[Wii] Sin & Punishment 2

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
SD5k

[Wii] Sin & Punishment 2

Post by SD5k » Wed Oct 28, 2009 16:49

Image

Zojuist voor het eerst gespeeld, voelt heerlijk aan, die game is echt voor de Wiimote gemaakt.

Heb hem braaf in pre-order staan, maar kon het niet weerstaan om hem alvast te downloaden. Na stage 2 maar gestopt in afwachting van het origineel.

Meer mensen geïnteresseerd hierin? Of heeft deze shmup een dimensie te veel? :P
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Wed Oct 28, 2009 17:27

Heb geen wii, maar SAP1 was bruut en heeft ook nog eens naar mijn mening de beste muziek op de N64.
Derek

Post by Derek » Mon Nov 02, 2009 11:00

Gaat bij mij zeker in huis komen. Heb voor dit spel (en voor New Super Mario Bros, Galaxy 2 en No More Heroes 2) opnieuw een Wii aangeschaft. Deel één speelde ik voor het eerst op de Virtual Console en ondanks de bejaarde leeftijd was het spel nog prima te spelen. Heb hier wel hoge verwachtingen van.

Is er eigenlijk al een EU release bekend?
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Mon Nov 02, 2009 11:35

Gisteren heb ik deze game gespeeld.
Geen arcade shooter maar voor de casual wii gamer die ik ben wel een aardige.
Level 2 vond ik grafisch al heel mooi worden (zeker voor de wii). Was leuk door en boven die stad te zweven en op zwaar geschut en andere machines te schieten.
Leuke voor ff tussendoor.
Team 15 kHz
ckong

Post by ckong » Mon Nov 02, 2009 12:43

Ik ga hem ook zeker spelen, hopelijk vind ik hem net zo goed als S&P N64. Hoe is de muziek overigens?
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Mon Nov 02, 2009 13:01

Muziek is me niet bijgebleven. Mss niet op gelet door alle gewapper met de wii-mote.
Van Ikaruga was het jaren geleden igg meteen duidelijk, treasure heeft daar ook met de muziek een meesterwerk afgeleverd.
Zal hem straks nog ff aanknallen.
Team 15 kHz
SD5k

Post by SD5k » Mon Nov 02, 2009 17:36

De muziek zit imho niet op het niveau van Ikaruga, maar voelt toch episch genoeg aan om wat aan de game toe te voegen. :)
User avatar
Wombat
Active Level:
Active Level:
Posts: 525
Joined: Sun Sep 25, 2005 18:10
Contact:

Post by Wombat » Fri Nov 13, 2009 23:40

Heb sinds gisteren de game in mijn bezit en zojuist de eerste speel sessie gehad. Het spel heeft (zoals hierboven ook al wordt gemeld) indrukwekkende graphics (voor Wii-begrippen natuurlijk) en speelt lekker weg. Het is wel te merken dat het echt de spelcomputer is gemaakt; het is op de normale modus prima te doen, zonder dat je 'mad skills' nodig hebt.

Sin & Punishment 2 valt in de categorie: Eindelijk eens een 'echt' spel voor de Wii!
S-E-G-A 8)
ckong

Post by ckong » Wed May 05, 2010 10:24

Nog een paar dagen en dan komt de europese versie uit. Een must have voor iedereen die geen gepimpte console heeft en dus niet al de japanse versie heeft kunnen spelen. Dit is echt een vette game, zeldzaam voor de Wii.
Grimlock

Post by Grimlock » Fri May 14, 2010 09:00

Is het nog te doen met een Wii Zapper of is dat niet de juiste manier van spelen.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Fri May 14, 2010 12:14

Speel 'em zelf met die zwarte classic controller, goed te doen.
Post Reply