ICOON part 3: Yu Suzuki

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
R-Type

Post by R-Type » Wed Nov 09, 2005 21:44

Ik had van diverse media begrepen dat Lindbergh op geen enkele console gebaseerd was maar dat de Ps3 er wel wat van weg zou hebben, maar Ps3 is natuurlijk wel wat latere technologie.

Inderdaad de 360 lijkt nu nog in niks op next gen maar dat zal wel veranderen hoop ik. Maar goed, wat we in het begin van de Ps3 gaan zien zal ook nog niet het achterste van de tong zijn. Cell was gewoon te duur, maar had best wreed kunnen zijn. We zien echter wel wat de Ps3 gaat brengen... ik kan me niet voorstellen dat Sony zich amateuristisch laat foppen.


Maar Suzuki -> Shenmue --> Sega state of affairs --> Next gen --> Videokaarten en chips :D

Terug naar Suzuki: Ik wil Shenmue 3!
Akira

Post by Akira » Wed Nov 09, 2005 22:07

Van the-magicbox.com:

Yu Suzuki said he has no plans to develope Shenmue 3 for any platforms.

Dit is een verkeerde vertaling uit een interview met een Taiwaneese site. Hij zei dat hij graag aan Shenmue 3 zou willen maken, maar als Shenmue 3 wordt gemaakt zal hij niet dezelfde rol spelen als bij de eerste 2 delen aangezien Shenmue nog steeds bij AM2 hoort. We zien het wel.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Nov 09, 2005 22:45

Neemt niet weg dat er dus 'als' ShenMue3 wordt gemaakt staat, i.p.v. eerdere vage berichtgevingen dat de game al vergevorderd zou zijn.
Perkunas

Post by Perkunas » Wed Nov 09, 2005 22:48

Akira wrote:
Van the-magicbox.com:

Yu Suzuki said he has no plans to develope Shenmue 3 for any platforms.

Dit is een verkeerde vertaling uit een interview met een Taiwaneese site. Hij zei dat hij graag aan Shenmue 3 zou willen maken, maar als Shenmue 3 wordt gemaakt zal hij niet dezelfde rol spelen als bij de eerste 2 delen aangezien Shenmue nog steeds bij AM2 hoort. We zien het wel.


Suzuki speelde bij de ontwikkeling van deel één een grote rol, maar dat is echt sterk afgezwakt met deel twee, met Kataoka als sterke persoon en niet Suzuki. 2X had eigenlijk helemaal al geen Suzuki meer...
Akira

Post by Akira » Wed Nov 09, 2005 22:52

Als Shenmue 3 nu al in de maak is zou Yu dat vast niet hebben gezegd. Ik zie dit meer als een "no comment".

Suzuki speelde bij de ontwikkeling van deel één een grote rol, maar dat is echt sterk afgezwakt met deel twee, met Kataoka als sterke persoon en niet Suzuki.

Zal best. Maar Yu had wel veel te maken met deeltje 2, meer dan hij met deel 3 te maken zal hebben als die ooit komt.
Post Reply