PSP Metal Gear Solid BD

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

PSP Metal Gear Solid BD

Post by Ken » Tue Oct 25, 2005 16:25

Aangezien er maar weinig sites enigzins moeite doen om uit te vinden wat de nieuwe PSP MGS nou precies inhoudt, zal ik het jullie maar even vertellen.
Metal Gear Solid BD is geen game, maar een Digital Comic.

Konami heeft ook deze namen vastgelegd, als Digital Book (BD dus).
Het moet gezegd worden dat deze informatie alleen op Hideo Kojima's blog in het Japans te lezen was, maar goed dan nog zie ik veel berichtgevingen van sites die geen idee hebben waar het nu eigenlijk over gaat.

Een digital comic dus waar pagina's gescrolled over je PSP komen.
Eigenlijk een soort strip op je PSP, voor zover nu bekend is.
Ik maak maar even een einde aan alle onduidelijkheid.

Ken
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Oct 25, 2005 16:36

Jammer, erg jammer. Deze zal ik dus niet kopen, tenzij het erg goedkoop is.
Dan schaf ik toch maar weer MGS voor de PSX aan, aangezien ik die ooit bij de verkoop van mn PSX weggedaan heb, waar ik nu dus spijt van heb =(
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Oct 25, 2005 17:01

Gungrave wrote:Jammer, erg jammer. Deze zal ik dus niet kopen, tenzij het erg goedkoop is.
Dan schaf ik toch maar weer MGS voor de PSX aan, aangezien ik die ooit bij de verkoop van mn PSX weggedaan heb, waar ik nu dus spijt van heb =(


Kan je beter de Cube versie halen ;)

Ik heb hier ook gemengde gevoelens over.. MGS BD... Zal ik Jaoan ongetwijfeld aanslaan maar dat is niet helemaal mijn ding denk ik.
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Oct 25, 2005 17:30

Gameholic wrote:
Gungrave wrote:Jammer, erg jammer. Deze zal ik dus niet kopen, tenzij het erg goedkoop is.
Dan schaf ik toch maar weer MGS voor de PSX aan, aangezien ik die ooit bij de verkoop van mn PSX weggedaan heb, waar ik nu dus spijt van heb =(


Kan je beter de Cube versie halen ;)

Ik heb hier ook gemengde gevoelens over.. MGS BD... Zal ik Jaoan ongetwijfeld aanslaan maar dat is niet helemaal mijn ding denk ik.


Misschien. Maar dat MGS voor de PSX de beste is en blijft, is voor mij iig een feit. Hij komt hier dus zeker ^^
Misschien dat ik dus TTS haal, maar echt eerst de PSX versie MGS =)
R-Type

Post by R-Type » Tue Oct 25, 2005 20:16

TTS is minder goed..
GeNoMe

Re: PSP Metal Gear Solid BD

Post by GeNoMe » Tue Oct 25, 2005 22:58

Ken wrote:Aangezien er maar weinig sites enigzins moeite doen om uit te vinden wat de nieuwe PSP MGS nou precies inhoudt, zal ik het jullie maar even vertellen.
Metal Gear Solid BD is geen game, maar een Digital Comic.

Konami heeft ook deze namen vastgelegd, als Digital Book (BD dus).
Het moet gezegd worden dat deze informatie alleen op Hideo Kojima's blog in het Japans te lezen was, maar goed dan nog zie ik veel berichtgevingen van sites die geen idee hebben waar het nu eigenlijk over gaat.

Een digital comic dus waar pagina's gescrolled over je PSP komen.
Eigenlijk een soort strip op je PSP, voor zover nu bekend is.
Ik maak maar even een einde aan alle onduidelijkheid.

Ken


Eindelijk wat helderheid!

Ik was al her en der aan het rond neuzen wat BD precies zou kunnen zijn.
Ben benieuwd of het precies dezelfde comics gaan worden die al uitgebracht zijn door IDW Publishing.

Image

Frankly....i couldn't care less! ik moet die shit evengoed in huis halen!
Post Reply