PSP demo's te downloaden ergens?

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

PSP demo's te downloaden ergens?

Post by Mildoe » Tue Nov 08, 2005 00:47

Hey gasten,

Ik vroeg me af of de psp game demo's te downloaden zijn ergens? Op de TGS kon je bijvoorbeeld bij een paal demo's downen...maar zijn die ook op het i-net ergens te downloaden en op je kaart te zetten?

Ik heb het hier niet over illegale psp games op je mmem stick, maar demo's...
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Perkunas

Re: PSP demo's te downloaden ergens?

Post by Perkunas » Tue Nov 08, 2005 01:57

Mildoe wrote:Hey gasten,

Ik vroeg me af of de psp game demo's te downloaden zijn ergens? Op de TGS kon je bijvoorbeeld bij een paal demo's downen...maar zijn die ook op het i-net ergens te downloaden en op je kaart te zetten?

Ik heb het hier niet over illegale psp games op je mmem stick, maar demo's...


PSP demo's heb ik jammer genoeg niet (geen idee of die ook geripped kunnen worden voor distributie), maar volgende site heeft wel een aantal hypercoole DS demo's:

http://www.akkit.org/DS/E3/

=)
Fantus

Post by Fantus » Tue Nov 08, 2005 09:20

User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Tue Nov 08, 2005 11:14

nee daar kan je nu alleen maar skins en maps downloaden voor wipe out en fired up :|
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Fri Nov 11, 2005 16:58

Ik zie in de nieuwsgroepen wel al een hoop (illegale) films en games voorbijkomen voor de psp maar demo`s ben ik nog niet tegengekomen.

Was er wel sprake van dat deze zouden komen? op zich geen slecht plan denk ik van sony als ze dat zouden doen. Dan maken ze van de psp namelijk wel een interessant apparaat door content online aan te bieden die ook te bereiken is met je psp.
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Post Reply