Tot ziens sociaal leven...
Ik ga hem zeker wel halen, alleen weet ik ook aardig zeker dat ik hem na een paar weken niet meer zal spelen. Ga me altijd teveel ergeren aan die mannetjes die elke glitch en elk hoekje van de levels uit hun hoofd kennen. En de unlocks zijn ook vervelend; duurt veel te lang voor je de goede wapens hebt
Maargoed, dat neemt niet weg dat het er wel supervet uit ziet.

ne0 wrote:Ga me altijd teveel ergeren aan die mannetjes die elke glitch en elk hoekje van de levels uit hun hoofd kennen. En de unlocks zijn ook vervelend; duurt veel te lang voor je de goede wapens hebt.
Je hebt duidelijk te weinig Call of Duty 4 gespeeld, geen van het bovenstaande is op die game van toepassing dude.
CoD4 heb ik wel gespeeld maar misschien ben ik inderdaad in de war omdat ik de laatste tijd alleen World at War een beetje gespeeld heb. Daar is dit in ieder geval wel van toepassing; de HAVO scholieren met tijd teveel hebben in no-time de wapens unlocked waar ik weken over doe, en die lui weten ook precies dat als ik in gangetje X loop ik op punt Y uit kom enzo. :/ Alsnog is World at War ook wel vet maar door die dingen kan ik het nooit echt lang spelen 

net gehaald bij de MM...
gelijk verslaafd
Single player even gedaan en was mind blowing....
zal geen spoilers neerzetten, maar het begin (eerste uur) is echt heftig!
Multiplayer net 20 minuutjes gedaan en was gewoon spannend en gewoon ouderwets knallen...
SEMTEX RULES!
gelijk verslaafd

Single player even gedaan en was mind blowing....
zal geen spoilers neerzetten, maar het begin (eerste uur) is echt heftig!
Multiplayer net 20 minuutjes gedaan en was gewoon spannend en gewoon ouderwets knallen...
SEMTEX RULES!
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Multiplayer is erg tof geworden, ondanks dat er minder spelers in een game kan...maar daarintegen zijn de maps wel compacter geworden en zijn de games echt beter dan voorheen...je hoeft niet meer 5 minuten lang rond te lopen zonder iemand tegen te komen...(behalve in die ene map waar heel veel stenen in de hoogte staan etc)
Iemand up for een battle met of tegen een noob? Mildoe @ PSN
Feel free to add!
Iemand up for een battle met of tegen een noob? Mildoe @ PSN

"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Vet.
The best-selling Xbox 360 game of all-time just got bigger, with more epic multiplayer content, first on Xbox LIVE! The Stimulus Package delivers 5 additional action-packed multiplayer maps featuring a variety of locations: "Bailout," a multi-level apartment complex; "Storm," an open industrial park littered with heavy machinery; "Salvage," a snowy junkyard fortified by stacked debris and crushed cars. Two legendary fan-favorites from Call of Duty 4: Modern Warfare return, including "Crash," [pictured above] a war-torn urban environment; and "Overgrown," which features a massive dry creek bed. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
Baki wrote:Wel triest dat 2 van de 5 levels niet nieuw zijn...niet dat het minder downloads op zal leveren
Zo triest vind ik het niet, anders had je waarschijnlijk maar drie nieuwe maps gekregen, dit is gewoon extra. Vind het wel cool ook, gezien dit de eerste CoD is die ik speel (en sowieso de enige game op dit moment :S).
Op welk level zitten jullie nu?