http://www.youtube.com/watch?v=nUWKuVJYnIE
Marvel vs Capcom 3
- Trailblazer
- Active Level:

- Posts: 775
- Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
- Location: Breda - NL
- Beatmaster-P
- Active Level:

- Posts: 889
- Joined: Sun Jan 11, 2009 11:06
- Location: Den Haag
dit is allemaal voor de Amerikaanse markt, marvell vs capcom 3 komt voor de ps3 en 360 in ieder geval. De arcade realease is nix van gezegd. er komt ook nu pas misschien een ssf4 op de arcade, capcom draait niet genoeg winst met de arcade producten :/
ik bedoelde dat de laatste VS game voor de wii was, TvsC weet niet zeker of het bij de arcade op een x2 draaide. MvsC3 is ook afgeleid van TvsC en MvsC2
ik bedoelde dat de laatste VS game voor de wii was, TvsC weet niet zeker of het bij de arcade op een x2 draaide. MvsC3 is ook afgeleid van TvsC en MvsC2

-
SD5k
SD5k wrote:MvC3 draait op de engine die gebruikt is voor oa Resident Evil 5 eigenlijk, heeft weinig met TvC te maken.
lol ja maar TvsC heeft er wel mee te maken, niet allen dat ie op MvsC2 lijkt maar ook de controls. Eventhubs dumpt wel veel info erover.
• The game is currently using TvC's style Light, Medium, and Hard attacks along with the Exchange button.
http://www.eventhubs.com/news/2010/may/ ... 3-details/
en
• MvC3 is using the Tatsunoko vs. Capcom scheme to be more accessible, but will retain stuff like Hyper Combo cancels, Snapbacks and assists.
• MvC3 aims to knock down the wall of complicated controls and open up the field of strategic fighting to all comers. This means fusing the accessible controls of TvC with tried and true MVC2 gameplay.

-
ne0
Dan wordt het geen game voor mij, ik heb nooit kunnen wennen aan TvC's controls en vond het wat controls betreft echt helemaal niks
Ik snap ook niet dat alles sinds de introductie van de Wii ineens geschikt moet zijn voor huismoeders en bejaarden. Qua cash vast interessant maar volgens mij speelt het volk dat capcom hier met simpele controls wil aanspreken uberhaupt niks anders dan de standaard zwaai-zwaai shovelware.
Ik snap ook niet dat alles sinds de introductie van de Wii ineens geschikt moet zijn voor huismoeders en bejaarden. Qua cash vast interessant maar volgens mij speelt het volk dat capcom hier met simpele controls wil aanspreken uberhaupt niks anders dan de standaard zwaai-zwaai shovelware.
-
SD5k
ne0 wrote:Dan wordt het geen game voor mij, ik heb nooit kunnen wennen aan TvC's controls en vond het wat controls betreft echt helemaal niks
Ik snap ook niet dat alles sinds de introductie van de Wii ineens geschikt moet zijn voor huismoeders en bejaarden. Qua cash vast interessant maar volgens mij speelt het volk dat capcom hier met simpele controls wil aanspreken uberhaupt niks anders dan de standaard zwaai-zwaai shovelware.
MvC2 was ook geen 6 knops fighter, je had 4 knoppen voor punshes/kicks, dat zijn er nu dus 3, big deal.
Daarnaast hebben ze ook een aparte knop toegewezen aan een launcher, ipv dat je voorheen downforward+punch moest drukken.
ZiEk wrote:capcom doelt gewoon op versimpeling van hun games om meer ervan te verkopen aan de mainstream. SF4 is ook eigenlijk een goed voorbeeld, het is gewoon makkelijker dan de laatste fighting games van ze.
Klopt, maar 3S was ook wel iets te hardcore (als je niet kan parry-en maak je al weinig kans), met SF4 zijn ze meer richting SF2 gegaan omdat dat duidelijk succesvoller is.
TvsC blijf een soort upgrade van MvsC2 en daarom zeg ik ook dat TvsC veel op MvsC3 lijkt. Lijkt niet op CvsS of sf maar wel op TvsC
SF4 heeft succes op consoles door dat het versimpeld is, maar in de arcades in japan stond ie vrij laag tegenover tekken, blazblue en andere fighters.
sf3s blijft een goed spel en de gameplay flowed wel soepeler dan bij sf4 naar mijn mening, parry kan je leren, maar het is wel jammer dat je in theorie alles zou kunnen parryen.
Hopelijk maken ze niet alleen maar simpelere versies van games.
1 knop voor hadoeken lijkt me ook nix, oh shit dat hadden ze al gedaan bij CvsS2eo op de cube
ssf4 is best te doen alsnog, met diepgang en alles.
SF4 heeft succes op consoles door dat het versimpeld is, maar in de arcades in japan stond ie vrij laag tegenover tekken, blazblue en andere fighters.
sf3s blijft een goed spel en de gameplay flowed wel soepeler dan bij sf4 naar mijn mening, parry kan je leren, maar het is wel jammer dat je in theorie alles zou kunnen parryen.
Hopelijk maken ze niet alleen maar simpelere versies van games.
1 knop voor hadoeken lijkt me ook nix, oh shit dat hadden ze al gedaan bij CvsS2eo op de cube
ssf4 is best te doen alsnog, met diepgang en alles.

Nog een vette gameplay video.
http://www.youtube.com/watch?v=WoWZiQCoBEw
Reliving our childhood had deze E3 moeten heten. Niet normaal.
http://www.youtube.com/watch?v=WoWZiQCoBEw
Reliving our childhood had deze E3 moeten heten. Niet normaal.
-
goatboy
Hier een filmpje over de gameplay system.
http://www.youtube.com/watch?v=WoWZiQCoBEw
hoor ik TvC?
DeadPool does the moonwalk FTW!
http://www.youtube.com/watch?v=WoWZiQCoBEw
hoor ik TvC?
DeadPool does the moonwalk FTW!

En weer een video met wat nieuwe personages:
http://www.gamekyo.com/videoen17103_mar ... video.html
Zie daarnaast ook de afbeeldingen op dezelfde pagina voor twee andere personages die nieuwe zijn, maar nog niet te zien zijn in de video (Thor (Marvel) en Amaterasu (Capcom).
http://www.gamekyo.com/videoen17103_mar ... video.html
Zie daarnaast ook de afbeeldingen op dezelfde pagina voor twee andere personages die nieuwe zijn, maar nog niet te zien zijn in de video (Thor (Marvel) en Amaterasu (Capcom).



