Nintendo line-up E3

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Gameholic

Nintendo line-up E3

Post by Gameholic » Wed Jun 10, 2009 16:31

Sta ik vanmiddag me uit te leven op New Super Mario BroS Wii en Wii Sports Resorts bij Nintendo Benelux in Nieuwegein .. en wie staat er in eens achter me, met bijna twee meter groot?

Juist, Ken :P

Heel grappig om te zien dat Ken genoot van het pijl en boogschieten in Wii Sports Resort moehaha. Tja Ken, het is eens wat anders dan je cabs en shooters van Cave

:D

Voor de rest wel prima dagje bij Nintendo. Goed ontvangen en een prima line-up voor 2009/2010 (voor de doelgroep dan).
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Jun 10, 2009 20:44

Hehe het was inderdaad een relaxed uurtje, was behoorlijk impressed met Wii Sports Resort en natuurlijk New Super Mario Bros Wii, absoluut de reden voor jullie om die Wii weer terug in huis te halen. Er van uitgaande dat je em ooit hebt weggedaan om een CAVE board te kopen :)

Zelda Spirit Tracks was ook grappig trouwens, viel me alles mee.
Heb jij toevallig nog pics gemaakt Maarten?
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Jun 11, 2009 08:16

Nee ik heb geen pics gemaakt Ken. Had geen camera bij me, want het was volgens mij ook gewoon toegestaan aangezien er geen embargo rust op deze titels.

New Super Mario Bros Wii maakte de meeste indruk. Deed me bij vlagen zelfs denken aan het origineel en SMB3.

Aanradertje dus. Wel bij consoleshop bestellen he jongens :D
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Sat Jun 13, 2009 00:32

Wist niet dat Ken nog bij de press events aanwezig was?
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Jun 13, 2009 01:42

Was niet alleen voor pers dit event.
Alhoewel event...paar tv's in een ruimte is moeilijk een event te noemen.
ne0

Post by ne0 » Sat Jun 13, 2009 08:04

Ken wrote:Hehe het was inderdaad een relaxed uurtje, was behoorlijk impressed met Wii Sports Resort en natuurlijk New Super Mario Bros Wii, absoluut de reden voor jullie om die Wii weer terug in huis te halen.


Aan de filmpjes te zien komt er wel wat leuks aan ja, maar ik betwijfel of ik de Wii dit keer langer dan 2 weken aangesloten laat staan eigenlijk...
Blackdragon

Post by Blackdragon » Sat Jun 13, 2009 09:41

Ben zelf wel benieuwd naar de nieuwe Metroid die trailer heeft me wel overtuigt om de game goed in de gaten te houden.
Post Reply