Bayonetta - mijn excuses

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Bayonetta - mijn excuses

Post by Ken » Sun Dec 06, 2009 01:40

Gasten, ik schaam me er diep voor dat ik Bayonetta:

1. Uberhaupt nog niet in huis had, gezien de achtergrond van de maker ervan.
2. Aan de hand van een demo van Xbox Live ervaring moet posten.
3. Nog niet eens een aparte topic had gegeven op Nozomi.

Wat een belachelijk heftige tien minuten, ik kan niet wachten tot ik de full version in huis heb. Nu downloaden, dan bestellen. Of andersom.

Er was ooit een tijd dat mensen een vreselijke Europese demo van Devil May Cry stonden te spelen op zo'n fop tv in een demo kast en ik de Japanse versie thuis had liggen vanaf dag 1. En dan doe ik dit...slecht Ken, heel slecht.

Iemand al ervaringen met de full game?
SD5k

Post by SD5k » Sun Dec 06, 2009 03:53

Je hoeft je niet te schamen. De X360 is qua graphics en framerate superieur aan de PS3 versie. En aan gezien de Japanse uitgave niet regio-vrij was moeten we wachten op de Aziatische of Europese uitgave.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Dec 06, 2009 13:15

Ik heb wel een Japanse 360, wat het misschien nog wel erger maakt...
SD5k

Post by SD5k » Sun Dec 06, 2009 13:45

Inderdaad, ga je schamen! Of je kunt ook de bullshit skippen en die game meteen bestellen. :wink:
User avatar
Aleste
Active Level:
Active Level:
Posts: 250
Joined: Thu Aug 20, 2009 13:29

Post by Aleste » Mon Dec 07, 2009 10:08

De geruchten die rond gaan over een mogelijk verbeterde PS3 versie van Bayonetta voor de Amerikaanse en Europese markt is voor mij de enige reden dat ik de Japanese versie nog niet heb geimporteerd.

Nog even wachten.. begin januari is het zover :D
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Tue Dec 08, 2009 03:27

de demo op de ps3 was wel erg tof!

maar het zag er inderdaad zo bedroevend uit....vooral die cutscenes zeg....gewoon blokjes die je ziet van video die niet goed is overgezet....echt schandalig....

hopelijk is de final game niet zo op de ps3, want dan is het echt einde oefening....
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
SmokinJokerZz

Post by SmokinJokerZz » Mon Dec 21, 2009 13:29

Heb net bayonetta besteld bij dimplus :D
Ik vond DMC series ook al onwijs cool, vooral die van Dante.

Altijd lachen met die gast.
R-Type

Post by R-Type » Wed Dec 23, 2009 23:43

Ik heb bijna de Platinum Trophy op de Ps3 gehaald, ik ben nu halverwege Infinite Climax mode, zeg maar Ultra Hard. Dat is dan ook mijn 4e playthrough. Heb de laatste, ik denk weken... geen andere game gespeeld. Alleen Tekken 6 dan, die vind ik tegen mijn verwachting in ook onwijs bruut.

Maar Bayonetta is de beste hack n slasher ooit. Serieus. Die balans kan ik na 2 maanden wel nuchter opmaken. Het is ook de leukste game van deze generatie, vind ik. Ninja Gaiden, DMC... voor mij heeft Bayo ze stuk voor stuk geliquideerd.

De Sega referenties zijn ook fantastisch voor de old school Sega fans.

Dat ie wat minder op de Ps3 is zal me aan mijn reet roesten, net als DMC speel ik dit alleen met Dual shock. Ik doe niet aan blasfemie.
SmokinJokerZz

Post by SmokinJokerZz » Sat Jan 02, 2010 02:10

Zojuist net Bayonetta uitgespeeld maar wat een einde !

Er gebeurt van alles bij Bayonetta, deze spel moet je in huis hebben als je een beetje fan bent van Ninja Gaiden of DMC (Devil May Cry).

Het is een klassieker :D
SmokinJokerZz

Post by SmokinJokerZz » Sun Jan 10, 2010 00:49

Hehe, eindelijk 1000 GS gehaald voor Bayonetta, wat een bruut game

Ik zou dit wijf willen trouwen, voor mijn part, heb ik al ja gezegd :D

Damn, waar blijft die MF 1.5
Whitevillage

Post by Whitevillage » Fri Feb 05, 2010 22:05

Ik heb de demo veel gespeeld en kan er geen genoeg van krijgen. Als ik meer tijd heb om te spelen, dan ga ik helemaal los met deze game!

Een verzameling artwork op Creative Uncut: http://www.creativeuncut.com/art_bayonetta_a.html
Post Reply