SNK op PC.

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

SNK op PC.

Post by legztec » Fri Nov 18, 2005 10:30

Vorige week stond er op www.snk-playmore.jp een announcement dat ze een samenwerking aan waren gegaan met NCsoft om op de PC spellen uit te brengen.

De eerste spellen zijn er al:

Samurai Spirits
Fatal Fury 3
KOF 99
2d fighting rules
sharp

Post by sharp » Fri Nov 18, 2005 10:47

Samurai Spirits is deel 2. Bovendien zijn d egames niet echt nieuw. De games lagen een paar jaar terug nog bij de V&D in de opruimingsbak, dus de genoemde games zijn waarschijnlijk alleen xp compatible gemaakt.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Fri Nov 18, 2005 11:43

Mja, wou net zeggen.
SNK heeft al eerder PC spellen uitgebracht waaronder idd FF3.
Shurik

Post by Shurik » Sat Nov 19, 2005 17:50

sharp wrote:Samurai Spirits is deel 2. Bovendien zijn d egames niet echt nieuw. De games lagen een paar jaar terug nog bij de V&D in de opruimingsbak, dus de genoemde games zijn waarschijnlijk alleen xp compatible gemaakt.


Klopt. Ik heb hier Samurai Spirits en Sonic CD nog liggen voor de PC en een aantal jaren terug gekocht bij de V&D . Onspeelbaar wel, maar kon het niet laten liggen toen .
R-Type

Post by R-Type » Sun Nov 20, 2005 13:02

Als je ze dan toch op de PC wilt spelen ben je beter af met een emulator, ook geen geouwehoer met compatibilities.

FF3 en SS2 zijn volgens mij echt al bijna 10 jaar oud op de PC.. ze komen iig uit het win95 tijdperk.
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sun Nov 20, 2005 15:08

Ik dacht ff dat deze topic over roms ging...maar idd die pc games van snk zijn al oud.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Post Reply