PSP PES5 / WE 9

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

PSP PES5 / WE 9

Post by Ken » Thu Nov 17, 2005 11:19

Zie hier de review van Pro Evolution Soccer 5 voor de PSP, kort maar krachtig.

http://www.gamez.nl/content/review.phtml?id=1018

Ik hoop hier jullie meningen te kunnen vinden als jullie de game in huis hebben gehaald.
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Wed Dec 07, 2005 15:38

Not Found

The requested URL /content/review.phtml was not found on this server.

ben wel geinteresseerd want dit zal zeker een game zijn die ik op de psp zou spelen als ik hem binnenkort ga halen.

Btw Ken, zit je niet met wat compatibiliteitsproblemen als we de psp uit Japan laten komen? kijk een stekker omvormer is te regelen maar als de menu`s Japans zijn wordt het wat lastiger :) Just curious
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Dec 07, 2005 16:16

RoOd wrote:Not Found

The requested URL /content/review.phtml was not found on this server.

ben wel geinteresseerd want dit zal zeker een game zijn die ik op de psp zou spelen als ik hem binnenkort ga halen.

Btw Ken, zit je niet met wat compatibiliteitsproblemen als we de psp uit Japan laten komen? kijk een stekker omvormer is te regelen maar als de menu`s Japans zijn wordt het wat lastiger :) Just curious


Je kan de taal dacht ik gewoon op nederlands of Engels instellen, dus dat is geen probleem volgens mij :)
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Wed Dec 07, 2005 17:25

Gungrave wrote:Je kan de taal dacht ik gewoon op nederlands of Engels instellen, dus dat is geen probleem volgens mij :)


moet je wel als je hem standaard in het Japans krjigt het wel kunnen lezen :)

maar dat is weer een geruststelling heheeeh
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Capcom

Post by Capcom » Fri Dec 09, 2005 10:57

ik had 'm destijds gekocht met een witte PSP en vond het best een miskoop (het spel dan he)

lange laadtijden, slechte controls (ok ligt aan de PSP eigenlijk, ben benieuwd hoe het straks met Capcom's d-pad fix speelt)

en wat ik het meest mis zijn wat verschillende stadions, commentaar en hoogtepunten na het eind van een helft en een leuk liedje als je scoort. Dit alles vind ik een groter gemis dan het missen van cup, master leaugue etc.

Vind het spel een beetje kaal en sfeerloos... ik zou het spel een 6/10 geven (niet op de schaal van IGN :wink: ), met advies: speel het voorlopig maar op de consoles en wacht op de volgende editie.
GWAR

Post by GWAR » Fri Dec 09, 2005 11:24

Heb het spel in mijn vakantie in Japan een beetje gespeeld.

Vond het idd., zoals al eerder gezegd door anderen, een aantal negatieve punten hebben.

- Geen Masterleague (League)
- Geen verschillende stadions.
- Een gameplay onder de maat (maar dat ligt misschien meer aan de schouderbuttons van de PSP)
- Een cameraview die niet te veranderen is.

Zoals Capcom zei, het missen van commentaar. Ik zelf vind dit niet heel erg belangrijk, aangezien het Europees (lees Engelse) commentaar oer en oersaai is en na 2 wedstrijden zelfs zeer irrirtant kan worden op de PS2.
Het Japanse commentaar daarentegen "klinkt" in WE veel enthousiaster, maar ja, daar versta ik helaas erg weinig van.

Aan de andere kant, is er een betere voetbal game te krijgen?

Ik herinner me nog WE op de GBA, nou dat was het toch ook niet helemaal.

Het had beter gekund met iets meer opties en sfeer, maar het is zeker geen dramatisch spel in mijn ogen.
Post Reply