

Post by Whitevillage » Tue Nov 22, 2005 14:39

addict wrote::D

Is 3rd strike eigenlijk lage of hoge resolutie? En is Mushihimesama een beetje mooi geport op de PS2?

Het had zoveel beter kunnen zijn als het door Arika werd gedaan, zoals de resolutie is een wereld van verschil als je de Arika ports van Cave gewend bent. Zie ook mijn impressie over Mushi: http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=215

Anyway, kijk dat zijn nou zwaar toffe aanwinsten vind ik! Ach iedereen heeft wel eens tijden dat men minder koopt en een zware comeback heeft. Veel plezier er mee. ;)
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Nov 22, 2005 15:34

Klinkt mooi, maar foto's kunnen meer zeggen dan duizend woorden Ken. *hint hint, we want pictures!*
R-Type

Post by R-Type » Tue Nov 22, 2005 16:37

Battery gaat gem. 5 jaar mee, maar dat zal wel met regelmatig spelen zijn. Mocht ie ooit de flikker in gaan dan kan je hem opzich wel bij Capcom laten fixen maar hoeveel geld ze daarvoor vragen geen idee.

Het is idd jammer van die suicide, ik had eens een SFA3 pcb en was van plan om er in te investeren (cab enzo) maar vond het toch te zonde met het oog op die suicide ook al is cps2 wel te reviven, heb daar geen verstand van. Geruild dus. Jammer want ik zou die shit best eens op een kast willen hebben.
addict
Active Level:
Active Level:

Post by addict » Tue Nov 22, 2005 21:21

Je kunt je CPS2 roms laten "phoenixen", dan heb je niet eens meer een batterij nodig.
CPS3 kan ook, maar is lastiger.
http://members.lycos.co.uk/dangspot/
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Post by Mildoe » Tue Nov 22, 2005 22:42

Gungrave wrote:Klinkt mooi, maar foto's kunnen meer zeggen dan duizend woorden Ken. *hint hint, we want pictures!*

Check de frontpage ;)

Ik heb wat foto's voor je online gezet 8)
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Nov 22, 2005 23:06

Mildoe wrote:
Gungrave wrote:Klinkt mooi, maar foto's kunnen meer zeggen dan duizend woorden Ken. *hint hint, we want pictures!*

Check de frontpage ;)

Ik heb wat foto's voor je online gezet 8)

Thx maat, erg bedankt. Maar dat zijn erg mooie aanwinsten Ken, en een mooie staat zo te zien! Gefeliciteerd om het zo maar te zeggen =)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Nov 23, 2005 03:27

Image
Foto's staan nu in de beginpost, ik krijg alleen zombie revenge niet geopend Mildoe!
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Wed Nov 23, 2005 22:11

Very nice Ken.

Als ik jou was zou ik Warzard/Red Earth aanschaffen, die game wil ik echt eens spelen...maja geen port (why????) en CPS3 is nog niet ge-emuleert...
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Wed Nov 23, 2005 22:12

Trouwens, over Mushihimesama, ik hoop niet dat de port zo slecht is dat mijn ogen gaan bloeden als ik em via RGB speel?
ImageImage
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Nov 24, 2005 10:08

Warzard staat nog op het lijstje om voor terugkeer mee te nemen, wat dacht jij dan...
loempiavreter
Active Level:
Active Level:

Post by loempiavreter » Fri Nov 25, 2005 21:05

@Ken

:shock: :shock: :shock: Lucky Bastard!

Die wil ik ook..
Post Reply